mal som tak isto problem s rezonanciou ako keby z pod palubnej dosky a to od nova. vsimol som si to tiez pri 2000 otackach, kratka rezonancia ktora skor vadila nervom ako usiam. potom som zistil ze pri otackach okolo 3400 je to brutalnejsie. ked som s tym siel do servisu tak som im to ukazoval pri pridavani plynu na volnobeh presne pri otackach okolo 3400. skuste si to ci aj vam to na volnobeh pri tych otackach nerobi.nakoniec to udajne bola nejaka trubka kurenia ktora sa niekde o nieco opierala, v servise to dali doporiadku a odvtedy musim zaklopat
Citácia: MAJ0 Jún 27, 2015, 04:47:14 popoludnímal som tak isto problem s rezonanciou ako keby z pod palubnej dosky a to od nova. vsimol som si to tiez pri 2000 otackach, kratka rezonancia ktora skor vadila nervom ako usiam. potom som zistil ze pri otackach okolo 3400 je to brutalnejsie. ked som s tym siel do servisu tak som im to ukazoval pri pridavani plynu na volnobeh presne pri otackach okolo 3400. skuste si to ci aj vam to na volnobeh pri tych otackach nerobi.nakoniec to udajne bola nejaka trubka kurenia ktora sa niekde o nieco opierala, v servise to dali doporiadku a odvtedy musim zaklopat Jo jo jo Majo tak že už mi to ´´rezonuje ´´ aj pri 3400 ot .... ... tak ako píšeš že je to brutálnejšie ... ... ale nerobim už teraz z toho vedu ... keď že ty si mal tiež ten isty problém a maš ho už odstráneny .... tak že v Mitsu asi budu vedieť kde hľadať chybu ....
- dnes keď sa rozoberá motor po 30 tis. km (kvôli nejakej poruche alebo čo) tak je tam ešte pekne vidieť lapovacie "ryhy"... Firma Mobil robila test motora so svojimi olejmi - stopy po honovaní (lapovanie je niečo iné) bolo vidieť aj po 1 milióne kilometrov.honovanie lapovanie sa mi nechcelo hladať čo je presnejšie... ale to je fuk... svedčí to len o tom, že dnes sú motory tak presne vyrobené, že sa tam nemá čo "zabiehať" som ani nepočul že by sa dnes motory prevložkovávali alebo menili krúžky (moderné motory), jedine fakt kvôli fatálnej chybe materiálu, že prasklo niečo a pod. - dnes je výroba tak presná, že sa tam nemá čo "zabehávať" By si sa čudoval! Každý odborník ti povie, že urobiť prvú výmenu oleja po 5 tis. km nie je vôbec na škodu. A ak sa v motore nič nezabeháva prečo sa väčšine motorov po niekoľkých tisícoch kilometrov zníži spotreba?ani na focus II fl 2008 ani na mitsubishi lancer obe atmosfery sa mi nič neznižovalo ävediem si evidenciu v exceli... ak tak v desatinách litra... Ok auto si musí sadnúť, styčné plochy všeho druhu sa musia "zaleštiť", ložiská "zabehnúť" , zhruba do 500 km som mal asi o liter vyššiu spotrebu ale to bola zima január... od cca 500 km je to už podobné ako toho roku...- plus filter a kvalita oleja sú niekde inde ako kedysi...Tak ako vtedy aj dnes záleží čo kúpiš - šmejd z Číny alebo Poľska sa dá kúpiť pokojne aj dnes. To isté platí o olejoch. Nehovoriac o tom, že laika ľahko presvedčí predajca, že low-saps sračka so zníženou HTHS viskozitou je do jeho benzínovej atmosféry určite lepšia ako poctivý olej A3/B3...bavíme sa o normálnom kvalitnom oleji nie o Tecso oil a poland filter... ;-)- dnes ked po 10 tis. km vytiahnem mierku tak je olej pekne medovo-hnedý... žiadna černota...To je akože ukazovateľ kvality čoho? Oleja? Nedaj sa vysmiať! Jednou z funkcií oleja je okrem mazania a chladenia aj čistenie. A u diesla zasa prejdeš po výmene 50 km a je rovnako čierny ako ten starý. Takže farba hovorí o oleji čo? Možno tak kvapôčkový test...bavíme sa o atmosferických benzínových motoroch (dízle u mitsu sú minorita), stará škoda favorit mala olej čierny ako dízel, lebo ten motor "netesnil" a olej sa "pálil", tým že je medovohnedý som chcel povedať, že sa neznečisťuje od spalín a stratového mazania ako u turbonafťákov... ;-) samozrejme že o kvalite to nič nehovorí ale bavíme sa o normálnej 1. ročnej alebo 20 tis. km výmene oleja...- iné to bude u 10 ročného vylietaného motora... ale aj tam treba dať akurát tak hustejší olej...Hustejší znamená čo? Namiesto 5W-40 10W-40? Tie oleje sú pri pracovnej teplote motora ROVNAKO „husté” tak čomu to má akože pomôcť?! A že je 10-ročný motor vylietaný radšej ani nekomentujem...tak dobre 10 ročný je ako nový... s príchodom CNC mašín a vylúčenia "človeka" z operácií obrábania motora, išla kvalita rapídne niekam inam...Rovnako ako s príchodom krízy a šetrenia na všetkom...to je na dlhšiu debatu, kurvítka sú všade, ale myslel som strojné spracovanie motora ako také...Takže nabudúce skús písať o niečom čomu rozumieš troška viac lebo niekto kto tomu nerozumie (a vie si to aj pripustiť) by mohol niečomu z toho uveriť...
Mne zase rezonuje B stlpik na vodičovej strane v miestach, kde sa navíja bezpečnostný pás...ked tam ten obklad rukou pritlačím prestane...od motora či palubovky som zatiaľ nič nepostrehol, skúsim zajtra stíšiť volume a dám vedieť ešte som si všimol, že ked naštartujem, otáčky za studena sú dosť vysoké cca 1300, niekedy aj 1500...po pár minútach to klesne cca na 900...robí to aj ked sú klíma a ventilátor vypnuté...je to normál?
Citácia: Pirlito Jún 27, 2015, 07:19:36 dopoludniaMne zase rezonuje B stlpik na vodičovej strane v miestach, kde sa navíja bezpečnostný pás...ked tam ten obklad rukou pritlačím prestane...od motora či palubovky som zatiaľ nič nepostrehol, skúsim zajtra stíšiť volume a dám vedieť ešte som si všimol, že ked naštartujem, otáčky za studena sú dosť vysoké cca 1300, niekedy aj 1500...po pár minútach to klesne cca na 900...robí to aj ked sú klíma a ventilátor vypnuté...je to normál?Vyriešil si nejako ten B stĺpik, kde sa navíja pas?Stale mi to rezonuje pri uchu a uz mi to dosť začína vadiť...
254€??? sa posrali ne? Na servisnej sa dokopy hovno robí a za toto si vezmú toľko peňazí? To ten olej čo tam lejú je s prímesou zlata či čo? Mňa tiež čaká prvá garančka ale toľko im ani náhodou nedám na to nech zabudnú..
Myslím si že ak si chceš zachovať záruku nič iné ti neostáva