Autor Téma: oranžová kontrolka  (Prečítané 19916 krát)

romo

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 11
  • Karma: +0/-0
oranžová kontrolka
« kedy: Január 10, 2011, 05:22:01 popoludní »
[attachment=277]kontrolka.jpg[/attachment]

viete mi poradiť ked mi občas svieti oranžová kontrolka, čo mám robiť?
auto som dal prerobiť na LPG ale myslím že to na to nemá vplyv lebo aj ked idem na benzíne tak svieti.
či svieti alebo nesvieti motor sa stále správa normálne aj na LPG aj na benzíne.
je to mitsubishi space star 1,8 comfort, rok 2004

Čičo

Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #1 kedy: Január 10, 2011, 06:42:14 popoludní »
V prvom rade diagnostika - tá napíše chybu = príčinu rozsvietenia kontrolky. A prerobenie na LPG je práve jedným z dôvodov svietenia tejto kontrolky...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

djbb

  • Hosť
Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #2 kedy: Január 10, 2011, 06:45:32 popoludní »
svieti ti prave koli tomu, ze tam mas plyn. Predpokladam, ze keby si to dal na tester, tak ulozena zavada bude mat nieco spolocne so spalovanim. Nieco okolo P0400-P0499. Mas zle nastaveny spalovaci pomer a lambda somda to vyhodnoti ako zavadu. Zrejme chudobna zmes. Pozor na podpalene ventily. Dost draha zalezitost. Zajdi na tester a das mi za pravdu ;)

romo

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 11
  • Karma: +0/-0
Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #3 kedy: Január 10, 2011, 07:37:16 popoludní »
ventily by mali byť chranene, pri montáži som si dal domontovať aj mazaci system flash lube, skusim kontaktovať firmu čo mi to prestavala

djbb

  • Hosť
Re: Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #4 kedy: Január 10, 2011, 07:58:58 popoludní »
never tomu. Pred mesiacom som videl Outlander ktory mal 60000km a od cca 20000 aj plyn s primazavanim ventilov a aj tak mu ich podpalilo. Skoda dost znacna a zavada? V nespravne nastavenom plyne!!! Jednoducho ja tomu plynu neverim. Urobi viac skody ako osohu. A moze byt akykolvek dobry.

galdunjaroslav

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 74
  • Karma: +0/-1
Re: Re: Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #5 kedy: Január 11, 2011, 07:05:36 dopoludnia »
Ja Som mal octavku 2,Oi do ktorej bol namontovaný splynovač po najazdených cca:40000km odvtedy svietila kontrolka diagnostiky motora všade v servise ma presviačali že sa nič nedeja že sa iba biju počítače.Maximalne mi závadu odstranili tak že kontrolku vypli no po pár km sa zase rozsvietila.Po asi 70 000km mi odišiel vstrekovaci ventil a po asi 80 000km aj katalizátor a lambasonda.Takže to čo som ušetril na palive som investoval do opráv,ba možno aj viac.Mal som namontovany jeden z najkvalitnejších splynovačou.Keby ešte raz auto na plyn tak jedine priamo od výrobcu,ale do svojho MICKA určite nie.

SELM

  • Hosť
Re: Re: Re: Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #6 kedy: Január 11, 2011, 08:32:49 dopoludnia »
Citácia: \"galdunjaroslav\" post=6782
Ja Som mal octavku 2,Oi do ktorej bol namontovaný splynovač po najazdených cca:40000km odvtedy svietila kontrolka diagnostiky motora všade v servise ma presviačali že sa nič nedeja že sa iba biju počítače.Maximalne mi závadu odstranili tak že kontrolku vypli no po pár km sa zase rozsvietila.Po asi 70 000km mi odišiel vstrekovaci ventil a po asi 80 000km aj katalizátor a lambasonda.Takže to čo som ušetril na palive som investoval do opráv,ba možno aj viac.Mal som namontovany jeden z najkvalitnejších splynovačou.Keby ešte raz auto na plyn tak jedine priamo od výrobcu,ale do svojho MICKA určite nie.


Presne zdielam tvoj nazor. Ako by som to ja pisal :)

djbb

  • Hosť
Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #7 kedy: Január 11, 2011, 08:44:33 dopoludnia »
Takze urcite viete o com pisem. Dakujem ;) Plyn je sice ekologickejsi a aj trochu ekonomickejsi, ale ked poratam plusy a minusy tak radsej budem tankovat benzin. Za tu skodu na motore mi to nestoji.

jano

Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #8 kedy: Január 14, 2011, 08:41:30 popoludní »
ked ti svieti kontrolka motora aj ked jazdíš na benzín,nieje problém s plynom,ale pravdepodobne s  niektorou z lambdasond.presnejšie ukáže diagnostika mut3 na mitsubishi.to znamená že ja lebo snou pracujem,alebo akýkolvek značkový servis MITSUBISHI
3000 gt

jano

Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #9 kedy: Január 14, 2011, 08:42:51 popoludní »
P.S plyn do japonca akéhokolvek neodporúčam!!!
3000 gt

romo

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 11
  • Karma: +0/-0
Re: Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #10 kedy: Január 15, 2011, 12:15:14 popoludní »
idem do servisu na diagnostiku do Hlohovca, tam kde mi to prerábali uvidim čo povedia na to

romo

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 11
  • Karma: +0/-0
Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #11 kedy: Február 05, 2011, 04:32:30 popoludní »
ahojte
takže bol som na diagnostike u kamarata ktorý robí kontrolu originality a tam mi povedal že problem s palivom, toto mu vyhodilo na počitači, viac detailov tam nebolo, chcel mi to vynulovať ale nechcel som. potom som išiel do Hlohovca MPGAS, tam kde mi montovali zariadenie,napojili to a vyhodilo im hlasenie že chudobná zmes, mal som tu možnosť vidieť to na notebooku, graf bol v červenej farbe a minusové čísla, pri volnobehu aj pri vyšších otáčkach, potom tam zadal nastavenia, pridal hodnoty na volnobehu aj pri vyššých otáčkach, kontrolka zhasla bez toho aby niečo vymazal, alebo vynuloval,  potom sme sa boli previezť aby videl ako sa to správa počas jazdy, jazdili sme cca 30 min po meste, potom ešte urobil male zmeny a bolo hotovo.
zatial je to OK.
spotrebu mam 8,5 L je to podstatný rozdiel v cene pohonnych látok.
plyn mam ešte v honde civic Vtec 1,5 ročnik 1996, a tam na 45L nadrži plynu najazdím 700km
vyborna uspora, niet čo dodať,

galdunjaroslav

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 74
  • Karma: +0/-1
Re: Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #12 kedy: Február 05, 2011, 07:34:19 popoludní »
Ozvi sa až sa ti zase rozsvieťi.Neprajem ti to no som si na 90% isty.,podobne to pred rokmi riešili aj mne.

romo

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 11
  • Karma: +0/-0
Re: Re: Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #13 kedy: Február 05, 2011, 09:36:34 popoludní »
dufam že sa to už nestane,
kde to tebe robili?
v tom hlohovci mi povedali že je to bežny jav u takychto typov aut, ztoho dovodu že je tam kopu elektroniky a každu zmenu to hlasi čo je pre nich dobré aj pre samotné nastavenie, keby som to nechal len vynulovať tak by to mohlo po nejakej dobe opať rozsvietiť, lenže ked sa to nastaví tak je problem odstranený, a malo by to fungovať bez problemov, v podstate je to dobré že to rozsvieti tu kontrolku,
ty to už maš OK?

galdunjaroslav

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 74
  • Karma: +0/-1
Re: Re: Re: Re: oranžová kontrolka
« Odpoveď #14 kedy: Február 05, 2011, 10:21:29 popoludní »
Citácia: \"romo\" post=7110
dufam že sa to už nestane,
kde to tebe robili?
v tom hlohovci mi povedali že je to bežny jav u takychto typov aut, ztoho dovodu že je tam kopu elektroniky a každu zmenu to hlasi čo je pre nich dobré aj pre samotné nastavenie, keby som to nechal len vynulovať tak by to mohlo po nejakej dobe opať rozsvietiť, lenže ked sa to nastaví tak je problem odstranený, a malo by to fungovať bez problemov, v podstate je to dobré že to rozsvieti tu kontrolku,
ty to už maš OK?
                                                                                                   Ja som tu už raz pisal mal som podobny problem z Octavkou 2,Oi pobehal som X servisou v ČR.a z neuspechom ked som si dnes prečital tvoj prispevok tak som si spomenul ,že raz aj mne zvyšovali otáčky vozil som sa z mechanikom pol dna až sa mu \"podarilo zavadu odstrániť\",vydržalo to asi 4dni potom som sa nato už vys... a ako som skôr pisal odišiel vstrek ,postupne katalizátor a lambasonda.Pred rokom som sa octavky zbavil mam Lancra a plyn nechcem ani vidiet.Tebe prajem nech ta podobne problemy obchádzaju.Viem si predstaviť asi som ťa nepotešil no možno sa mýlim.Ja tu píšem najme pre výstrahu tym ktory ešte len premýšlaju o splynovači.Ak splynovač tak priamo od výrobcu alebo do auta ktore už samo o sebe nemá dlhú životnosť.(môj názor).