Vitajte
Hosť
. Prosím
prihláste sa
alebo
zaregistrujte
.
November 24, 2024, 03:20:04 dopoludnia
Domov
Fórum
Garáž
Vyhľadávanie
Kalendár
Články
Prihlásiť
Registrovať
Mitsubishi Club SK
»
Poradňa
»
Outlander
»
outlander 2,0 4WD
« predchádzajúci
ďaľší »
Tlač
Strán: [
1
]
Autor
Téma: outlander 2,0 4WD (Prečítané 5306 krát)
lukasoutlander
Nováčik
Príspevkov: 2
Karma: +0/-0
Pohlavie:
outlander 2,0 4WD
«
kedy:
December 02, 2012, 08:54:36 popoludní »
zdravim. mam zaujem o kupu tohto auta, rocnik 2004-2005. Viete mi poradit ake su jeho nedostatky? na co sid at pozor? ake su jeho slabe miesta?
Dakujem
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
djbb
Hosť
Re:outlander 2,0 4WD
«
Odpoveď #1 kedy:
December 02, 2012, 09:38:16 popoludní »
Nedostatky ani nie, len mozes mat problemy s motorom ak tam je plyn. Ten tam vela majitelov montovalo. Este byva problem so zadnou napravou (geometria), neda sa po case nastavovat lebo srouby zahrdzaveju. Inak s tymto modelom niesu problemy.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
lukasoutlander
Nováčik
Príspevkov: 2
Karma: +0/-0
Pohlavie:
Re:outlander 2,0 4WD
«
Odpoveď #2 kedy:
December 22, 2012, 02:14:59 popoludní »
problemy s plynom? ak to bude, tak len nekvalitnou montazou, inak okrem tej zadnej napravy nic vazne nehrozi? s akou spotrebou mozem ratat v kombinovanom rezime?
D.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
djbb
Hosť
Re:outlander 2,0 4WD
«
Odpoveď #3 kedy:
December 22, 2012, 05:17:50 popoludní »
plyn mozes mat namontovany perfektne, ale tento motor nieje na to stavany. Sedla ventilov..... mozes mat aj primazavanie. Inak nieje problem. Spotreba sa hybe podla vodica. Da sa s nim jazdit mimo mesta aj pod 7 litrov.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
sajmon
Nováčik
Príspevkov: 21
Vozidlo:
2005 Mitsubishi Outlander
Karma: +0/-0
Re:outlander 2,0 4WD
«
Odpoveď #4 kedy:
December 24, 2012, 11:51:26 popoludní »
Mozes toto tvrdenie nejako podlozit, alebo je to jedna z klasickych tradovanych mudrosti?
Na nemeckom outlander fore je kvantum ludi s lpg konverziou CU Outlandera, ci uz 2.0, 2.4 alebo 2.0t a nikto nemal problem s motorom zapricineny prevadzkou na LPG,
a to su tam dokonca ludia ktori jazdia bez primazavania (cez 50k km). Takisto viem o niekolkych ludoch s EA Galantami, ktori maju na LPG najazdenych vysoko cez 50k km
bez primazavania a bez problemov.
Tiez som toho nazoru ze za 99% problemov pri prestavbach mozu "odbornici" v kombinacii s lacnym HW pouzitym na prestavbu. Ten kto sa vyzna to v pohode naladi aj
na lacnom systeme, ale blbec to dokaze do...at aj na spickovom produkte.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
djbb
Hosť
Re:outlander 2,0 4WD
«
Odpoveď #5 kedy:
December 26, 2012, 10:18:53 popoludní »
bohuzial fotodokumentaciu ako dokaz ti neviem dolozit, ale kedysi som robil pre Mitsubishi a niekolko takych motorov som uz videl.... Z 90% poskodenia motora vznikaju nespravnou montazou, ale videl som poskodeny motor kde bol naozaj kvalitny plyn aj primazavanie a podpalilo mu to ventily... Neviem ci to bolo nastavenim ( to sme neskumali), alebo kvalitou samotneho paliva, ale zo 16-tich bolo podpalenych 10. Majitela to stalo cca 100000Sk. V zapati si dal plyn vymontovat a doteraz jazdi na benzin.
Problem je v tom, ze dost europskych znaciek pouziva trvrdene sedla ventilov vo svojich motoroch, ale japonci to robia iba pri niektorych modeloch. Napriklad skodovka zacala vyrabat Octaviu priamo s plynom a zrazu ju nekupis.... ktovie preco? Myslim ze tam mali prave tieto problemy...
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Tlač
Strán: [
1
]
« predchádzajúci
ďaľší »
Mitsubishi Club SK
»
Poradňa
»
Outlander
»
outlander 2,0 4WD
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies.
OK