Je to na smiech na 140 koňovom aute ? Žeby preto ? Plus ty to chceš na manuále čo je dalšia blbosť kedže launch control dáva zmysel viac na automate a dalšia vec je že pri tom enormne trpí spojkové ústrojenstvo Ked budeš mať auto s 300+ koňmi pod kapotou potom možeš začať uvažovať nad niečim takým ako je launch control
Nemôžeš hodnotiť či nevykuchal celého lancra a nemá o 400kg menej
Potom by vyplieskal iné autá.
Launch control je nepodstatné či je na manuále alebo automate -> v jeho prípade by som skôr volil "two-step" tj. nafuknutie turba na mieste a prask
Spojka trpí, ale keď chceš kone hneď niečo musíš obetovať.
Čo sa týka rady - opýtaj sa niekde kde robia úpravy RJ (riadiaca jednotka) - profitunning, MTE atd. Možno na to existuje aj nejaký modul ale to už neviem.