Autor Téma: LANCER 2009 LPG  (Prečítané 29638 krát)

Čičo

Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #45 kedy: Apríl 05, 2013, 11:17:26 popoludní »
Za seba asi ťažko. A ak nevidíš nič seriózne tak to nie je môj problém...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Dizzy

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 7
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #46 kedy: Apríl 06, 2013, 10:03:28 dopoludnia »
Takze pani problem s plynom vyrieseny. Ako sok uz pisal nebol to Polaris ale Solaris. Takze k problemu : slaby splynovac a slabe vstreky. Pan zo servisu to sam nevedel, no po vymene za silnejsi a silnejsie vstreky ide ako na benzine. Ziadne trhanie ani vypinanie plynu pocas prudkeho pridania. Ide to na 100% a mne konecne spadol kamen zo srdca. Pretoze Japonci potrebuju silnejsie splynovace aj vstreky. Takze kto tu tvrdi, ze Solaris nie je vhodny pre Japonca, sa velmi myli. Je to nezmysel. Kto by ma chcel kontaktovat alebo sa nieco opytat  mail: biaggi237@azet.sk    Kludne poskytnem aj cislo ja mobil a odpoviem na pripadne otazky. Majte sa a jazdite opatrne

Myslis ze ja som toto neriesil?Vstreky splynvac som mi menili ako prvu vec,{teda prve boli sviecky} dimenzovanu na 180kW,ten predtym bol len do 105kW.Preto sme si najskor mysleli ze je to na hrane..Ale problem sa odstranil az po vymene elektroniky,cize ineho systemu.Bolo mi povedane ze tten solaris mal vacsie casy vstrekovania ako niektore ine systemy..
Trochu mi na tych servisoch vadi,ze v podstate nikto presne nevie co a aku kombinaciu komponentov pouzit..
Ale to je jedno,hlavne ze ti to chodi

Prepáč ale mne to funguje na značke Solaris na 100%. Takže problém nie je v značke splyňovača... 
« Posledná zmena: Apríl 15, 2013, 09:02:24 dopoludnia od Dizzy »

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #47 kedy: Apríl 06, 2013, 12:29:12 popoludní »
Takze pani problem s plynom vyrieseny. Ako sok uz pisal nebol to Polaris ale Solaris. Takze k problemu : slaby splynovac a slabe vstreky. Pan zo servisu to sam nevedel, no po vymene za silnejsi a silnejsie vstreky ide ako na benzine. Ziadne trhanie ani vypinanie plynu pocas prudkeho pridania. Ide to na 100% a mne konecne spadol kamen zo srdca. Pretoze Japonci potrebuju silnejsie splynovace aj vstreky. Takze kto tu tvrdi, ze Solaris nie je vhodny pre Japonca, sa velmi myli. Je to nemysel. Kto by ma chcel kontaktovat alebo sa nieco opytat  mail: biaggi237@azet.sk    Kludne poskytnem aj cislo ja mobil a odpoviem na pripadne otazky. Majte sa a jazdite opatrne

Myslis ze ja som toto neriesil?Vstreky splynvac som mi menili ako prvu vec,{teda prve boli sviecky} dimenzovanu na 180kW,ten predtym bol len do 105kW.Preto sme si najskor mysleli ze je to na hrane..Ale problem sa odstranil az po vymene elektroniky,cize ineho systemu.Bolo mi povedane ze tten solaris mal vacsie casy vstrekovania ako niektore ine systemy..
Trochu mi na tych servisoch vadi,ze v podstate nikto presne nevie co a aku kombinaciu komponentov pouzit..
Ale to je jedno,hlavne ze ti to chodi

Prepáč ale mne to funguje na značke Solaris na 100%. Takže problém nie je v značke splyňovača...

Ved to je hlavne ze to funguje.Kludne som mohol mat nejaky vadny kus.Je to elektronika.Aj dva rovnake pocitace nejdu rovnako a nikto nevie preco.
Ale na tych servisoch trvam,je problem najst skutocnych odbornikov

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #48 kedy: Apríl 23, 2013, 07:10:02 popoludní »
Zase sa mi moc nezdal volnobeh ktory bol trochu roztraseny aj na LPG,ale aj na benzine.Tak som siel do servisu ci sa tie korekcie zase nerozladili.Problem bol ale iny.Po vybrati skrtiacej klapky sme zistili,ze vypada horsie ako 100 rocne kachle.Cela spninava a zalepena.Po precisteni som nastartoval a chvilku som mal taky sportovy rezim,volnobeh sa drzal okol 2-3 tisic  :)
Po najazdeni asi 100km si to pekne sadlo ako ma.teraz to zase drzi jak hluchy dvere.
Typujem ze dost vela problemov som mal prave pre toto
Sere ma na tom to,ze v autorizovanom servise som hovoril aby sa na to pozreli,ale zjavne sa na to vykaslali.Neviem ci to patri medzi standartnu udrzbu po par tisic,ale odporucal by som to vsetkym skontrolovat po cca 50 tisic.teda hlavne tym co maju LPG na ktorom sa ta chyba prejavuje ovela viac

1norbert

  • Hosť
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #49 kedy: Apríl 24, 2013, 08:07:55 dopoludnia »
Su dva pohlady na tento problem.
1. Ak tam nieje z výroby plyn tak nieje dovod to kontrolovat(standartna udrzba) ak pocitac neukaze chybu
2. Ak si ich o to požiadal tak by mali vyhoviet, teda u nas urcite.

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #50 kedy: Apríl 24, 2013, 09:09:07 dopoludnia »
Myslel som,ci sa to neodporuca skontrolovat povedzme po 50 tisic,bez ohladu na to ci je tam LPG.Lebo ked to bolo v takom stave to uz blblo aj na benzine.
A ja som im hovoril aby to pozreli a nic sa nestalo.Vzdy sa vsetci vyhovarali na druhu stranu.Plynari na inu zavadu,servis zase na LPG

1norbert

  • Hosť
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #51 kedy: Apríl 24, 2013, 10:29:50 dopoludnia »
Myslel som,ci sa to neodporuca skontrolovat povedzme po 50 tisic,bez ohladu na to ci je tam LPG.Lebo ked to bolo v takom stave to uz blblo aj na benzine.
A ja som im hovoril aby to pozreli a nic sa nestalo.Vzdy sa vsetci vyhovarali na druhu stranu.Plynari na inu zavadu,servis zase na LPG

Nie neodporuca. Ked nieje nejaká zavada tak sa nepozru na to.

ked vyslovene ziadas skontrolovat klapku tak vyhovorky musia bokom

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #52 kedy: Máj 04, 2013, 10:17:43 dopoludnia »
No takto Dusan...v zime natankujem max...42L..LPG....mesto a okolie..mam tak na 430km
...........................v lete natankujem max.....45L..LPG....mesto a okolie..mam tak na 530km

V podstate som nesiel este dalej na jednu nadrz LPG,ze aky bude dojazd ale odhadujem,ze cez leto a pri kludnej jazde...580 dam..som o tom presvedceny..
To co pises nie je v poriadku...velmi rychlo to vyrieš..ublizujes motoru...
Mimochodom...pozorujem palubny pocitac..ako to sedi s tou spotrebou..no a mozem zodpovedne povedat ze udaje su skoro pravdive..male odchílky....uvidim ked pojdem jednu štreku na nadrž LPG..potom budem mudrejší...

Jazdim jazdim,ale viac ako 400km neprejdem.Spotreba je okolo 10l na 100.Na benzine by som to mam na 8l.

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #53 kedy: Máj 13, 2013, 07:50:29 popoludní »
Jazdím jazdím a prejdem 460km až 520km.....

l_barbarossa

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #54 kedy: Máj 13, 2013, 10:37:02 popoludní »
Zdravim,

viete mi niekto odpovedat ako to je s technickymi prehliadkami LPG montazi ?
- co zahrna udrzba LPG ?
- je tam nejaky povinny/odporucany interval kontrolnych prehliadok ?
- prehliadky sa robia len u dodavatela LPG systemu, alebo sa daju aj v autorizaku (napr. aj v ramci predpisanych servisnych prehliadok) ?

Dalej:
- vykonovy rozdiel teda nik nepostrehol ?
- nedochadza k samovolnemu/automatickemu prepinaniu na benzin pri vyssich otackach ?

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #55 kedy: Máj 13, 2013, 11:22:11 popoludní »
Jazdím jazdím a prejdem 460km až 520km.....

Tak to sa mas. :)

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #56 kedy: Máj 14, 2013, 12:55:46 popoludní »
Po 2000 km prvá kontrola..tesnosť..kontrola uníku a dotiahnutia celého systému..zadarmo
Po 15000 až 20000 km sa mení filter LPC..asi 20eur
Po 60000 km alebo 3 roky..čo nastane skôr výmena membrány....toto sa samozrejme opakuje..
Po 10 rokov výmena tlakovej nádrže,respektíve nádrže na LPG


Čo sa týka poklesu výkonu...nič som zatiaľ nepostrehol.
Tak isto pri vysokých otáčkach sa mi samo volne neprepína LPG a benzín..
Podotýkam mám systém BRC..aby bolo jasno...Každý systém môže mať svoje muchy...

erkosquad

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 127
  • Karma: +1/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #57 kedy: December 01, 2013, 07:20:18 popoludní »
Zdravim, tak teda ak plyn niekde v okoli KE, tak ktoru firmu odporucate? Podla toho co tu citam, tak asi najlepsie vyzera byt system BRC + Flashlube
« Posledná zmena: December 01, 2013, 08:14:57 popoludní od erkosquad »

Čičo

Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #58 kedy: December 01, 2013, 09:01:19 popoludní »
Radšej prejsť 300 km k odborníkom ako ušetriť a dať to urobiť šuflikantom! Kórejovce, Zvolen a Hlohovec sú istota...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

lancerman

  • Hosť
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #59 kedy: December 02, 2013, 03:46:00 popoludní »
Zdravim, tak teda ak plyn niekde v okoli KE, tak ktoru firmu odporucate? Podla toho co tu citam, tak asi najlepsie vyzera byt system BRC + Flashlube

Už 2 mesiace mame so sefom v Outlanderoch plyn bez problemov, tak sa zastav v predajni a poradime.