Problem s DPF vyrieseny celu haraburdu som vyhodil, jednotka prepalena, auto je ostrejsie , mensia spotreba, lepsi zaber od spodnych otacok, a vykon 130KW No mam taky problem ze ked je auto vonku tak pri -10 ma problem so startom, chyti ale az na neaky 2-3 pokus, problem pretrvaval este s DPF , vtedy nam povedali ze to preto robi lebo je plny/zapchaty, no co to moze teraz robit neviem, Diagnostika neukazuje nic, zhavice som prezrel vsetky su OK .
Citácia: MgrLoL Február 17, 2014, 12:15:00 popoludníProblem s DPF vyrieseny celu haraburdu som vyhodil, jednotka prepalena, auto je ostrejsie , mensia spotreba, lepsi zaber od spodnych otacok, a vykon 130KW No mam taky problem ze ked je auto vonku tak pri -10 ma problem so startom, chyti ale az na neaky 2-3 pokus, problem pretrvaval este s DPF , vtedy nam povedali ze to preto robi lebo je plny/zapchaty, no co to moze teraz robit neviem, Diagnostika neukazuje nic, zhavice som prezrel vsetky su OK .jasne...vykon 130kw.
Citácia: Juro79 November 19, 2015, 12:28:08 dopoludniaCitácia: MgrLoL Február 17, 2014, 12:15:00 popoludníProblem s DPF vyrieseny celu haraburdu som vyhodil, jednotka prepalena, auto je ostrejsie , mensia spotreba, lepsi zaber od spodnych otacok, a vykon 130KW No mam taky problem ze ked je auto vonku tak pri -10 ma problem so startom, chyti ale az na neaky 2-3 pokus, problem pretrvaval este s DPF , vtedy nam povedali ze to preto robi lebo je plny/zapchaty, no co to moze teraz robit neviem, Diagnostika neukazuje nic, zhavice som prezrel vsetky su OK .jasne...vykon 130kw. výkon 180 koní? Ehm... no... hm....
DPF filter sa do áut nedáva zo srandy. Ale podľa mňa to nie je dokonalé zariadenie a ešte sa dá zlepšovať. Ale vyhodiť ho z auta ja osobne neuznávam. To že sa výkon zdvihol na 130 kw bez akýchkoľvek úprav motora len vyhodením DPF filtra je dúfam len vtip.. A vďaka názorom typu "nerobí to sused nebudem ani ja" tento svet smeruje do sračiek. Môj názor na diesel je ten že je to motor do traktorov, lodí, kamiónov a "veľkých" áut a nie do osobákov.