Tak som si bol vcera prevziat lancera a samozrejme sa hned aj previezt Este si len zvykam, ale od zaciatku som mal dojem, ze mi auto pocitovo "sedi". Rad by som sa spytal par veci:1. otacky - pri preradovani (nahor) stupnu asi o 100 rpm, az potom zacnu padat, ale ked som sa na chvilu dostal na 4000 rpm (viac som nechcel kym je zabeh), tak vystupali az o 500 rpm (na 4500 rpm) az potom klesli. Cim to je, co to je?2. startovanie - aky vyznam ma to, ze pre nastartovanie musi byt stlacena spojka? ved sa opotrebuva lozisko spojky viac nez je nutne.3. cuvacie senzory - ako by mali byt podla vas nastavene? ked je cca 30-40 cm uz je neprerusovany zvuk, ale myslim, ze neprerusovany zvuk by sa hodil az ked je to na hrane, alebo max. 10 cm od prekazky... lebo inak pri tesnych manevroch neposkytuju vlastne ziadnu informaciu, ked len vkuse pipaju4. kablik na prepojenie mp3 prehravaca a aux sa musi dokupit osobitne?dik
z 2015 by som bral prednu masku bez chromu a pekne naplastidipoval spodny spojler aby sa opticky zvacsila maska a bolo by to krasne...smerovky v spatakoch ma irituju
teraz na to čumim, že prečo dali do zrkadiel aj nechali na kapote ? blikajú tým pádom 4 naraz ? rátam aj predné zadné svetlo... zaujímavé...chuapci to sú japončíci... je to proste tak, zvyknite si... ;-)tzv. teória: prečo? lebo...
Citácia: haw Október 10, 2014, 01:26:24 popoludníz 2015 by som bral prednu masku bez chromu a pekne naplastidipoval spodny spojler aby sa opticky zvacsila maska a bolo by to krasne...smerovky v spatakoch ma irituju