Vitajte
Hosť
. Prosím
prihláste sa
alebo
zaregistrujte
.
November 21, 2024, 11:51:54 popoludní
Domov
Fórum
Garáž
Vyhľadávanie
Kalendár
Články
Prihlásiť
Registrovať
Mitsubishi Club SK
»
Poradňa
»
Carisma
»
otacky
« predchádzajúci
ďaľší »
Tlač
Strán: [
1
]
Autor
Téma: otacky (Prečítané 6130 krát)
dodo111
Nováčik
Príspevkov: 13
Karma: +0/-0
otacky
«
kedy:
Máj 02, 2012, 07:23:04 popoludní »
cavte pri stani na neutrály mi klesajú a narastajú otacky neviete prečo? nedrzia na jednom bode
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
djbb
Hosť
Re:otacky
«
Odpoveď #1 kedy:
Máj 03, 2012, 09:08:06 dopoludnia »
Skus vycistit sktiacu klapku, ale nekrut s nicim! Zaloz a jazdi. Malo by sa to stabilizovat. Inak do buducna blizsie specifikuj vozidlo. Carisma je dost malo.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
dodo111
Nováčik
Príspevkov: 13
Karma: +0/-0
Re:otacky
«
Odpoveď #2 kedy:
Máj 03, 2012, 02:45:12 popoludní »
1,8 benzin
rok 1998
92 kw
neviem ci to nerobi kladka ale niesom si isty...
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
djbb
Hosť
Re:otacky
«
Odpoveď #3 kedy:
Máj 03, 2012, 07:27:10 popoludní »
Tipujem, ze by mohla byt zanesena skrtiaca byt klapka, ale mohlo by to byt vela veci. Najlepsie by bolo zajst na tester. Podla realnych dat z auta sa da diagnostikovat najlepsie
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
dodo111
Nováčik
Príspevkov: 13
Karma: +0/-0
Re:otacky
«
Odpoveď #4 kedy:
Máj 03, 2012, 08:39:09 popoludní »
dik skúsim niečo poriesit teda
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Čičo
Hrdina
Príspevkov: 1282
Vozidlo:
1998 Mitsubishi Carisma
Karma: +18/-18
Pohlavie:
Re:otacky
«
Odpoveď #5 kedy:
Máj 03, 2012, 09:16:44 popoludní »
Kolísanie otáčok na GDI je snáď najpreberanejší problém na všetkých Mitsu fórach. Na českom napr. nájdeš môj návod na čistenie klapky aj s fotkami...
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998)
dodo111
Nováčik
Príspevkov: 13
Karma: +0/-0
Re:otacky
«
Odpoveď #6 kedy:
Máj 04, 2012, 02:42:56 popoludní »
a to pomoze? lebo fakt sa nedá ani pohnut bes plynu ...
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Čičo
Hrdina
Príspevkov: 1282
Vozidlo:
1998 Mitsubishi Carisma
Karma: +18/-18
Pohlavie:
Re:otacky
«
Odpoveď #7 kedy:
Máj 05, 2012, 10:47:20 dopoludnia »
A prečo by si sa mal pohýnať be
z
plynu?!
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998)
dodo111
Nováčik
Príspevkov: 13
Karma: +0/-0
Re:otacky
«
Odpoveď #8 kedy:
Máj 05, 2012, 09:44:07 popoludní »
sak na parkovisku a tak nech všade nehucim stým vyfukomm co tam mam
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Čičo
Hrdina
Príspevkov: 1282
Vozidlo:
1998 Mitsubishi Carisma
Karma: +18/-18
Pohlavie:
Re:otacky
«
Odpoveď #9 kedy:
Máj 06, 2012, 10:15:42 dopoludnia »
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998)
dodo111
Nováčik
Príspevkov: 13
Karma: +0/-0
Re:otacky
«
Odpoveď #10 kedy:
Máj 06, 2012, 10:19:22 dopoludnia »
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
StanoLC
Nováčik
Príspevkov: 18
Karma: +0/-0
Pohlavie:
Re:otacky
«
Odpoveď #11 kedy:
Máj 22, 2012, 05:28:10 popoludní »
Nazdar. Presne to aj ja riešim. Mám motor 1,8 GDI. Nikto mi nevie poradiť. Vlani som kúpil jedno auto na ND a vymenil som celé vstrekovanie, lebo pri 2500 ot. začalo vynechávať a do kopca nešlo´. Na diagnostike ukázalo chybu senzora tlaku paliva. Tak som to vymenil, ale otáčky kolísali až do zhasnutia, najmä keď je motor zohriaty, len nešklbalo ako pri tom pôvodnom vstrekovaní. No a od minulého týždňa som tam, kde som bol vlani. Zas mám ten istý problém. Ledva som dnes došiel z RS do LC. Ten senzor stojí cez 200 € - nový. No vieš ako sa mi chce investovať do toho toľko peňazí... keď na AutobazarEU bola slušná Carisma za 1090 € nedávno ... No, ak zistíš čo to ti blblo, ozvi sa. Každá rada dobrá ...
«
Posledná zmena: Máj 22, 2012, 05:35:41 popoludní od StanoLC
»
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
StanoLC
Nováčik
Príspevkov: 18
Karma: +0/-0
Pohlavie:
Re:otacky
«
Odpoveď #12 kedy:
Máj 22, 2012, 05:30:11 popoludní »
... ešte pripomínam, že čistenie klapky ani výmena sviečok ani filtrov (palivového , vzduchového) NEPOMÁHA !!! Ani lambda sondu keď vymeníš nič sa nezlepší ....
«
Posledná zmena: Máj 22, 2012, 05:31:53 popoludní od StanoLC
»
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Čičo
Hrdina
Príspevkov: 1282
Vozidlo:
1998 Mitsubishi Carisma
Karma: +18/-18
Pohlavie:
Re:otacky
«
Odpoveď #13 kedy:
Máj 23, 2012, 03:13:05 popoludní »
A čo takto vysokotlaké čerpadlo?
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998)
StanoLC
Nováčik
Príspevkov: 18
Karma: +0/-0
Pohlavie:
Re:otacky
«
Odpoveď #14 kedy:
Máj 24, 2012, 04:14:58 popoludní »
Ano, súvisí s tým. Ja som vyskúšal vymeniť senzor tlaku paliva (je na čerpadle z predu 2 šróbami chytený), motor išel bez problémov (kým sa mi to nepokakalo teraz zase). Tak že čerpadlo je asi ok, len ten senzor .... A kvôli čomu kolíšu otáčky, fakt neviem.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Tlač
Strán: [
1
]
« predchádzajúci
ďaľší »
Mitsubishi Club SK
»
Poradňa
»
Carisma
»
otacky
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies.
OK