Anketa

Čo uprednostnujete pri upravovaní auta?

Exteriér
37 (29.6%)
Interiér
19 (15.2%)
Motorové časti
25 (20%)
Exteriér-Motorové časti
16 (12.8%)
Interiér-Motorové časti
6 (4.8%)
Audio-video
13 (10.4%)
Neupravujem
9 (7.2%)

Celkom hlasov: 79

Autor Téma: Uprava Lancera  (Prečítané 266721 krát)

Yugi00

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #510 kedy: Máj 10, 2012, 05:15:53 popoludní »
Ako da sa dobre jazdit aj s 1.6 len si treba uvedomit ze ma velke rezervy v otackach a auto lieta az po 3000... len som zvyknuty jazdit mierumilovne pekne z jednotky na dvojku potom trojka atd :D bez vytacania cez 5000ot :D na dvojke pekne vytiahne aj na 80km/h len akurat tie spodne otacky od 0 do 3000 je fakt lenive jak prasa ;D

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #511 kedy: Máj 11, 2012, 10:38:10 dopoludnia »
mivec sa treba naucit drzat v otackach, ale spotreba leti do neba potom

Yugi00

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #512 kedy: Máj 11, 2012, 10:46:03 dopoludnia »
mivec sa treba naucit drzat v otackach, ale spotreba leti do neba potom
to je pravda vzdy ked sa uz nadraduje a clovek chce aby auto tahalo jak ma tak vzdy je dobre vytiahnut aspon po 4000-5000 otacok lebo po nadradeni spadnu otacky presne o 1000ku.  :P

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #513 kedy: Máj 14, 2012, 09:14:53 dopoludnia »
takze green filter nahodeny a nejake poznatky:
- spracovanie za 1
- nasadenie do boxu ide 1x o troska tazsie ako povodny filter, 2x to uz islo ok
- spotreba zatial odsledovanu nemam (vcera BA-Praha, celu cestu strasne fukalo, v kopcoch som to tahal na 4rke stale do 140-150km...cela cesta za 8l)
- zvuk motora o dost lepsi a hlucnejsi hlavne nad 3000ot...pri 4000-5000 to zacian byt slast :)
- co sa tyka reakcie plynu atd...strasne sa chcem odosobnit od placeba efektu ale: do 3000ot sa mi zda ako keby to ma troska plynulejsi chod/tah ale skor nie ako ano. Vo vyssich otackach sa mi to zda zivsie - ale to moze byt zase placebo + vacsi hluk tak mozem mat pocit ze to ide lespie.
Ale pride mi logickejsie ze vo vyssich otackach by to malo ist o nieco lepsie, kedze ma viac vzduchu atd.

uvidim ked sadnem do auta s nejakym odstupom ci sa mi to bude zdat rovnake.

co sa tyka rozpernych tyci...
co sa vam zda rozumnejsie riesenie?
nieco taketo: http://roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=1_6_11&products_id=189
kde sa to upevnuje na 1 srob tlmicov alebo klasicke uchytenie na vsetky 3 sroby?

sajmon

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #514 kedy: Máj 14, 2012, 11:04:22 dopoludnia »
Filtre do originalnych airboxov (ci uz kn, green alebo akykolvek iny) maju minimalny (rozumej prakticky ziadny) efekt na vykon (v porovnani s original filtrom), samotny filter ma z celeho sania (sacie potrubie do airboxu, airbox/filter, vaha vzduchu, potrubie s rezonatormi) na odpore pre pretekajuci vzduch podiel asi 3%, najvyraznejsie zlepsenie je dosiahnute prepracovanim prave toho privodneho potrubia pre airbox tak, aby v co najvacej ploche naberal vzduch na mieste, kde je na celnej ploche vozidla oblast vysokeho tlaku.

Takze ked sa ti zmenil zvuk, tak sa pozri, ci si niekde zle nezadekloval airbox :DD

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #515 kedy: Máj 14, 2012, 11:10:40 dopoludnia »
Tvar a dĺžka originálneho nasávania nie je samoúčelná a jej prepracovaním môže dôjsť k takej zmene tlakových pomerov v saní, že to môže byť aj horšie ako originál...

- zvuk motora o dost lepsi a hlucnejsi hlavne nad 3000ot...pri 4000-5000 to zacian byt slast :)
Hlavne na dlhšej trase, že? Nie je nič slastnejšie ako hučanie v hlave ešte 2 hodiny po vystúpení z auta...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

sajmon

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #516 kedy: Máj 14, 2012, 11:21:22 dopoludnia »
To je pravda pri prepracovavani trubiek a komor pre vyrovnavanie tlakovych razov (medzi vahou a klapkou), nie pre privodnu trubku do airboxu, ta ma jedinu funkciu a tou je privadzat vzduch z vonkajsieho priestoru. Takze pokial niesi mongol a nestrcis to 5cm nad zem aby to fungovalo ako vysavac na listie a kamene, tak urcite nastane zmena len k lepsiemu.
Samozrejme ze takato uprava ma zmysel len ak clovek naozaj chce motoru ulahcit pracu (hlavne v situaciach, kedy je klapka otvorena len minimalne a motor pri sani musi prekonavat odpor celeho sacieho potrubia, vtedy pozitivnym tlakom pred filtrom eliminujes negativne vplyvy zbytku)
« Posledná zmena: Máj 14, 2012, 11:23:58 dopoludnia od sajmon »

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #517 kedy: Máj 14, 2012, 11:32:30 dopoludnia »
 ach boze.. vy dvaja ste sa teda stretli...  ;D

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #518 kedy: Máj 14, 2012, 11:35:02 dopoludnia »
nie pre privodnu trubku do airboxu, ta ma jedinu funkciu a tou je privadzat vzduch z vonkajsieho priestoru.
Asi preto máva také kadejaké tvary a rezonátory na sebe, že?
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #519 kedy: Máj 14, 2012, 01:27:06 popoludní »
takze: kazdy kto dal green, k&N a pod reportuje iny zvuk motora...urcite vsetci to dali zle do airboxu. Musim to ist skontrolovat ci mi polovica netrci mimo airboxu.
Kedze prietok vzduchu by mal byt o nieco vacsi ako pri origo filtry tak nejake zmeny by tam mali byt.

co sa tyka dlhej jazdy a "super" komentra od Cica...jasneeee kazdy z nas chodi 150km/h na 4rke cely cas preraduje pri 6000ot...
cuduj sa svete po vystupeni z auta mi vobec nehuci v hlave..zvuk motora je dravejsi ale nepridalo to 70db k hlucnosti. Rozdiel je pocut ale ako hovorim, nehuci to tak, ze sa to neda pocuvat.

sak kto filter vymenil vie o com.

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #520 kedy: Máj 14, 2012, 03:20:37 popoludní »
Cicove komenty by som nebral zle, niekto sa pozera na upravy prakticky niekto stylovo

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #521 kedy: Máj 14, 2012, 11:32:51 popoludní »
ja som uz pisal ze podla mna su to vyhodene peniaze, a vymena samotneho filtra zvuk zmenit nemoze. zmysel ma vymenit cele sanie, ale zas ako pisal sajmon, motor je nastaveny na originalne sanie a vymena za nejake pseudokarbonove hucatko mu moze poskodit.
« Posledná zmena: Máj 15, 2012, 07:40:40 dopoludnia od Xaltotun »

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #522 kedy: Máj 18, 2012, 09:55:33 popoludní »
To su vsetko vyhodene peniaze. Na tu vahu čo ma lancer treba aspon tolko koni čo ma ralliart. Len to trebalo skôr o tom uvažovat ako teraz ked už mas nove auto :)...ja mam 1.8 a je to malo.....smiešna fabia TSI  ide tak jak lancer.....takže môj nazor ralliart alebo evo..to už hej :)

to co maju v USA je to co by mal mat lancer aj u nas..
2 liter - 168k...v EU by mala mat 1.8 - 168k, 1.6 - 140 a bolo by to akurat

ale ked sa pozries na nove hodny alebo imprezi tak 150k je tiez max co maju pri skoro rovnakej vahe


Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #523 kedy: Máj 22, 2012, 11:43:07 dopoludnia »
ano, pretoze euro 5+ je zabijak pre japonske atmosfery, turbo proste vladne svetom.

SELM

  • Hosť
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #524 kedy: Máj 22, 2012, 02:21:54 popoludní »
Alebo technologia Skyactiv čo Mazda nasadila. Atmosfera s vysokým kompresným pomerom, prisposobenou prevodovkou plus dalsie nejake technologické vylepšenia. Už sa to tu tušim aj raz spominalo.
« Posledná zmena: Máj 22, 2012, 03:00:48 popoludní od SELM »