Autor Téma: LANCER 2009 LPG  (Prečítané 29363 krát)

djbb

  • Hosť
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #15 kedy: Január 03, 2013, 05:53:16 popoludní »
a aku chybu ti povedali na diagnostike v Mitsubishi? Predpokladam ze lamda sondu.  Na vacsine plynov byva problem, ze je zle nastavena zmes. Bud je prilis bohata, alebo prilis chudobna. Preto ti svieti diagnostika.  Predpokladam, ze v niektory moment ked to mas na plyn nastane tato situacia a diagnostika to vyhodnoti spravne ako chybu. Ked sa tato chyba trikrat po sebe nezopakuje, kontrolka zhasne, ale kod ostane zapisany v jednotke.   Ono by bolo treba v momente ked sa ti rozsvieti kontrolka zajst k plynarom na emisnu kontrolu. Ta odhali problem. Lamda musi byt +- 1,ooo. Ak nieje mas vyhrate :)

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #16 kedy: Január 03, 2013, 06:28:07 popoludní »
nikdy som nestihol ist do servisu ked to svietilo,ale ako hovoris,bolo to tam zapisane ako chyba lambda sondy...Nejde mi ale do hlavy preco sa to zacina spravat podobne uz aj na benzine.Ono to ten plyn nejako rozsteluje?

djbb

  • Hosť
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #17 kedy: Január 03, 2013, 07:06:01 popoludní »
plyn nema priamy vplyv na nastavenie motora. Ten ma vlastny "rozum", ale ak je plyn zle nastaveny, tak motor sa snazi prisposobit, co pri prepnuti spat na benzin moze sposobovat tvoje problemy.  Skusil by som este skontrolovat sviecky, v najhorsom tlaky vo valcoch aj je problem trvaly...  urcite to nenechaj len tak lebo to moze skoncit velmi zle... bohuzial pre teba :(

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #18 kedy: Január 03, 2013, 09:59:48 popoludní »
No nie som ziadny odbornik ale demontaz asi nie...skus ist k plynarovi nech odpoji riadiacu jednotku plynu...potom chod do servisu Mitsubishi a tam nech nanovo nastavia riadacu jednotku tak ako bola ked si auto kupoval..no proste tak ako to ma byt..oni uz vedia..budes jazdit len na benzíne..a uvidis....no neprijemna situacia..clovek si chce pomoct a takto sa to dojebe

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #19 kedy: Január 04, 2013, 10:09:11 dopoludnia »
Vsetko toto som uz skusal.Sviecky som menil uz troje.Nastavovali nanovo RJ v mitsubishi.Ono to ide vzdy par dni a potom to zacne...
Chcel som skontrolovat aj vole ventylov pre istotu,ale zmerat sa to neda,su tam nejaky hydrostely.Mozem maximalne dat zmerat tlaky.Memyslim ale ze to je v tom,lebo ako hovorim,blbne to v podstate od zaciatku.Flashlube funguje dobre...Neviem,co s tym

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #20 kedy: Január 08, 2013, 11:45:48 dopoludnia »
plyn nema priamy vplyv na nastavenie motora. Ten ma vlastny "rozum", ale ak je plyn zle nastaveny, tak motor sa snazi prisposobit, co pri prepnuti spat na benzin moze sposobovat tvoje problemy.  Skusil by som este skontrolovat sviecky, v najhorsom tlaky vo valcoch aj je problem trvaly...  urcite to nenechaj len tak lebo to moze skoncit velmi zle... bohuzial pre teba :(

Aj tak tomu ale nerozumiem.Pokial teda nema plyn priamy vplyv na nastavenie motora,tak co sa teda snazi nastavit inak,pokial je plyn zle nastaveny?

sajmon

Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #21 kedy: Január 08, 2013, 07:37:06 popoludní »
Jedine, na co to moze mat vplyv su korekcie mnozstva vstrekovaneho paliva (fuel trim) .. v podstate mas kratkodobe a dlhodobe, ak sa kratkodoba drzi dlhsie na hranici svojho rozsahu (ci uz hornej alebo dolnej),  tak riadiaca jednotka preklopi tuto hodnotu do dlhodobej, aby mohla efektivne manipulovat s kratkodobou (musi to tak byt hlavne koli premenlivej kvalite paliva)
Pokial jazdis na LPG ktore nieje korektne nastavene a dava malo, alebo vela plynu, tak sa benzinova jednotka snazi korigovat mnozstvo vstrekovaneho paliva prave korekciami, co do urctej miery zlepsi spravanie toho zle nastaveneho LPG systemu, ale aj po prepnuti naspat na benzin tam ostavaju v dlhodobych korekciach hodnoty este z jazdy na LPG, co moze mat nepriaznivy vplyv na spravanie motora.
Uvedom si, ze benzinova jednotka si aj pri jazde na LPG stale mysli, ze ides na benzin, plynova jednotka v podstate "len" zjednodusene povedane berie hodnoty vstrekovacich casov z prerusenych benzinovych vstrekovacov a upravuje ich nejakym koeficientom (ktory sa meni podla x faktorov, to je prave to "nastavenie" LPG).
Drviva vacsina LPG instalacii nema zapojenu lambda sondu, spolieha sa na benzinovu jednotku .. a ked to je zle nastavene tak to robi haluze :D
« Posledná zmena: Január 08, 2013, 07:38:44 popoludní od sajmon »

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #22 kedy: Január 08, 2013, 10:29:10 popoludní »
Jedine, na co to moze mat vplyv su korekcie mnozstva vstrekovaneho paliva (fuel trim) .. v podstate mas kratkodobe a dlhodobe, ak sa kratkodoba drzi dlhsie na hranici svojho rozsahu (ci uz hornej alebo dolnej),  tak riadiaca jednotka preklopi tuto hodnotu do dlhodobej, aby mohla efektivne manipulovat s kratkodobou (musi to tak byt hlavne koli premenlivej kvalite paliva)
Pokial jazdis na LPG ktore nieje korektne nastavene a dava malo, alebo vela plynu, tak sa benzinova jednotka snazi korigovat mnozstvo vstrekovaneho paliva prave korekciami, co do urctej miery zlepsi spravanie toho zle nastaveneho LPG systemu, ale aj po prepnuti naspat na benzin tam ostavaju v dlhodobych korekciach hodnoty este z jazdy na LPG, co moze mat nepriaznivy vplyv na spravanie motora.
Uvedom si, ze benzinova jednotka si aj pri jazde na LPG stale mysli, ze ides na benzin, plynova jednotka v podstate "len" zjednodusene povedane berie hodnoty vstrekovacich casov z prerusenych benzinovych vstrekovacov a upravuje ich nejakym koeficientom (ktory sa meni podla x faktorov, to je prave to "nastavenie" LPG).
Drviva vacsina LPG instalacii nema zapojenu lambda sondu, spolieha sa na benzinovu jednotku .. a ked to je zle nastavene tak to robi haluze :D

Dik za odpoved.Konecne mi to niekto vysvetlil dostatocne zrozumitelne.Aj ked ten plynar co mi to robil,mi nieco o nejakych korekciach hovoril,ale bolo to dost zmatocne.Bohuzial je to aj tak nastavene.Hadam to niekto da dokopy.

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #23 kedy: Február 08, 2013, 05:11:09 popoludní »
Jeden dotaz.ti co mate LPG.Citite plyn trochu v aute po zapnuti ventylatora,pripadne pri otvorenej kapotealebo v blizkosti auta?Mam pocit ze je to dost citit,neviem ci je to normalne,alebo tam nieco zle tesni

1norbert

  • Hosť
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #24 kedy: Február 08, 2013, 07:05:32 popoludní »
Obcas ale naozaj len malokedy. Vacsinou po natankovaní apotom už nist 8)

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #25 kedy: Február 08, 2013, 08:58:35 popoludní »
ked tak rozmyslam tak asi raz sa mi zdalo,ze to citim...ale inak nic.......

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #26 kedy: Február 10, 2013, 10:18:24 dopoludnia »
Hmm...asi aj tam bude nejaky problem,lebo ja to citim podla mna viac ako by to malo byt.
Aj na nadrz prejdem menej ako by sa patrilo.Bud mam spotrebu 13l,alebo to niekne medzi nadrzou a splynovacom netesni.

pedrof

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 116
  • Karma: +0/-0
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #27 kedy: Február 10, 2013, 11:21:12 dopoludnia »
Dusan....Nože daj kolko prejdes..daj zimu aj leto....mesto,mimo a tak...porovname

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #28 kedy: Február 10, 2013, 11:35:09 dopoludnia »
V podstate na tu nadrz ked je prazdna,natankujem okolo 40l.Ci uz v lete alebo zime,nikdy som nepresiel na LPG viac ako 330km,ci uz v meste alebo mimo. To by bola spotreba okolo 12.5l co je blbost.Samozrejme palubny pocitac ukazuje normalne cca priemer 9l co je asi o liter viac ako na benzine...
Myslim ze to bude asi zapricinovat aj tie moje problemy s trhanim motora pri zatazi.V podstate mi v druhej firme vymenili cely system,ale stale to nejde dobre.Voloeh a kolisanie otacok je v pohode,ale v zatazi to trha,na diagnostike pocas jazdy videl ze to nejako straca tlak.Pretop ma napadlo ci to nefuci niekde za nadrzou.
Ale nechapemtoto by predsa mali vediet nejako odmerat...

sajmon

Re:LANCER 2009 LPG
« Odpoveď #29 kedy: Február 10, 2013, 02:35:23 popoludní »
nie len ze by to mali vediet, oni by to mali robit vzdy po zasahoch do nadrze/multiventilu/hadic/reduktora/vstrekov .. nemoze z toho nikde byt citit plyn, system musi byt tesny ..