Nemate skusenosť s chipom 2.0 D-ID vraj to ide zo 140k na 170k a hlavne kruta ide hore. Len ako sa to podpiše na trvanlivosti motora a spotrebe?
peter3000 Napísal:CitáciaNemate skusenosť s chipom 2.0 D-ID vraj to ide zo 140k na 170k a hlavne kruta ide hore. Len ako sa to podpiše na trvanlivosti motora a spotrebe? Ak môžem niečo doporučiť, tak sa pozri na http://www.racechip.de/. Práve som si kúpil ich chip. Oproti RALLIARTu je za smiešnu sumu (dve verzie, RaceCHip za 129 Euro + poštovné a RaceChip PRO za 229Euro ten má však možnosť upravy charakteristík motora).
no, aj mňa by zaujímalo, či je to aj na benzín, konkrétne 1,6 66kW, prípadne od inej firmy, ten racechip je asi iba na diesel, keďže som tam iné nenašiel...
A ešte raz ešte, spotreba s RaceChipom šla kolegovi dole v meste o 1 liter +- a na dlhé cesty o nejaké tie dve deci menej. Má to zmerané.
fidodog Napísal:CitáciaA ešte raz ešte, spotreba s RaceChipom šla kolegovi dole v meste o 1 liter +- a na dlhé cesty o nejaké tie dve deci menej. Má to zmerané.Zmerane palubnym pocitacom, alebo fyzicky na nadrzi. Len tak pre info.Pokial viem, tento typ zariadeni je zapojeny priamo na motore = za jednotkou motora, tym padom data ktore vypocita jednotka niesu zhodne s realitou.
Fakt detailne neviem, ako to po technickej stránke funguje, ale podľa jeho skúseností je ten chip O.K. a spotrebu meral fyzicky na nádrži. Je dosť veľkým nadšencom a skúša každú novú vec.