Anketa

Čo uprednostnujete pri upravovaní auta?

Exteriér
37 (29.6%)
Interiér
19 (15.2%)
Motorové časti
25 (20%)
Exteriér-Motorové časti
16 (12.8%)
Interiér-Motorové časti
6 (4.8%)
Audio-video
13 (10.4%)
Neupravujem
9 (7.2%)

Celkom hlasov: 79

Autor Téma: Uprava Lancera  (Prečítané 269998 krát)

MY TOY

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 72
  • Karma: +0/-1
Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #90 kedy: Jún 12, 2011, 09:02:08 popoludní »
Mne osobne sa tieto obrovske vyfuky velmi nepacia, asi preto, ze podobny ma kazda druha starsia skodovka, ale hlavny problem je, ze na prvy pohlad vidno, ze to nieje original a urcite nema europsky certifikat. Pri prvej policajnej kontrole ti vezmu technicak. Na Slovensku sa da sice vselico vykecat ak niekoho poznas, ale do zahranicia by som s tym uz vobec necestoval...

Majki

Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #91 kedy: Jún 12, 2011, 09:32:10 popoludní »
ani mne sa to moc nepaci.. je to ako z ineho auta...

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #92 kedy: Jún 14, 2011, 05:00:17 dopoludnia »
mozno je prilis velky ale vidi sa mi viac jak priecny tlmic. este HKS ma celkom zaujimave riesenie pre lancer ale cena kolo 500 USD

Majki

Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #93 kedy: Jún 14, 2011, 09:19:03 dopoludnia »
podla mna kto chce vyfuk na jednu stranu je ten ulter najlepsie riesenie..

  a nepotrebujes k nemu ani certifikat.. minule som sa pytal znameho policajta,ze ako je to s vyfukmi..

 jeho odpoved bola,ze ak je vyfuk typizovany na dany automobil a presne pasuje na miesta ako original a

  splnje normu hlucnosti.. tak ti ani ziadny certifikat netreba!!

  pokial nemas na aute komin z tatry a nebije to do oci.. nikdy ti policajt nebude kontrolovat vyfuk..

Čičo

Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #94 kedy: Jún 14, 2011, 10:57:27 dopoludnia »
A že spĺňa normu hlučnosti vieme ako? :dry:
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #95 kedy: Jún 14, 2011, 11:04:50 dopoludnia »
Citácia: \"Cico_ZH\" post=8491
A že spĺňa normu hlučnosti vieme ako? :dry:



  kazdy vyfuk vyrobeny pre dane auto normu hlucnosti splna..

 nehovorim o uni vyfukoch,ale povedzme si neviem si predstavit,ze by neaky policajt meral na ceste Db

 pokial by to nebudilo zvlast pozornost,ze to reve..

 to by potom museli vsetkym motorkarom zobrat TP..

 Vsetko je to len bububu,tak ako to bolo aj s HID sadami..

dnes sa s tym veselo jazdi a ziadneho policajta to netrapi..

 ja ma na lancerovi tiez HID sadu.. nikoho neoslnujem este ani raz mi nikto neblikol..

a dokonca som si to overil,ze som dal auto kamosovi nech ide v noci oproti mne aj v kopci a ziadne oslnovanie.. co o original xenonoch sa neda povedat,lebo bezne Bavoraky oslnuju jak prasa..
 
a samozrejme bol som aj v zahranici dokonca aj zastaveny hliadkou.. a jedine co ich zaujimalo bol obciansky a vodicak.. a este ma pochvalili,ze mam krasne auto!!

Čičo

Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #96 kedy: Jún 14, 2011, 11:08:14 dopoludnia »
A kde je napísané, že tú hlučnosť musí merať priamo na ceste?

Ja keď si doma vyrobím výfuk priamo na moje auto tak bude automaticky spĺňať normu hlučnosti? Práve ten certifikát hovorí o tom, že to bolo zmerané v nezávislej skúšobni a normy to spĺňa...



A do debaty o HnIDách sa radšej nejdem púšťať lebo zas len zbytočne rozčúlim...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #97 kedy: Jún 14, 2011, 11:12:22 dopoludnia »
Citácia: \"Cico_ZH\" post=8494
A kde je napísané, že tú hlučnosť musí merať priamo na ceste?

Ja keď si doma vyrobím výfuk priamo na moje auto tak bude automaticky spĺňať normu hlučnosti? Práve ten certifikát hovorí o tom, že to bolo zmerané v nezávislej skúšobni a normy to spĺňa...



A do debaty o HnIDách sa radšej nejdem púšťať lebo zas len zbytočne rozčúlim...



 ale ty si ho doma nevyrobis...   a ked mas na aute vyfuk original od vyroby,tak aj k nemu mas certifikat??

Čičo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #98 kedy: Jún 14, 2011, 11:16:05 dopoludnia »
A prečo by som si nevyrobil???

Možno je to pre teba novinka, ale auto pred uvedením do predaja prechádza komplexným homologačným procesom, ktoré súčasťou je aj meranie vonkajšej hlučnosti. Takže na výfuk a ani na žiaden iný diel nepotrebujem individuálny certifikát...


Inak keď reagujem na predchádzajúci príspevok tak používam Odpovedať...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #99 kedy: Jún 14, 2011, 11:20:33 dopoludnia »
Citácia: \"Cico_ZH\" post=8496
A prečo by som si nevyrobil???

Možno je to pre teba novinka, ale auto pred uvedením do predaja prechádza komplexným homologačným procesom, ktoré súčasťou je aj meranie vonkajšej hlučnosti. Takže na výfuk a ani na žiaden iný diel nepotrebujem individuálny certifikát...



  nie je to pre mna novinka.. a ako ten policajt zisti,ci moj vyfuk je original,alebo nie?? vsak ho to nepadne sa ani opytat..

  ked mi ho montovali v mitsu v servise v BB.. som sa ich pytal,ze ked pojdem na STK po styroch rokoch,ci

  to nebude problem.. ich odpoved bola,ze ci srandujem... ze prejdem v pohode aj s tymi HIDmi..

 takze tieto moralisticke reci su uplne bezpredmetne..

Čičo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #100 kedy: Jún 14, 2011, 11:48:48 dopoludnia »
Tak mne je tiež jasné, že akákoľvek debata o legislatíve s tun(z)ingovými nadšencami je bezpredmetná - vždy to skončí rovnako: kto na to príde, nemá to ako skontrolovať, nikto mi nebliká, moralizovanie... :whistle:
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #101 kedy: Jún 14, 2011, 11:52:13 dopoludnia »
Citácia: \"Cico_ZH\" post=8503
Tak mne je tiež jasné, že akákoľvek debata o legislatíve s tun(z)ingovými nadšencami je bezpredmetná - vždy to skončí rovnako: kto na to príde, nemá to ako skontrolovať, nikto mi nebliká, moralizovanie... :whistle:



 pozri videl si moje auto ako je spravene? predpokladam ze si si pozeral foto..

 je tam nieco tuzerske,alebo nieco co zle vyzera?

 potom aj original prislusenstvo na lancera od mitsu je tuzerstvo..

 ak by som isiel oproti tebe a neoslnil ta,tak pochbujem,ze by si sa zaoberal tym ci je tam Hid sada,alebo original..  a vsetky tie diely co su na nom su original na lancera a mam na to certifikat tuv aj na ten difusor.. akurat tie Hid by si mi mohol vycitat,ale iba tu na fore.. na ceste urcite nie

Čičo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #102 kedy: Jún 14, 2011, 11:58:08 dopoludnia »
Bavíme sa o legislatíve, nie či niečo na tvojom aute vyzerá tuzersky!

O tých HIDoch som povedal - nejdem sa zbytočne hádať, lebo ešte ani jeden ich majiteľ to nepochopil...



P.S.: Prečo namiesto Odpovedať používaš Citáciu? Nie je snáď jasné na čo reaguješ? Zbytočne to zahlcuje a zneprehľadňuje fórum!
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #103 kedy: Jún 14, 2011, 12:00:32 popoludní »
Citácia: \"Cico_ZH\" post=8505
Bavíme sa o legislatíve, nie či niečo na tvojom aute vyzerá tuzersky!

O tých HIDoch som povedal - nejdem sa zbytočne hádať, lebo ešte ani jeden ich majiteľ to nepochopil...



P.S.: Prečo namiesto Odpovedať používaš Citáciu? Nie je snáď jasné na čo reaguješ? Zbytočne to zahlcuje a zneprehľadňuje fórum!



  citujem preto,aby bolo jasne na co reagujem..
 
  a ak vies citat,tak hore som napisal,ze mam na to certifikaty tuv!! aj na vyfuk aj na difuzor..
  takze aj legislativne je to v poriadku!!!

Čičo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uprava Lancera
« Odpoveď #104 kedy: Jún 14, 2011, 12:04:33 popoludní »
A keď reaguješ na predchádzajúci príspevok nie je snáď každému jasné k čomu patrí tvoja reakcia??? :angry:



A moja pôvodná reakcia bola na toto:
Citácia: \"Majki\" post=8489
a nepotrebujes k nemu ani certifikat.. minule som sa pytal znameho policajta,ze ako je to s vyfukmi..

 jeho odpoved bola,ze ak je vyfuk typizovany na dany automobil a presne pasuje na miesta ako original a

  splnje normu hlucnosti.. tak ti ani ziadny certifikat netreba!!

  pokial nemas na aute komin z tatry a nebije to do oci.. nikdy ti policajt nebude kontrolovat vyfuk..

To, že certifikát k nemu máš si napísal až neskôr...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998)