Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: hawkeye Júl 31, 2015, 10:45:42 popoludní
-
Predpokladam ze opisovat zvuky od motora bude tazke :D ale pokusim sa..
Viacmenej na kazdom rychlostnom stupni okrem 1tky, ked prudsie stlacim plyn tak na zaciatku zrychlovania (max 1s) je pocut taky chrapcavy zvuk. Ak akcelerujem pomaly tak to je v pohode ale kazde prudke stlacenie plynu = chrrrchrr a potom pohoda.
Autom netrha, plynule zrychluje akurat ma znervoznuje ten zvuk.
1.8, 103kw
Mam pocit ze to mam od neviem kedy...
Ma niekto dalsi nieco podobne alebo mam s tym radsej do servisu?
Dik
-
Je to zvuk ktory vznika, ked prudko pridas. Vznika tym, ze pokial cela elektronika zareaguje na tvoje pridanie, niektore nastavenia sa nestihnu znemit a vznika takzvane detonacne spalovanie. Myslim predzapal, mnozstvo vstreknuteho paliva v pomere k vzduchu atd. Je to jav nie chyba...
-
tak to mi odlahlo :) dnes to na 5tke robilo mozno aj 2s pocas pridavania...
je mozne ze kombinacia novy filter + obyc palivo?
je to jak keby kovove chrcanie
-
Pokud mám nižší otáčky a přidám více plynu, tak mi to také začne jakoby trochu chrčet. Může za vzduchový filtr KN. S origo filtrem si toho člověk ani nevšimne, ale s KN je to celkem výrazné. Samozřejmě těžko říci jestli oba myslíme ten samý zvuk....
-
Tiež mám tento prejav od motora ked pridám ked sú otáčky pod 2000 ot/min nad 2000 toto už nebadám. Mám to tak od začiatku takže som to neriešil. Je to taký zvuk ako keď "šuchocú" ventili - pripomína to skutočne detonačné spalovanie.
Ale pod 2000 ot. takmer nejazdím. Výraznejší prejav to má ked idem so zapnutou klímou taktiež pod 2000 ot. ked pridám. Nad 2000 ot. už nič také nebadám
na hociktorom rýchlostnom stupni.
-
Ok ste ma ukludnili :) so zapnutou klimou to je castejsi jav
Takze vsetko ok :)
-
Pridal by som ešte jeden poznatok. Musím potvrdiť príspevok "Ohm711". Vymenil som priepustnejšiu vložku filtra za sériovu a to chcrchotanie v podstate zmizlo. Vyzerá to že s priepustnejšou vložkou filtra ako by mal veľa vzduchu pri tých nízkych otáčkach a málo paliva a ide chvíľu na chudobnú zmes, resp. nie je správny pomer vzduchu a paliva. Proste niečo ako spomínal djbb. Každopádne podľa mojej skúsenosti to súvisí s priepustnejším vzduchovým filtrom. Takže ja radšej zostanem pri sériovom filtri.
-
Ja mam K&N filter už dost dlho a ide to normalne bez nejakych zvukov atd....:)
-
MatoAna: Takže keď na 3-ke, 4-ke, alebo 5-ke pri cca 1.700 Ot./min. pridáš prudšie plyn so zapnutou klímou ti vôbec nezachrchoce motor?
-
MatoAna: Takže keď na 3-ke, 4-ke, alebo 5-ke pri cca 1.700 Ot./min. pridáš prudšie plyn so zapnutou klímou ti vôbec nezachrchoce motor?
Nezatazpval by som motor pri takych otackach na benzine
-
MatoAna: Takže keď na 3-ke, 4-ke, alebo 5-ke pri cca 1.700 Ot./min. pridáš prudšie plyn so zapnutou klímou ti vôbec nezachrchoce motor?
Nezatazpval by som motor pri takych otackach na benzine
Rozbeh auta je zaťažovanie? To mam každy rozbeh ťahať cez spojku pri tých rýchlostiach, len aby motor netočil nizke otačky? Ale so seriovým filtrom to zvláda v pohode.
-
MatoAna: Takže keď na 3-ke, 4-ke, alebo 5-ke pri cca 1.700 Ot./min. pridáš prudšie plyn so zapnutou klímou ti vôbec nezachrchoce motor?
Nezatazpval by som motor pri takych otackach na benzine
Rozbeh auta je zaťažovanie? To mam každy rozbeh ťahať cez spojku pri tých rýchlostiach, len aby motor netočil nizke otačky? Ale so seriovým filtrom to zvláda v pohode.
Hovoril si o tretom,stvrtom prevodovom stupni nie? Jasne ze ked mas 1700 otaciek a prudlo stupis na plyn sa to zacne akoby dusit
-
Ale veď píšem že so seriovým filtrom tam ten zvuk nieje, takže je to O.K. A nejde o dusenie, ale taký šušotavý zvuk. Dusenie to vobec nepripomína, auto normálne potiahne. Asi sa nerozumieme...
-
Ja viem co asi myslis.Ako ked mi na zigulaku uz klepali ventyli.
Podla mna kazdy tuningovy filter s vacsou priepustnostou to ako keby v nizsich otackach udusil a motor potom vydava tie zvuky. Ono sice mozno jemne pridaju vykon,ale az vo vysokych otackach. Ja sa [roste snazim radit tak aby som nebol pod 2000 otc. A ked aj ano,necham ho akcelerovat z lahka,nestupam prudko na plyn. Inak ono aj do kopca ide auto lepsie ked nestupas uplne na podlahu ale len z lahka.Niekto to tu aj tusim spominal ze to je tak naschval urobene....