Autor Téma: galant r.v. 1988  (Prečítané 2880 krát)

19pepo88

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 2
  • Karma: +0/-0
galant r.v. 1988
« kedy: Január 04, 2010, 08:57:45 popoludní »
vie niekto kde mame hladat chybu ked pocas jazdy ho zacne trhat a zastane, potom po hodine ked vychladne nastartuje a ide dalej

Pistique

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 58
  • Karma: +0/-0
Re:galant r.v. 1988
« Odpoveď #1 kedy: Január 05, 2010, 06:03:00 dopoludnia »
Ako dlho bezi, kym zacne trhat?
Zavada sa opakuje po priblizne rovnako dlhej jazde?
Zacalo to robit odrazu, ci tomu nieco predchadzalo?
Kde vsade ste uz hladali pricinu a co je tym padom vylucene?

Ked chces radu, napis o tom viac... B)
Mitsubishi Galant 2.4 GDI 1999

19pepo88

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 2
  • Karma: +0/-0
Re:galant r.v. 1988
« Odpoveď #2 kedy: Január 06, 2010, 02:28:21 dopoludnia »
niekedy to urobi po 50 km a niekedy po 10km. predtym ho obcas trhalo na 3. v servise povedali ze to bude v snimaci otackomera ktory je v rozdelovaci a tak som vymenil cely rozdelovac a stale to robi

SwifTT

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 123
  • Karma: +0/-0
Re:galant r.v. 1988
« Odpoveď #3 kedy: Január 31, 2010, 10:18:34 popoludní »
19pepo88 Napísal:
Citácia
vie niekto kde mame hladat chybu ked pocas jazdy ho zacne trhat a zastane, potom po hodine ked vychladne nastartuje a ide dalej
O aký motor sa jedná ? Je takžké radiť ked nevie nik o čo ide.
Mitsubishi Galant2.5 V6-24 , Dodge Durango 5.2 V8 Mitsu 4EVER

Elo

  • Global Moderator
  • Starší člen
  • *****
  • Príspevkov: 335
  • Karma: +18/-0
Re:galant r.v. 1988
« Odpoveď #4 kedy: Február 08, 2010, 02:43:20 popoludní »
B) hmm.. toto su chyby elektroniky .. tu nejake badanie a odhady chyb vyhanaju peniaze z vacku.. treba to napichnut na muta zmazat a potom ked to spravi tak nanovo nacitat.. a az potom vies naisto vydedukovat v com je realny problem.. caff Elo B)

djbb

  • Hosť
Re:galant r.v. 1988
« Odpoveď #5 kedy: Február 23, 2010, 04:02:53 dopoludnia »
Elo Napísal:
Citácia
B) hmm.. toto su chyby elektroniky .. tu nejake badanie a odhady chyb vyhanaju peniaze z vacku.. treba to napichnut na muta zmazat a potom ked to spravi tak nanovo nacitat.. a az potom vies naisto vydedukovat v com je realny problem.. caff Elo B)


Suhlasim s Elom. Treba to dat na diagnostiku a potom sa uvidi. Skuseny diagnostik vie vycitat moznu zavadu uz z realnych dat vozidla. Pokial som pocul, najlepsi macher je na toto v BB.