Autor Téma: lancer 1.8 r.v. 2010  (Prečítané 18603 krát)

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
lancer 1.8 r.v. 2010
« kedy: Apríl 29, 2014, 08:51:13 dopoludnia »
zdravim,

zvazujem kupu ojazdeneho auta, lancer je 1 z favoritov. nasiel som tento inzerat

edit zleho odkazu:
http://mitsubishi-lancer.autobazar.eu/sportback-18-mivec-invite-id4555668.html

auto sa predava uz od leta

http://www.autobazar.sk/4...ec-invite-hatchback-p-m5/

chcel by som poradit
- co si vsimat, na co sa pytat pri prehliadke
- ide mi o bezpecnost a spolahlivost, ako je na tom lancer z hladiska bezpecnosti
- co vravite na cenu

EDIT auto sa predava preto, ze majitel chce kupit nieco vacsie

vdaka
« Posledná zmena: Apríl 29, 2014, 12:22:13 popoludní od talbott »

lancerman

  • Hosť
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #1 kedy: Apríl 29, 2014, 11:19:30 dopoludnia »
daj poriadne odkaz lebo ukazuje chybu

Tom H.

Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #2 kedy: Apríl 29, 2014, 12:51:29 popoludní »
Podla mna vyzera celkom dobre. Avsak samozrejme je to jazdene auto (aj ked vyzera, ze jemne), tak treba dokladne overit historiu, co by malo byt pomerne lahke ak bolo servisovane v autorizovanom servise. Plus samozrejme vsetko ostatne, co sa kontroluje pri jazdenom aute - Google urcite "vypluje" zoznamy veci, ktore sa oplati pozriet. Odporucam navstevy autorizovaneho servisu a tam to pozru za "par korun" + napichnu na diagnostiku. Je to pomerne nove auto s malo kilometrami, tak by sa nemalo objavit nic vazne. Taktiez nezabudnut overit, ci na aute nie je nejaka exekucia, resp. ina tarcha. Takto vacsinou postupujem ja, ked s niekym (alebo pre seba) kupujem auto.


Spolahlivost bez problemov, ja mam svojho Lancera cca 4 roky a nic sa zatial nepokazilo. Ludia tu zvycajne tiez nepreberaju nejake poruchy...staci si pozriet "Lancer" forum. Vsade len same upravy :). Bezpecnost detto, ma to spevnenu karoseriu, vela airbagov a mam taky pocit, ze to podostavalo 5 hviezdiciek v testoch bezpecnosti. Tu je vcelku obsirny test ADAC-u (iny motor, ale auto je to iste):
http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4550_Mitsubishi_Lancer_Sportback_1_6_ClearTec_Edition/Mitsubishi_Lancer_Sportback_1_6_ClearTec_Edition.pdf

Co sa tyka ceny, tak podla fotiek OK, nove v rovnakej vybave je za 15500€. Na zaver zelam vela stastia ;).

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #3 kedy: Apríl 29, 2014, 01:27:52 popoludní »
ono z fotiek niekedy ťažko radiť... bazárové autá bývajú velmi šikovne nafotené a potom v reáli sa človek občas len čuduje...

na rýchlu a dobrú kontrolu karoserie si skús zohnať/požičať,  alebo kúpiť "merač hrúbky laku" štandardné prístroje stoja cca 100 € cez internet a za nejaké 2 minutky máš premerané celé auto... metalické laky mávajú hrúbku cca 110-150 mikronov a nemetalické laky cca 80 - 120 mikronov... ak tam je viac ako 200, prípadne je to nepravidelne skákajúce číslo, tak to bolo striekané... čo síce nemusí znamenať havárku, ale môže...

takisto v reáli popozerať rozostupy medzi špárami jednotlivých karosárskych dielov, aj ked tam je vidieť až naozaj velké búchance, prípadne neodpornú opravu, ked je to krivé či rôznorodé hrúbky špár... to je také prvé, čo sa dá hned na pohlad určiť či niečo sedí alebo nesedí... samozrejme kvalitne prevedenú opravu na prvý pohlad ani nezpoznáš, tam už pomôže skôr ten merač hrúbky laku...
as mad as possible

Tom H.

Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #4 kedy: Apríl 29, 2014, 03:03:09 popoludní »
Palec hore k tomu, co madbugie napisal + ked sme uz pri tych sparach, tak odporucam skontrolovat licovanie palubovky a calunenia stlpikov v kabine. Ak bolo auto buchnute a vystrelene (rozne) airbagy, tak to malokedy opravia tak, aby to clovek nespoznal.

erkosquad

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 127
  • Karma: +1/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #5 kedy: Apríl 29, 2014, 03:36:38 popoludní »
no, kvoli jednemu autu by som isto merac hrubky laku za 100E nekupoval. Prvy odkaz mi neotvorilo, a druhy je 2011, co je zanovne auto...pozri to s niekym, kto sa rozumie a mas to.

A co sa ceny tyka, mne sa podarilo kupit 2009 intense za 7500E.
« Posledná zmena: Apríl 29, 2014, 03:41:17 popoludní od erkosquad »

lancerman

  • Hosť
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #6 kedy: Apríl 29, 2014, 04:25:16 popoludní »
ten Lancer poznam, malo by byt vsetko ok, ale cenu treba zbit dole pod 9.000,-€, to je realna hodnota

hawkeye

Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #7 kedy: Apríl 29, 2014, 06:10:06 popoludní »
mne funguje len 1 link a to je lancer sportback a ten je za 8200
ak ma realnych 27tis km tak to je v podstate nove zajazdene auto...vyzera celkom dobre ale ked ides kupovat jazdenku je vzdy dobre si zobrat nejakeho odbornika sebou aby sa ti nato pozrel

Cyanide_Power

Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #8 kedy: Apríl 29, 2014, 07:09:18 popoludní »

na rýchlu a dobrú kontrolu karoserie si skús zohnať/požičať,  alebo kúpiť "merač hrúbky laku" štandardné prístroje stoja cca 100 € cez internet a za nejaké 2 minutky máš premerané celé auto... metalické laky mávajú hrúbku cca 110-150 mikronov a nemetalické laky

110 minimum?  ;D Dnes už určite nie, rátaj tak 89-90+- ako minimum  :) Hlavne Japonci sú tenko a mäkko ostriekaný  :D

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #9 kedy: Apríl 29, 2014, 07:26:15 popoludní »
jáááj sorry som zabudol na "krízu", holt cost-cutting a ekologia je dnes v móde...

samozrejme ak sa dá tak od niekoho požičať... ten merák a jeho obsluha je naozaj jednoduchá, priložíš pípne a na displeji vyskočí hodnota...

ono ťažko určiť nejakú presnú hranicu - každý výrobca to má trošku inak...

jednoducho metalické farby by mali byť o chlp hrubšie ako nemetalické, ale hlavne ked je to striekané vo fabrike robotom, tak je tá hrúbka v podstate rovnaká a číslo by malo plávať maximálne plus mínus 5 až 10 mikronov...

ak je to striekané "z ruky" tak tam to pláva viac... lebo jednoducho lakýrnik prejde niektoré miesta aj viackrát, prípadne ak sa niečo tmelilo, napr. lemy nad kolesami, tak tam to vyskočí na 500 - 1000 mikronov (0,5 - 1 mm), ak to bolo len prestriekané tak by mala byť hrúbka niekde okolo 200 - 250 mikronov čo by mohlo byť dobrým znamením, že to bol len ťukanec a nebolo treba vymeniť celý diel... napr. je to proste individuálne...

ale podľa mna je to minimálna investícia ked chcem kúpiť auto za 10 litrov...
as mad as possible

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #10 kedy: Apríl 29, 2014, 07:43:48 popoludní »
sranda ako ta cena zisla neskutocne dole na lancer, ked som pozeral po subaru tak za tuto sumu nieje sanca s takym najazdom

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #11 kedy: Apríl 29, 2014, 10:32:15 popoludní »
inak, o akych autach som este uvazoval - ak nove, tak mazda 3/mitsu lancer 1.6/hyundai i30 1.6 mpi, ak ojazdene, tak mazda 3 / lancer. ako som uz pisal, ide mi o bezpecnost a spolahlivost.

neviem ci rozvody su remen alebo retaz, ci ide o mpi alebo gdi

« Posledná zmena: Apríl 30, 2014, 08:44:26 popoludní od talbott »

MAJ0

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 61
  • Karma: +0/-0
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #12 kedy: Apríl 30, 2014, 08:13:34 popoludní »
a preco ho vlastne predava?

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #13 kedy: Apríl 30, 2014, 10:19:08 popoludní »
retaz

saki18

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:lancer 1.8 r.v. 2010
« Odpoveď #14 kedy: Máj 01, 2014, 10:36:11 dopoludnia »
Pri mojich nabehaných 200.000 je toto vlastne skoro nové auto :o) (tiež 1,8 , r.v.2010)