- Oleje a mazivá + (výmena olejového a palivového filtra)
- Údržba klimatizácie - odsatie, zváženie a recyklácia chladiaceho média
- vakuovanie systému + zbavenie vlhkosti
- test tesnosti systému
- doplnenie oleja a chladiva po výrobcom stanovené hodnoty
- Kontrola a nastavenie bŕzd + ručná brzda, (meranie hrúbky brzdového obloženia) + od februára 2012 by mal platiť nový zákon na STK, že keď ti merá stláčanie a účinnosť ručnej brzdy, tak ti musia obidve strany brzdiť presne naraz, už nestačí len, aby vozidlo zastavilo. Bol som na STK pred týždňom a technik mi to povedal, ale je lepšie si to pre istotu ešte overiť.
- Kontrola osvetlenia v celom aute
- Kontrola radenia prevodových stupňov
- Kontrola čapov a ložísk na náprave
- Kontrola a výmena peľového filtra (ten by sa mal meniť minimálne raz za rok)
- Kontrola airbagov
* Ak máš palúbny počítač, tak ti bude pravdepodobne treba odškrtnúť v ňom, že si absolvoval prehliadku ale to si niesom istý.
...ak som na niečo zabudol, tak ma určite niekto doplní
Alebo ak sa ti chce tak si môžeš preštudovať kompletne z čoho pozostáva profi prehliadka Mitsubishi, len je to v Anličtine
http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/manuals/158/pdi-engels-02.pdf