Autor Téma: Lancer 1.6?  (Prečítané 96691 krát)

Achiles1919

Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #165 kedy: Jún 18, 2014, 11:43:49 dopoludnia »
40-80 ? Ja som platil 90€  ;D a cavo ani nevedel co ma pozerat .
CCa mesiac travalo  vystavenie papierov  na obvodnom urade  (radi dodrzuju terminy ). CO mas vyhodu ze kupujes vozidlo z Ceska a tym padom si nemusis platit tlmocnika na prelozenie uradnych dokladov (mna to stalo cca 40-50€) .  Treba si vybavit docasne prevozne tabule  hlavne aby platili aj v Cesku . Nam sa podarilo vybavit Madarske prevozne tabule ktore neplatili v Madarsku :D nakoniec sa to vyriesilo dohodou ze nam predavac ponukol jeho auto aby sme ho nasledovali a takto nam vyviezol auto na hranice  .   
« Posledná zmena: Jún 18, 2014, 11:52:13 dopoludnia od Achiles1919 »

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #166 kedy: Jún 18, 2014, 01:49:47 popoludní »
šak sme na slovensku... jak to ten Jánošík... od buka do buka... :D nám hovoril, ked sme s autom išli na KO že okolo 80 - 90 budeme platiť a potom, že šak to je nové to bude za 45 tuším... a toto som zabudol, že jedine z čiech netreba prekladať doklady ale to je tuším 20€ za stranu ak treba z PL či HU...

aj tak nechápem na čo je to dobré pri všetkých COC alebo techničákoch sú medzinárodné kody pre tie kolonky a tie su rovnake... tož nejako treba z ľudí povyťahovať tie peniaze...

na dopravnom úrade majú tuším teraz lehotu na vydanie papierov že max 10 dní (pracovných) čiže 2 týždne... a vzhľadom k tomu že som to nijako "nepodporil" tak to trvalo presne tých 10 dní...
« Posledná zmena: Jún 18, 2014, 05:31:26 popoludní od madbugie »
as mad as possible

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
technicke otazky
« Odpoveď #167 kedy: Jún 21, 2014, 12:30:12 popoludní »
mal by som 2 technicke otazky:

1/ ma lancer priame vstrekovanie, alebo nie? pod priamym vstrekovanim ja rozumiem vstrekovanie priamo do valcov, ale mozno sa mylim. Na internete som nenasiel jednoznacnu odpoved, ECI-MULTI navadza skor na multipoint (nepriame vstrekovanie), na predajni mi povedali, ze ma priame vstrekovanie (ale preco potom multi). Ma lancer vysokotlakove cerpadlo a vysokotlakove vstrekovace?

Ak ma lancer priame vstrekovanie, aka je zivotnost vstrekovacov, sviecok, cerpadla apod. Aka je ich spolahlivost?

2/ lancer inform, invite ma elektricky posilnovac riadenia, neviem od ktoreho roku. V starsej diskusii (tlmice intense, 2012) na tomto fore sa pisalo, ze motor 1.6 ma elektr. a 1.8 hydraul. V prospektoch lanceru 2014 sa uz aj pre 1.8 uvadza elektr. posilnovac riadenia.

Aku mate pri elektr. posilnovaci spatnu vazbu od kolies (v porovnani s hydraulickym posilnovacom), najlepsie skusenosti z predminulej zimy, napr. na smyklavom povrchu apod.? Aby to nebolo ako na playstation.

Diky

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #168 kedy: Júl 15, 2014, 12:07:16 popoludní »
Tak si odpovedam sam :-), volal som so servisakmi.
Vstrekovanie v lanceri nie je priamo do valca. Teda to nie je GDI ako bolo zname v minulosti. Davkovanie je vsak riadene. Spolahlivost / zivotnost vstrekovacov je bezproblemova.

velkepeni

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 258
  • Karma: +1/-4
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #169 kedy: Júl 15, 2014, 03:28:43 popoludní »
kludne to rozpis, mna to zaujima

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #170 kedy: Júl 18, 2014, 03:05:11 popoludní »
Nedalo mi to, lebo nechcem auto s GDI a tak som zavolal do servisu priamo technikom, lebo povodne mi v predajni povedali, ze ma priame vstrekovanie, ale nie GDI. Uz som sa nevypytoval, preco to teda nazvali priamym vstrekovanim.
Kedze sa nevstrekuje palivo priamo do valca, tak nejde o priame vstrekovanie. Nema teda benzinovy lancer ani vysokotlakove cerpadlo, vysokotlakove vstrekovace apod., potencialne "k.....azitka".

No tak sa pomaly zlancerieva, len sa neviem rozhodnut medzi sedanom a 5-dverovym.

velkepeni

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 258
  • Karma: +1/-4
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #171 kedy: Júl 18, 2014, 03:08:56 popoludní »
no ja som chcel sedana a vzal som zenu do predajne, splu sme vzali 5dverovy kvoli prakticnosti

Čičo

Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #172 kedy: Júl 18, 2014, 03:24:34 popoludní »
Tak GDI mali rôzne problémy (súvisiace skôr s kavlitou európskeho benzínu), ale problémy so vstrekovačmi alebo čerpadlami? Neviem prečo sa toho tak bojíš, to nie je VW!
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #173 kedy: Júl 18, 2014, 04:04:18 popoludní »
ide o to, ze uprednostnujem jednoduchsie riesenie, byva spolahlivejsie.

dalej neviem, ako je to pri priamom vstrekovani benzinu s pevnymi casticami (benziny nemaju ich filter) a ich pripadnou skodlivostou zdraviu.
ak by platilo, ze je to vyrazne skodlivejsie (a riesenim by bol trebars filter), tak by to zas bola komplikacia.

Čičo

Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #174 kedy: Júl 18, 2014, 04:16:45 popoludní »
Priame vstrekovanie (resp. vysoký tlak vstrekovania) so sebou prináša aj tvorbu pevných častíc (sadzí) a ďalšia emisná norma už počíta s DPF aj pre benzínové motory. Vzhľadom na ich menšie rozmery sa dostávajú do tých úplne najtajnejších zákutí pľúc odkiaľ sa už nikdy nedostanú (na rozdiel od tých briekiet z Avií a Liaziek, na ktoré všetci vyhadzovači filtrov poukazujú, ktoré sa dajú vykašľať) a ich účinky sú karconogénne...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #175 kedy: Júl 22, 2014, 09:30:36 popoludní »
tak lanceristi, pls poradte alebo napiste svoje postrehy :), nejak sa neviem rozhodnut

1. sedan vs hatchback

hatchback
- praktickejsi kufor, hoci zriedka vyuz., moze sa hodit pri stahovani, ci prevoze nejakej skrinky, koberca, matraca apod., alebo je moznost bicykel vozit vnutri auta
- zadny stierac ! (dazd, huste snezenie)

sedan
- krasa, ladnost, paci sa mi viac
- vacsia pevnost karoserie, bezpecnost zozadu kvoli vystuhe
- tu na rozdiel od "dvojiciek" ako Corolla/Auris, Jetta/Golf, Toledo/Leon neplati, ze v 5-dverovom je jasne dlhsia strecha a teda vacsi priestor vzadu na hlavu, mal by som jasnu volbu, tu ta vystuha na 5.dverach zmensuje priestor na hlavu, pri sedane je tam len sklo (zas bezpecnejsie pri pripadnom prevrateni je ta vystuha) toto je skor nepritomnost vyhody hatchbacku, nez vyhoda sedanu

2. ci nekupit az "do jari" t.j. pri lehote 4m objednavat az v novembri, len aby cena neusla nahor

+ pls poradit

3. ci ma vyznam dokupit take veci ako lapace necistot za kolesa, ochranne listy na dvere, priesvitna folia na prednu kapotu, pripadne ochranny nater podvozku a nerezovy kryt motora.

4. ci je automaticka klima nejakym zvlast prinosom, som zvyknuty na manualnu

vdaka za nazory

« Posledná zmena: Júl 23, 2014, 09:38:03 dopoludnia od talbott »

Cross

Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #176 kedy: Júl 23, 2014, 08:34:02 dopoludnia »
Nemám Lancer, ale Galant, čiže body 1. a 2. nič, no mal by som pár dotazov k Tvojmu 3. bodu : V zime sypú na cestu taký bordel, že aj keď auto vyzerá odporne, no lapače nečistôt by som si dal, tak isto ako číru fóliu, čo najhrubšiu, a najlepšie nielen na kapotu, no aj na nárazník...proste celú prednú časť, kam dopadajú kamienky... Ďalšia vec, ochranné lišty a pod. ochrana dverí predlžujú životnosť laku. Ja som nemal auto ani 24hodín, chvíľu som bol v robote, chvíľu v meste a potom doma a už bolo doškriabané a obité od dverí iných áut...a čo sa týka krytu motora, ak veľmi chceš, tak si daj, no plastový, nie kovový. Nevyužiješ ho, jedine žeby si sa hral po horách s Lancerom na rallye Paríž - Dakar. Kovový dekel má ešte jednu nevýhodu, síce Ti ochráni pri náraze viacej ako plast, no zostane zdeformovaný a bude Ti rezonovať... a ak máš dekel, tak by si mal častejšie kontrolovať kvapaliny a pod., lebo nevšimneš si malé mláky pod autom, keď Ti bude niečo unikať, lebo to skončí na dekli...inak ten dekel tam nie je proti nárazom, ale aby Ti nešiel bordel na motor, resp. na alternátor, čo je nízko a môže sa skorej pokaziť...

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #177 kedy: Júl 23, 2014, 08:53:02 dopoludnia »
Do sedanu vlozim zlozeny bycikel uplne v phode bez toho aby som musel sklopit sedaky, a co by som teraz urobil keby som mal nove auto, tak olepil spodnu cast dveri po ten spodny prelis a nejaky pridavny trojuholnik folie za zadne dvere, tam kde je ten maly tovarensky. zasterky su nutnost pretoze zadna cast karoserie je rozsirena a od prednych kolies dostava posyp. lenze tie plastove co ponuka mitsubishi asi nie lebo ten bordel ide od spodu kolies...teda najlepsie zasterky az po zem :) Zadne zasterky netreba

MAJ0

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 61
  • Karma: +0/-0
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #178 kedy: Júl 23, 2014, 06:27:52 popoludní »
ma teda niekto skusenosti so zasterkami, ktore nie su priamo od mitsubishi? pripadne skusenosti s ich montazou? vdaka

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:Lancer 1.6?
« Odpoveď #179 kedy: Júl 23, 2014, 08:11:35 popoludní »
no ja mam tieto. su z ebay-a a urcene pre evo X, ale predne s minimalnou upravou sadnu bez problemov, len nasrobujes a chytis tymi umelymi cuplami. zo zadnych som urobil zimnu verziu ktora viac vycnieva a siaha viac k zemi. Su z dobreho matrosu, ze nezamrzaju a nezlomis ich. daju sa kupit aj take platy a odrezes na mieru. uchytenie nieje problem su tam prichytene vnutorne blatniky, takze pouzijes tie diery


photo hosting
« Posledná zmena: Júl 23, 2014, 08:13:43 popoludní od turbo32 »