Autor Téma: kupa noveho sportback-rady tipy  (Prečítané 11004 krát)

velkepeni

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 258
  • Karma: +1/-4
  • Pohlavie: Mužské
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #15 kedy: Jún 19, 2014, 06:54:36 dopoludnia »
vcera som cvakol zalohu a dnes idem volat predajcovi, ze ci to vie dodat v oktobri teda.

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #16 kedy: Jún 21, 2014, 02:01:56 popoludní »
Nemusi.  8)
proste sa akciové vypredaju a dalsie da importer vyrobit až na 2016

2016? 10.rok predavat ten isty model? to je snad vtip
ale ok dizajn moze ostat, ale vsetko ostane je uz teraz zastarale preboha, nie to v 2016
jedine ze sa z toho stane totalny low cost a bude to kazit celkovu povest lanceru
minimalne by to chcelo masivny facelift interieru a ponuky motorov
« Posledná zmena: Jún 21, 2014, 02:03:27 popoludní od Xaltotun »

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #17 kedy: Jún 23, 2014, 08:13:49 dopoludnia »
no dobre teda a čo konkrétne je také "zastarelé", beriem, že dizajn sa nemenil, ale na druhú stranu to auto je krásne individuálne, pri niektorých dnešných nových autách ani nevieš pomaly určiť značku, jak sa všetky na seba podobajú...



motor ? ten je na tom podľa mňa velmi dobre... hladký beznín, tam sa nemá čo pokaziť... tak áno chýbajú "moderné" turbobenzíny, ale tam je ešte spústa "ALE" a kto vie čo budú hovoriť majitelia 1,0 a 1,2 turbohoničov po 5 rokoch mestskej prevádzky...

rádio, klíma, interiér, tlačítka, budíky ? za mňa všetko v pohode... alebo brzdy či podvozok je zastaralý? všetko funguje ako má... načo to zasierať scifi dizajnom a modernými bio-eko-EU-chobotinami, ktoré sú aj tak naprd...

toto ja obdivujem u ľudí, pre ktorých pri kúpe auta rozhoduje, že akoby som to nazval "kvalita" interiéru... ked som kúpil focus, tak to boli kolegovci omrknúť a riešili veci ako kvalitu interiéru, tapacíre vo dverách a podobne, že tu je to iba plastové a ja vo fábii mám pekné látkové ??? wtf...

mňa u auta zaujíma aký má motor, aký má podvozok, ako to jazdí, drží stopu, ako to brzdí... darmo mi budú pekne čalúnené dvere, a dvojfarebný interiér, ked sa za dažďa vydrbem v prvej zákrute... ale to je taká dnešná doba, ľudia si nevšímajú podstatné veci ale chujoviny...
as mad as possible

dusanhomer

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 314
  • Karma: +2/-2
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #18 kedy: Jún 23, 2014, 09:07:22 dopoludnia »
no dobre teda a čo konkrétne je také "zastarelé", beriem, že dizajn sa nemenil, ale na druhú stranu to auto je krásne individuálne, pri niektorých dnešných nových autách ani nevieš pomaly určiť značku, jak sa všetky na seba podobajú...



motor ? ten je na tom podľa mňa velmi dobre... hladký beznín, tam sa nemá čo pokaziť... tak áno chýbajú "moderné" turbobenzíny, ale tam je ešte spústa "ALE" a kto vie čo budú hovoriť majitelia 1,0 a 1,2 turbohoničov po 5 rokoch mestskej prevádzky...

rádio, klíma, interiér, tlačítka, budíky ? za mňa všetko v pohode... alebo brzdy či podvozok je zastaralý? všetko funguje ako má... načo to zasierať scifi dizajnom a modernými bio-eko-EU-chobotinami, ktoré sú aj tak naprd...

toto ja obdivujem u ľudí, pre ktorých pri kúpe auta rozhoduje, že akoby som to nazval "kvalita" interiéru... ked som kúpil focus, tak to boli kolegovci omrknúť a riešili veci ako kvalitu interiéru, tapacíre vo dverách a podobne, že tu je to iba plastové a ja vo fábii mám pekné látkové ??? wtf...

mňa u auta zaujíma aký má motor, aký má podvozok, ako to jazdí, drží stopu, ako to brzdí... darmo mi budú pekne čalúnené dvere, a dvojfarebný interiér, ked sa za dažďa vydrbem v prvej zákrute... ale to je taká dnešná doba, ľudia si nevšímajú podstatné veci ale chujoviny...



Uplny suhlas

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #19 kedy: Jún 23, 2014, 06:23:57 popoludní »
Ja som ani nečakal že to tu pochopíte. Za 10 rokov sa proste technika posunie o velky kus a medzi modelom auta z roku 2007 a 2016 je obrovský rozdiel. Veď lance x je tak úspešný model že by im stačilo zmeniť dizajn len minimálne, podstatne je obmeniť útroby. To že je to fantastické auto nic nemení na tom že sa doba posunula niekde inde.

gongo

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 3
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #20 kedy: Jún 23, 2014, 08:51:29 popoludní »
Ja som ani nečakal že to tu pochopíte. Za 10 rokov sa proste technika posunie o velky kus a medzi modelom auta z roku 2007 a 2016 je obrovský rozdiel. Veď lance x je tak úspešný model že by im stačilo zmeniť dizajn len minimálne, podstatne je obmeniť útroby. To že je to fantastické auto nic nemení na tom že sa doba posunula niekde inde.

myslím si, že to tu chápe každý, že sa technika posunula ;).chceli ti iba naznačiť, že nie všetky ,,pohyby posunu" sú ,,obrovským" prínosom pre majiteľa. - možno trošku mimo témy, ale aj NASA skončila s raketoplánmi a do kosmu sa ďalej lieta s oveľa staršou koncepciu /ruskou,ale osvedčenou...,, raketou"/. doba sa bude stále niekam posúvať, a je na tebe či chceš overenú techniku, alebo chceš byť ,,pokusnou myšou" čo  ešte treba vychytať na novej technike. Inak plne súhlasím s madbugie ;D

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #21 kedy: Jún 23, 2014, 09:49:53 popoludní »
No jasné, tak si zoberme nejaké auto z roku 1998 a porovnáme ho s lancerom 2007 a zistíme podľa vašej teórie že lancer x nám netrebalo, lebo tie autá z roku 1998 už boli tak vyspelé a krásne a silné a zrali tak malo benzínu že ani nechápem načo v roku 2007 vydali  nove modely s esp a podobnými nepotrebnými  vecami... proste pokrok k autám patrí tam nie je čo riešiť, predstavte si aký by mohol byť vymakaný už teraz taký lancer XI,  keby nejaký existoval...
« Posledná zmena: Jún 23, 2014, 09:52:10 popoludní od Xaltotun »

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #22 kedy: Jún 24, 2014, 07:51:10 dopoludnia »
bohužiaľ ale zle sa chápeme... samozrejme nejdeme sa porovnávať s 80tymi rokmi, kedy strojárstvo bolo mechanizované, dnes to všetko riadia CNC stroje, čo výrazne prispelo ku kvalite spracovania dielov - hlavne motorov, dielov,  samozrejme že sa používajú nové, kvalitnejšie prípadne recyklované materiály, ale je tu jedno veľké ALE:

povedal by som že "najkvalitnejšia" výroba bola niekde okolo rokov 2000 - 2005, vtedy sa tak nešetrilo, kvalita spracovania bola dobrá... dnes v časoch "krízy" čiže po 2008 roku nastúpili do každého výrobného procesu tzv. cost-cutteri - čiže orezávači nákladov, so snahou o maximalizáciu ZISKU a tomu je podriadené všetko... veľké množstvo súčiastok sa ženie na hranicu životnosti a často aj pod ňu... sú na to komplet vývojové oddelenia, ktoré skúmajú diely po opotrebení a určujú kde sa dá ešte "ubrať"... otvor oči... časy auťákov, ktoré urobili polmega kilometrov ani okom nemrkli sú dávno preč... v súčasnosti sú automobily projektované na cca 250 tis. kilometrov a 10 rokov životnosti a už dávnejšie sa ozývajú všetky automobilky, že by boli radi ak by sa tento "cyklus" života zmenil na 150 tis. kilometrov a 5 rokov... šak tiež chcú z niečoho žiť :D :D :D

ja pracujem ako technik vo výrobe / opravárenstve a je to celosvetový trend... ti poviem, že u nás jazdia ložiská ktoré majú 30 aj 40 rokov a stále sú ako nové... (aj ked je to špecifické prostredie ale to je jedno) a cyklus premazania je raz za 4 alebo 6 rokov... ;-) to bola kvalita...

určite sa posunula kvalita materiálov a konštrukčných celkov ako aj postupov výroby dopredu, ale ked si myslíš že bude nejaký výrazný rozdiel medzi tlmičom auta, brzdovým kotúčom, ložiskom, pružinou tlmenia z auta roku 2004 a auta roku 2014... samozrejme hovoríme o spotrebných automobiloch (nie o superšportoch) povedal by som, že tie staršie boli kvalitnejšie a vydržali viac... ;-) a tie elektronické sračky mi ani nespomínaj... ja chcem vedieť čo sa s autom deje a nie že za mňa zasiahne elektronika... ktorá sa sem tam môže zblázniť a zablokuje si koleso len tak... keď to nečakáš...

elektronika riadenia motora určite pomáha s variabilným časovaním a beriem že také ABS prípadne ESP vedia pomôcť, ale čím viac elektroniky a elektronických asistentov, tým viac tupejších šoférov a tam nepomôže nič...

nepleťme si dizajn materiálu s jeho kvalitou... to je ako s tým tapacírom dverí čo som spomínal... o kvalite auta to je irelevantný údaj...

oproti minulosti vidím velký posun v kvalite pneumatík, kvalite olejov a mazív, v opracovaní mechanických dielov, elektronickom manažmente motora...

edit: práve som dočítal tento test a skoro som sa pošťal od smiechu... ak chceš aby to dopadlo takto tá "modernizácia" tak ďakujem, neprosím...
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1405655/TEST--Volkswagen-Golf-1-4-TSI-Highline---takmer-zaklad-s-lepsou-vybavou

len tak námatkovo:

u slabších motorizácií nahradili zadný multilink za vlečné ramená... áno je to úspora cca 1000 a viac € na auto... jazdné vlastnosti na hrane radšej nekomentujem...

stredový tunel s rádiom sa mi doslova nepáči - a to by mala byť najvyššia výbava... ako bude vyzerať v základe...

kufor s 380 fiktívnymi litrami asi aj s rezervou počítali...

a celé to zaklincuje nadpis že, takmer základ s lepšou výbavou za 22 000 € !!! by som chcel vidieť toho vola, ktorý by si konkrétne toto auto kúpil... nech otestujú tú základnú verziu za 14 litrov v základnej výbave s 63kW trhačom asfaltu...  :o

že majú "širokú" ponuku motorov... 1,2 Turbo 63 kW alebo 77 kW či 1,4 Turbo 90 kW či 110 kW, tá 1,2 tam nemá čo robiť...

toto má byť premiant a líder triedy? prepáč, ale plačem od smiechu... a o tých cenách radšej pomlčím... takto si teda tú modernizáciu nepredstavujem...
« Posledná zmena: Jún 24, 2014, 01:10:46 popoludní od madbugie »
as mad as possible

MITSU_BI

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 49
  • Karma: +2/-2
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #23 kedy: Jún 24, 2014, 11:22:03 dopoludnia »


mňa u auta zaujíma aký má motor, aký má podvozok, ako to jazdí, drží stopu, ako to brzdí... darmo mi budú pekne čalúnené dvere, a dvojfarebný interiér, ked sa za dažďa vydrbem v prvej zákrute... ale to je taká dnešná doba, ľudia si nevšímajú podstatné veci ale chujoviny...



Uplny suhlas

Suhlasim aj ja

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #24 kedy: Jún 24, 2014, 04:41:00 popoludní »
To setrenie na zadnych napravach slabsich modelov je smutne, ale zas fajnsmeker si 1,2 nekupi a ten co si to kupi tomu je uplne jedno co tam je za napravu.
Zas ta 150 konova 1,4 uz multilink ma a dynamicky je na tom v podstate lepsie ako taky 2,4mivec u lancru ktory ma ale skoro trojnasobnu spotrebu a dynamicky mu moze konkurovat len ked to clovek drzi na 4000+ otackach a to uz si cucne aj 20 litrov na 100.
Ovsem z koncernu jedine leon FR, ktory ma 180 konove 1,8TSI za 20, a totalna fullka s nastavitelnym podvozkom a full led svetlami nestoji ani 24. Golf je predrazeny, skaredy a nudny.

Inak lancer X je globalne tak uspesny, ze by ho kludne mohli robit aj do 2020, ale patrilo by sa subezne s nim uz predavat aj novy model, ved mnozstvo znaciek roky dopredava a dokonca aj vyraba "edicie classic" u svojich modelov za vyborne ceny. Co sa EU trhu tyka lancer uz v podstate takou classic ediciou je. V Amerike je v ponuke napr. 2,4 AWD a stale aj ralliart.

Taky lancer XI s mierne pozmenenym dizajnom X, s motorom napr. 1,6mivec turbo so 6 kvaltom by sa za 20 litrov predaval ako teple rozky a kludne by na 70% auta mohli pouzit techniku z X (podvozok, brzdy atd.).
« Posledná zmena: Jún 24, 2014, 04:44:04 popoludní od Xaltotun »

madbugie

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 452
  • Karma: +8/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #25 kedy: Jún 24, 2014, 05:55:34 popoludní »
jaj veru... o 1,6 s Turbom som sníval aj pri Focusovi... wrrrrrrrr... pošušňáňíčko... v základe dávajú 150 alebo 180 koní a s "ľahkým" chipom idú cez 200 koní... krása... to by bol masaker...

ale čo tak sledujem správy, tak turba sa u Mitsu asi nedočkáme... skôr to vidím na kombináciu s elektrikou... ono zasa takých 120 koníkov z atmosféry plus nejakých 30 - 40 z elektromotorov to by tiež nebolo na zahodenie...
« Posledná zmena: Jún 24, 2014, 06:00:15 popoludní od madbugie »
as mad as possible

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #26 kedy: Jún 26, 2014, 04:37:55 popoludní »
Bolo by to velmi dobre, pretoze ten elektromotor tam doda max krutak od 0 otacok a auto by bolo velmi zive do takych 130km/hod, potom by sa to uz chovalo ako bezne +/- 150 konove auto. Otazna je ale u hybridu cena, spolahlivost a servis.

velkepeni

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 258
  • Karma: +1/-4
  • Pohlavie: Mužské
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #27 kedy: Júl 08, 2014, 03:23:13 popoludní »
mozte mi prosim pofotit lancer sportback inform z vnutra? palubovku hlavne a vsetko ostatne. tazko sa mi hlada inform na nete a vsade trepu invite foto

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #28 kedy: Júl 08, 2014, 03:40:39 popoludní »



moznoze radio tam uz bude nove - to by vedel povedat predajca
« Posledná zmena: Júl 08, 2014, 03:42:11 popoludní od Xaltotun »

talbott

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 126
  • Karma: +2/-1
  • Pohlavie: Mužské
Re:kupa noveho sportback-rady tipy
« Odpoveď #29 kedy: Júl 08, 2014, 09:12:15 popoludní »
dik Xaltotun a pls nedalo by sa INFORM pofotit zvonka (aby som si vedel predstavit bielu farbu a cierne spatne zrkadla a klucky, plus pripadne ochranne listy dveri pred obitim na parkovisku od dveri inych aut)?