Autor Téma: Ozubené kolečko  (Prečítané 6435 krát)

Majo333

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 4
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Ozubené kolečko
« kedy: December 04, 2019, 04:22:16 popoludní »
Ak rozvodova reťaz nepreskocila, ale je vytahana, treba meniť aj ozubené kolecka?  Stretol som sa z názorom že ak po nich jazdila vytahana reťaz a na staré kolecka sa nahodí nová reťaz tak to kolečko ju do 50-60tis zničí. Čo vy nato? (Lancer 1.8 mivec, 2009)
« Posledná zmena: December 04, 2019, 06:05:34 popoludní od Majo333 »

Čičo

Re:Ozubené kolečko
« Odpoveď #1 kedy: December 04, 2019, 06:36:57 popoludní »
Aj skôr...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

MAREK74

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 18
  • Karma: +0/-0
Re:Ozubené kolečko
« Odpoveď #2 kedy: December 07, 2019, 10:42:34 popoludní »
Aj skôr?
Tak potom treba meniť aj na obidvoch vačkach?

Jax

Re:Ozubené kolečko
« Odpoveď #3 kedy: December 08, 2019, 12:04:31 popoludní »
Pokud si s vytahanym retezem jezdil a auto se zacalo chovat zvlastne, kolisani otacek pri volnobehu, tak ano je treba se podivat co vsechno je zasazene a vymenit za nove. Prodrazi se to samozrejme, ale pokud chces s Lancerem najezdit jako ja pres pul milionu kilometru, tak se to vyplati. :xD

Patko zatim drzi rekord ma nalitano rikal snad uz 240TKM(rozvody nechal udelat kompletni se vsim vsudy plus poradnej proplach motoru), a zatim co slysim, tak si na nic nestezoval, jen meni pravidelne olej a leje benzin a uziva si auto jak to jde. :x)

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Ozubené kolečko
« Odpoveď #4 kedy: December 14, 2019, 02:24:21 popoludní »
Ozubené kolečka mi ale nemenili :) Oproti novým neboli nijak poškodené ani vybrúsené :) Auto už má skoro 250 tisíc a ide pekne ticho, reťaz je pevná, motor čistý, kompresia dobrá :) Určite odporúčam vymeniť celý rozvodový kit ale ak niesu kolečka poškodené alebo vybrúsené nieje to potrebné :) Nieje to predsa motor zo škodovky ktoré majú vydreté kľuky po 200 tisícoch :D

Čičo

Re:Ozubené kolečko
« Odpoveď #5 kedy: December 15, 2019, 06:56:12 dopoludnia »
Škodováckym/VW motorom by sa dalo vyčítať kadečo, ale vydreté kľuky?
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Ozubené kolečko
« Odpoveď #6 kedy: December 15, 2019, 02:39:00 popoludní »
Keď zavítaš na škoda fóre tak sa to celkom dosť často skloňuje u mechanikov že posledná generácia TDi motorov vykazuje po 200 tisícoch km nezvyčajné vibrácie ktoré vychádzajú od kľuky kvôli nadmernej vôli :) Sám poznám servisáka od škody ktorý jazdi na japoncovi práve kvôli tomu že vidí kvalitu koncernu :D