OK, pouvazujem nad tym, akosi sa toho obavam :unsure: ale taak zase to kolisanie, nieje tak strane, ked som kupil auto tak vtedey to bolo horsie, teraz to akosi prestalo, prvy start je taky ze na chvilu padnu oatacky uplne dole, akoby zdochol motor, .... co bude sposobene tou druhou malou klapkou asi...ze ju neotvori pri studenom starte, aspon tak mi to bolo vysvetlovane.
Tak svagor ma Carismu 1,6 a on si to cistil a dost sa stym naptrapil .... A ktej druhej klapke, to som ho ja nepochopil spravne, .... vysvetloval mi to tak nejako, ze jeden stych kanalikov zabezepecuje pri studenom starte privod vzduchu aj pri zavretej klapke ... alebo tak nejako
no, ja mám tiež Carismu 1,6 a klapku som čistil normálne čističom bŕzd a reset RJ som vykonal podla návodu na mitsu clube cz. neviem však ako mi to pomohlo, lebo môj problém je v lambda sonde... aspoň mám dobrý pocit...
GDI má elektronickú klapku až po facelifte, pred ním má klasickú mechanickú, aj s obtokovými kanálikmi...
Mam r.v.1998, 1,8 GDI, 92kw... takze som pred Faceliftom....A k tomu, ze bude potrebne precistenie skrtiacu klapku nasvedcuje asi aj to, ze pri volnobehu mi nereaguju otacky, na otocenie volantom, alebo pustenie ventilatora.