pre MAJKI,chcel by som sa ta opytat co konkretne je blbe na automatickej prevodovke okrem toho ze je o cca sekundu pomalsie na akceleraciu z 0-100 a ma trocha vyssiu spotrebu oproti manualu. Ja osobne mam automat, predtym som mal manual a nevidim v tom nejaky priepastny rozdiel.Kazde ma svoje caro a automat som si vybral uz len koli pohodliu.Ak sa niekto chce vyblaznit na to mu 1.8 nestaci, potrebuje min. Relliart alebo EVO, viem o com hovorim.Mal som pred tym Subaru Imprezu WRX STi 300 konovu, tan sa uz da blaznit.
pre MAJKI,chcel by som sa ta opytat co konkretne je blbe na automatickej prevodovke okrem toho ze je o cca sekundu pomalsie na akceleraciu z 0-100 a ma trocha vyssiu spotrebu oproti manualu. Ja osobne mam automat, predtym som mal manual a nevidim v tom nejaky priepastny rozdiel.Kazde ma svoje caro a automat som si vybral uz len koli pohodliu.Ak sa niekto chce vyblaznit na to mu 1.8 nestaci, potrebuje min. Relliart alebo EVO, viem o com hovorim.Mal som pred tym Subaru Imprezu WRX STi 300 konovu, tan sa uz da blaznit. pozri da sa vyblaznit aj s 1,8, len na nasich cestach sa moc blaznit neda... a uz len kvoli tej spotrebe.. u lancera je aj tak dost velka.. a s automatom este vacsia.. nehovoriac o poruchovosti tychto prevodoviek,, vela chvaly som na ne nepocul..