Samozrejme, že idem tam, kde ma ponúknu kávou, zaujímajú sa o môj problém, obsluha je príjemná a človek sa cíti ako zákazník a cena práce je tiež prijateľná, bez problémov s miernou zľavou na účte. Práve takéto príjemné chovanie mi v Žiline chýbalo. No skrátka práca s ľuďmi a prístup k ľuďom je dôležitý. Za ten Frýdek sa ospravedlňujem. V Čechách bol tento servis super, dokonca mi nastriekali podvozok, priesvitnou hmotou na moju žiadosť a taktiež mi okamžite vybavili na úrade prevozné značky po telefóne, išli pre ne a nahodili mi ich do hodiny na auto aj napriek tomu, že som tam prišiel dosť neskoro. Na úradeh už bolo pred koncom pracovnej doby. Bol piatok a na to som akosi pozabudol.
Tak považovať v B. Bystrici kvalitu za samozrejmosť je trúfalé. Asi sa im skôr občas niečo podarí a potom sú pochválení. Keď s nimi riešiš ale zložitejšie veci, myslím tým búračku alebo niečo podobné, tak s kvalitou by som sa moc neoháňal. Asi na tú pravidelnú prehliadku by som k nim išiel, ale skutočné problémy by som riešil ja teda radšej inde.