Autor Téma: Lancer a neustale vypalovanie DPF  (Prečítané 11937 krát)

Mato666

Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #15 kedy: November 19, 2015, 07:04:46 popoludní »
Ocuj ty pan co bere auta, filter sa mi pojebal pri 60 000km, to ma byt co ? Na udrzbu ? Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ? Strcte si tie vase DPF na zadok, aby ste ani z tadial nevypustali nic zle pre deti ;)

PS : cez emisnu som presiel bez sebamensej zmeny... nic nikto nenasiel a ani nenameral

PS2 : TDI PD co je moj motor, sa montoval davno predtym nez sa vynasiel neaky DPF, takze nevypustam to len ja sam ako to tu vy vyjadrujete. Mozete zastavit kazde auto s TDI PD od 2001-2006 a mozete mu namontovat aj moj DPF kludne vam ho dam ;)

Ano, aj arogantny nazor je nazor. Ked sa ti nedajboze v rodine objavi niekto blizky, kto ochorie na rakovinu dychacich ciest, mozno prehodnotis tvoje nazory...  Na BMW-cku (r.v. 2008) som mal pred tym nez som ho predal, najazdene vyse 220 000 km a s DPF som nemal ziaden problem. Jazdil som hlavne dlhe trasy, mozno to bolo tym...

Co sa tyka klasickej emisnej kontroly, tak ta vobec nemusi zistit chybajuce DPF-ko. Ta zisti dymivost, no miniaturne castice nezisti. Kazdopadne vacsinou letmy pohlad na koncovku vyfuku (bez DPF komplet ciernu) naznaci ze nieco nie je v poriadku. Aj u nas sa bude menit legislativa a auta s vykuchanym DPF skor ci neskor budu musiet zmiznut z ciest...

Ano TDI PD boli vacsinou bez DPF, tam sa DPF (napr. pri skodovkach) montovalo ako doplnkova vybava - t.j. za priplatok. No od cias Commonrail systemov su DPF viac menej pravidlom.

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #16 kedy: November 19, 2015, 07:05:27 popoludní »
Ocuj ty pan co bere auta, filter sa mi pojebal pri 60 000km, to ma byt co ? Na udrzbu ? Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ? Strcte si tie vase DPF na zadok, aby ste ani z tadial nevypustali nic zle pre deti ;)

PS : cez emisnu som presiel bez sebamensej zmeny... nic nikto nenasiel a ani nenameral

PS2 : TDI PD co je moj motor, sa montoval davno predtym nez sa vynasiel neaky DPF, takze nevypustam to len ja sam ako to tu vy vyjadrujete. Mozete zastavit kazde auto s TDI PD od 2001-2006 a mozete mu namontovat aj moj DPF kludne vam ho dam ;)

DPF filter sa ti po*ebal kvôli tomu že si si kúpil diesel na krátke trasy ;) pri správnej prevádzke reálne vydrži DPF filter (aspoň ten od VW Group) min 200 000km. Mám v rodine A4-ku od Audi ktorá má 270 tis KM a pôvodný filter ktorý je stále v dobrom stave :)

Dalšia vec je že do motora treba liať olej ktorý je určený pre autá s DPF ;)
« Posledná zmena: November 19, 2015, 07:09:52 popoludní od PatkoDuda »

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #17 kedy: November 19, 2015, 07:06:59 popoludní »
Ocuj ty pan co bere auta, filter sa mi pojebal pri 60 000km, to ma byt co ? Na udrzbu ? Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ? Strcte si tie vase DPF na zadok, aby ste ani z tadial nevypustali nic zle pre deti ;)

PS : cez emisnu som presiel bez sebamensej zmeny... nic nikto nenasiel a ani nenameral

PS2 : TDI PD co je moj motor, sa montoval davno predtym nez sa vynasiel neaky DPF, takze nevypustam to len ja sam ako to tu vy vyjadrujete. Mozete zastavit kazde auto s TDI PD od 2001-2006 a mozete mu namontovat aj moj DPF kludne vam ho dam ;)

Ano, aj arogantny nazor je nazor. Ked sa ti nedajboze v rodine objavi niekto blizky, kto ochorie na rakovinu dychacich ciest, mozno prehodnotis tvoje nazory...  Na BMW-cku (r.v. 2008) som mal pred tym nez som ho predal, najazdene vyse 220 000 km a s DPF som nemal ziaden problem. Jazdil som hlavne dlhe trasy, mozno to bolo tym...

Co sa tyka klasickej emisnej kontroly, tak ta vobec nemusi zistit chybajuce DPF-ko. Ta zisti dymivost, no miniaturne castice nezisti. Kazdopadne vacsinou letmy pohlad na koncovku vyfuku (bez DPF komplet ciernu) naznaci ze nieco nie je v poriadku. Aj u nas sa bude menit legislativa a auta s vykuchanym DPF skor ci neskor budu musiet zmiznut z ciest...

Ano TDI PD boli vacsinou bez DPF, tam sa DPF (napr. pri skodovkach) montovalo ako doplnkova vybava - t.j. za priplatok. No od cias Commonrail systemov su DPF viac menej pravidlom.
DPF je povinnosťou pre normu Euro5 ale dávali sa aj do Euro4 čím si robili automobilky marketing ochranou životného prostredia :)

MarcelX

Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #18 kedy: November 19, 2015, 07:28:02 popoludní »
Na služobnom Pajere 3,2 DID je tiež najazdené okolo 270 000 a DPF-ko sa posralo až teraz. 

vlad

Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #19 kedy: November 19, 2015, 08:07:26 popoludní »
Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ?

zjavne nie ked namiesto vyriesenia problemu musis demontovat DPF, ale to je taky bezny folklor v dnesnej dobe. hlavne ze jazdis za 4 litre nafty. Este sa chod pochvalit policajtom ako si to vytuningoval

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #20 kedy: November 19, 2015, 08:51:01 popoludní »
Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ?

zjavne nie ked namiesto vyriesenia problemu musis demontovat DPF, ale to je taky bezny folklor v dnesnej dobe. hlavne ze jazdis za 4 litre nafty. Este sa chod pochvalit policajtom ako si to vytuningoval

odborne sa im hovorí "spotrebohoniči" :D

djbb

  • Hosť
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #21 kedy: November 19, 2015, 09:02:49 popoludní »
Chlapci pokoj, uz sa chysta legislativa pre EK kde narozdiel od terajsieho stavu merania dymivosti budu merat popolcek. Ministerstvo uz zbiera databazu od vyrobcou aby vedeli nastavit normu. V CR to uz funguje cca rok a verte ze vybrat DPF sa neoplati. V CR na EK pri zisteni ze nemas DPF prides hned aj o STK - vozidlo nesposobile a z uradu ziv.prostredia dostanes mastnu pokutu. Kazdu chvilu to bude aj u nas a to budete vidiet ako ludia hromadne budu predavat auta s odstranenym DPF.

Juro79

  • keď auto, tak japonské. ;)
  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 146
  • Karma: +3/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #22 kedy: November 19, 2015, 11:00:00 popoludní »
Presne tak chlapci. Aj ja mam najradsej ludi, ktori si kupia na jazdenie po meste diesel s DPF filtrom kvoli spotrebe a potom su nestastni, ked DPF tie kratke trasy a studene starty uplne zanesu, kde pomoze len vymena za novy (ale to stoji kopec euracov), tak ho odpornici daju odstranit (vybrat). Uz sa tesim, kedy budu pojazdne emisne kontroly ako v Nemecku a budu za to davat mastne pokuty a brat technicaky. Slovensko to je krajina dieslov......vsade vo vyspelych europskych krajinach sa tych smradov zbavuju a koncia tu u nas na Slovensku...ved co, ked niekto jazdi sa 6 litrov.
Lancer Sportback, 1.8mivec, 2009

MarcelX

Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #23 kedy: November 20, 2015, 06:46:44 dopoludnia »
Veď bodaj by nejazdilo toľko dieslov keď ušetríš dva krát :D Pri tankovaní a aj na spotrebe.

Čičo

Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #24 kedy: November 21, 2015, 12:18:42 dopoludnia »
Ale keď treba tie ušetrené peniaze investovať do servisu tak sa krútia ako posolená dážďovka...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Juro79

  • keď auto, tak japonské. ;)
  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 146
  • Karma: +3/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #25 kedy: November 21, 2015, 05:07:59 popoludní »
Ale keď treba tie ušetrené peniaze investovať do servisu tak sa krútia ako posolená dážďovka...

presne tak....suhlas
Lancer Sportback, 1.8mivec, 2009

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #26 kedy: November 21, 2015, 07:30:29 popoludní »
Ale keď treba tie ušetrené peniaze investovať do servisu tak sa krútia ako posolená dážďovka...

Jop ked potom počujú sumu nad 200€ za jeden vstrekovač, 400€ za turbo alebo 500 za dvojhmotu tak už nevyberajú kalkulačku kde počítajú koľko ušetria na 1000km :D :D

vincent

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 43
  • Karma: +0/-0
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #27 kedy: November 22, 2015, 01:25:03 popoludní »
Dieselový motor (konkrétne 1.8Di-D) je drahší o 3000€. Za tie prachy najazdí benzínový motor 300tis kilometrov. Prvé ušetrené dva centy majiteľ uvidí pri najazdených 300 001km. Jednoduchá matematika.

vincent

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 43
  • Karma: +0/-0
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #28 kedy: November 22, 2015, 01:38:42 popoludní »
Slovák si v zivote nevezme lyže z požičovne, preto že by 20€ za to nedal. Radsej ich bude pchat mokre do auta, cele leto opatrovat v pivnici, ryskujuc ze mu ich niekto slohne a pritom sa na lyže vyberie 6razy za sezonu. Nakoniec po piatich rokoch zistí že sú nemoderne a rieši ako sa ich zbaviť a keďže sú to lyže z teska, nikto to nechce. Je vela takých prikladov, tento mozno nieje najlepší ale je to presne tak s tym dieslom a drahym DPF.

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:Lancer a neustale vypalovanie DPF
« Odpoveď #29 kedy: November 22, 2015, 03:52:21 popoludní »
si sa sekol o nulu nie? keď ma benzín dlhodobu priemerku 8L/100km na 1000km to je 80L. Na 10000km je to 800L x dajme tomu 1,25€ za liter benzínu je 1000€ na palivo na 10 000km....