plyn nema priamy vplyv na nastavenie motora. Ten ma vlastny "rozum", ale ak je plyn zle nastaveny, tak motor sa snazi prisposobit, co pri prepnuti spat na benzin moze sposobovat tvoje problemy. Skusil by som este skontrolovat sviecky, v najhorsom tlaky vo valcoch aj je problem trvaly... urcite to nenechaj len tak lebo to moze skoncit velmi zle... bohuzial pre teba
Jedine, na co to moze mat vplyv su korekcie mnozstva vstrekovaneho paliva (fuel trim) .. v podstate mas kratkodobe a dlhodobe, ak sa kratkodoba drzi dlhsie na hranici svojho rozsahu (ci uz hornej alebo dolnej), tak riadiaca jednotka preklopi tuto hodnotu do dlhodobej, aby mohla efektivne manipulovat s kratkodobou (musi to tak byt hlavne koli premenlivej kvalite paliva)Pokial jazdis na LPG ktore nieje korektne nastavene a dava malo, alebo vela plynu, tak sa benzinova jednotka snazi korigovat mnozstvo vstrekovaneho paliva prave korekciami, co do urctej miery zlepsi spravanie toho zle nastaveneho LPG systemu, ale aj po prepnuti naspat na benzin tam ostavaju v dlhodobych korekciach hodnoty este z jazdy na LPG, co moze mat nepriaznivy vplyv na spravanie motora.Uvedom si, ze benzinova jednotka si aj pri jazde na LPG stale mysli, ze ides na benzin, plynova jednotka v podstate "len" zjednodusene povedane berie hodnoty vstrekovacich casov z prerusenych benzinovych vstrekovacov a upravuje ich nejakym koeficientom (ktory sa meni podla x faktorov, to je prave to "nastavenie" LPG).Drviva vacsina LPG instalacii nema zapojenu lambda sondu, spolieha sa na benzinovu jednotku .. a ked to je zle nastavene tak to robi haluze