Vitajte
Hosť
. Prosím
prihláste sa
alebo
zaregistrujte
.
November 23, 2024, 06:46:24 dopoludnia
Domov
Fórum
Garáž
Vyhľadávanie
Kalendár
Články
Prihlásiť
Registrovať
Mitsubishi Club SK
»
Poradňa
»
Lancer
»
Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
« predchádzajúci
ďaľší »
Tlač
Strán:
1
2
[
3
]
4
5
...
7
Autor
Téma: Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE (Prečítané 42746 krát)
lancerman
Hosť
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #30 kedy:
Jún 02, 2014, 07:52:50 dopoludnia »
ahoj.
Fakt su vypredané vsetky Informy......Mne dojdu na konci septembra.
Kvoli spotreby radsej kupia 1,6
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
madbugie
Starší člen
Príspevkov: 452
Karma: +8/-1
Pohlavie:
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #31 kedy:
Jún 03, 2014, 10:30:28 dopoludnia »
neviem ako na tom bol ročník 2010 ale 2014 je na tom podľa mňa s odhlučnením velmi dobre, na danú triedu a kategoriu auta...
určite k tomu prispieva aj spodný kryt motora a horná "deka" na kapote motora (to sa skôr dáva na dízláky kvôli unikaniu tepla) ... neviem či predtým boli... ale hlavne asi to bude aj tými nízkymi otáčkami motora... po meste pri 50ke 1500 ot. ani nevieš že ten motor tam je... výraznejšie sa začne ozývať nad 3000 ot. ale to sa pri bežnej jazde nestáva... na dialnici pri 130ke dáva 3300 ot a tých 600 ot oproti iným benzínom ktoré točia 3900 je ozaj počuť...
ak tých 1400 € nemáš tak jasné neinvestuj, ale ak to nie je problém, tak ber invite... automatická klíma je okrem iného aj úspornejšia - reguluje si výkon, senzor svetla a stieračov to by sa dalo oželieť, hlinníkové disky a hmlovky sa dajú poriešiť, čo sa mne osobne páči sú kožený volant a hlavica riadiacej páky... v informe je to také plastoidné, prosto nepekné... ale asi by si na to človek zvykol... a chromové serepetičky na grile a oknách či lakované zrkadlá...
chcelo by to vidieť naživo...
ono tá hlučnosť bude hlavne závisieť od kvality pneumatík a hlavne kvality povrchu po ktorom sa ide... toto pozorujem na tých nových yokohamách advan čo mi tam dali... ak je hladký povrch sú úplne tiché, ale ak je hrubý asfalt tak to začne viac hučať...
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
as mad as possible
talbott
Člen
Príspevkov: 126
Karma: +2/-1
Pohlavie:
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #32 kedy:
Jún 04, 2014, 07:49:54 dopoludnia »
Ved toto, nazivo... inak dakujem za odpovede... vcera som bol pozriet, mali vystavene INVITE, ale stacil by INFORM + 300 E za predne hmlovky. Predne zrkadla a klucky vo farbe auta su fajn, ale da sa byt bez toho. Tonovane skla to nemalo, resp. vyzerali uplne priehladne.
Spodny kryt motora je tam taky plastovy, spredu (teda nie uplne cely zakryty).
Potom - ale uz mimo vybav - 250 E za ochranne listy dveri, 200 E za foliu na prednu kapotu (dodatocny ochranny nater podvozku dalsich cca 300 E).
Personal ochotny, termin dodania 4 mesiace.
Ako je na tom motor so spotrebou oleja?
Len som sa dozvedel ze to ma priame vstrekovanie, co ma trochu mrzi, najradsej by som co najjednoduchsie - mpi (i ked vraj za tych 5 r. s tym nebol ziadny problem a ani tu na fore som necital ze by bol).
A vzadu sa strecha dost zvazuje, tzn. ked sa chce clovek (1.80 m) vystriet vzadu, tak hlava je na strope. Sedan je na tom tak isto?
Nic, este skusobna jazda, pozriem aj ten Opel a uvidim...
«
Posledná zmena: Jún 04, 2014, 09:25:36 dopoludnia od talbott
»
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Xaltotun
Hrdina
Príspevkov: 668
Karma: +3/-2
lancer sportsedan instyle
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #33 kedy:
Jún 04, 2014, 01:05:04 popoludní »
sedan ma trochu viac miesta vzadu nad hlavou a mpi v dnesnej dobe riesit - neblbni, mivec je neznicitelny
ked uz chces konkurenciu tak chod pozriet leon, ople su strasne tazke preto su lenivejsie a zeru + nemaju prave najlepsiu povest, ja som mal astru a sralo sa na nej kadeco uz od nova
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
talbott
Člen
Príspevkov: 126
Karma: +2/-1
Pohlavie:
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #34 kedy:
Jún 04, 2014, 03:31:37 popoludní »
Ano poruchovost je oproti lanceru vyssie, aj podla recenzii.
Ale o vahe by som nehovoril - astra vaha 1300 kg a 115k, lancer 1300 kg a 115 k (vaha bez 75 kg vodica)
Niekde som cital, ze podla vybavy lancera je ine pruzenie, je to pravda?
A co olej, straca sa?
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Xaltotun
Hrdina
Príspevkov: 668
Karma: +3/-2
lancer sportsedan instyle
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #35 kedy:
Jún 04, 2014, 04:41:41 popoludní »
Neviem ti k oleju nic povedat nakolko moj bol meneny kazdych cca 13 tisic a medzitym som ho nekontroloval
ano astra ma 1300 lebo je rovnako tazka ako auta z roku 2007 napr. lancer
konkurencne nove modely (2012 a vyssie) maju okolo 1200kg, skor menej - 10% hmotnosti dole pri rovnakom pocte koni znamena o 10% sviznejsie auto a o 10% nizsiu spotrebu - to je jednoducha matika
pruzenie je u vybav ktore sa teraz predavaju rovnake, u dvoch najvyssich je sportove, ale tie uz na slovensku nie su v predaji
«
Posledná zmena: Jún 04, 2014, 04:48:12 popoludní od Xaltotun
»
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
lancerman
Hosť
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #36 kedy:
Jún 05, 2014, 07:04:54 popoludní »
V sportbacku sa da Intense kupit.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
madbugie
Starší člen
Príspevkov: 452
Karma: +8/-1
Pohlavie:
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #37 kedy:
Jún 09, 2014, 09:28:39 dopoludnia »
talbott - pri hladkých benzínoch všeobecne platí, že spotreba oleja nula celá nula ništ... teda pokial niekto "neprepriekol" krúžky a spol...
a na toto majitelia nových nízkoobjemových benzínových turbohrnkov zabúdajú... a sem tam sa stane, že aj po "pár" tisíc km zrazu pohroma... si začínam myslieť, že tie snímače hladiny oleja tam podaktorí výrobcovia nemontujú zámerne... dávajú len snímač tlaku oleja, ale ten ked začne blikať to už minimálne polovica oleja chýba a je "neskoro"
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
as mad as possible
Xaltotun
Hrdina
Príspevkov: 668
Karma: +3/-2
lancer sportsedan instyle
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #38 kedy:
Jún 09, 2014, 04:58:38 popoludní »
to je sice pekne, aj ked to neplati vseobecne a dnes moderne male turba su uz niekde uplne inde ako boli 5 rokov dozadu. A ruku na srdce, vobec by ti nevadilo mat pod kapotou micaka turbomotor .)
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
madbugie
Starší člen
Príspevkov: 452
Karma: +8/-1
Pohlavie:
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #39 kedy:
Jún 10, 2014, 07:09:24 dopoludnia »
:-)
tak mne osobne by stačila aj 1,6 turbo... dvojliter by som asi neuživil ani spotrebou benzínu ani pneumatík a iných komponentov...
turbá staré či nové... jednoducho žerú olej a ked bol užívatel hladkej atmosfery zvyknutý olej iba meniť, tak dnes to neplatí a po 10 tis. km mu môže v motore kludne 1-2 litre oleja chýbať a na prúser je zadeláno... a platí to pre všetky značky aj prémiové... je to jednoducho "stratové" mazanie
takže pri turbomotoroch a zlvášť tých malohrnkoch platí, že hladinu oleja treba kontrolovať minimálne raz za štvrťroka ak nie aj častejšie...
my máme vo firme jednu ochcáfku f tédéíčku ktorá žerie liter oleja na cca 1 až 2 tisíc km, a podla vyjadrenia výrobcu je to v norme... haluz...
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
as mad as possible
ingMarian
Nováčik
Príspevkov: 27
Vozidlo:
2014 Mitsubishi Lancer
Karma: +0/-0
Pohlavie:
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #40 kedy:
Jún 11, 2014, 07:17:44 dopoludnia »
Takze , Bol som v KE na skusobnu jazdu. Uzil som si to celkom poriadne poocumoval a musim povedat ze ma ta jazda prijemne prekvapila.
Auto pekne zabera, povedal by som tak akurat a ta vaha nieje vobec citit. Sedi na ceste ako prilepene. Cudoval som sa ked som zistil ze Lancer je dlhsie auto ako ASX (a o par kg tazsie) a predsa ma ovela lepsiu dynamiku jazdy. Sedi sa v tom velmi dobre. Nakoniec som sa rozhodol pre cierny sportsedan, uz len cakam na finance , potom sa sem pochvalim s foto
hehe
«
Posledná zmena: Jún 11, 2014, 11:29:42 dopoludnia od ingMarian
»
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
madbugie
Starší člen
Príspevkov: 452
Karma: +8/-1
Pohlavie:
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #41 kedy:
Jún 12, 2014, 07:41:22 dopoludnia »
prevádzkovú hmotnosť majú tuším rovnakú 1335 kg
avšak o cca 10% menšia čelná plocha a aerodynamika sedanu spraví asi svoje... odpor vzduchu je velká "kvadratická" sviňa...
koniec koncov to je vidieť aj pri lancer hatchbacku, ktorý má karosársky najhoršiu aerodynamiku a to isté auto má zrýchlenie o 0,4 sekundy horšie oproti sedanu...
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
as mad as possible
lancerman
Hosť
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #42 kedy:
Jún 12, 2014, 08:05:13 dopoludnia »
Naša uprava v showroome.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
MatoAna
Starší člen
Príspevkov: 366
Karma: +1/-3
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #43 kedy:
Jún 12, 2014, 08:13:22 dopoludnia »
Až na tie disky
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
lancerman
Hosť
Re:Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
«
Odpoveď #44 kedy:
Jún 12, 2014, 08:19:21 dopoludnia »
zbytocne by sa navýsila cena auta keby som ich menil za 18
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Tlač
Strán:
1
2
[
3
]
4
5
...
7
« predchádzajúci
ďaľší »
Mitsubishi Club SK
»
Poradňa
»
Lancer
»
Lancer Sportsedan 1.6 mivec INVITE
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies.
OK