Anketa

Čo uprednostnujete pri upravovaní auta?

Exteriér
37 (29.6%)
Interiér
19 (15.2%)
Motorové časti
25 (20%)
Exteriér-Motorové časti
16 (12.8%)
Interiér-Motorové časti
6 (4.8%)
Audio-video
13 (10.4%)
Neupravujem
9 (7.2%)

Celkom hlasov: 79

Autor Téma: Uprava Lancera  (Prečítané 266669 krát)

Čičo

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #390 kedy: Marec 13, 2012, 10:46:05 dopoludnia »
Gyroskopy slúžia na niečo iné a o ostatnom nemá zmysel diskutovať lebo sa zasa len zbytočne rozčúlim a ty a tebe podobní to aj tak nepochopia aj keď im to nakreslím (resp. priložím obrázky)...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #391 kedy: Marec 13, 2012, 10:47:27 dopoludnia »
  co chces kreslit?? cocku mam stavanu pre xenon a nie halogen a na svetle je vyraze D hovori ti to nieco??
« Posledná zmena: Marec 13, 2012, 10:59:09 dopoludnia od Majki »

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #392 kedy: Marec 13, 2012, 10:50:37 dopoludnia »
SI PRECITAJ NA CO SLUZIA GYROSKOPY a presne tie su na aute co ma original xenon od vyroby.. a nesluzia na nieco ine.. !!Gyroskop je zariadenie na meranie, alebo udržiavanie rovnakej orientácie, resp. rovnakého smeru. Prístroj využíva zákon zachovania momentu hybnosti.

Hlavnou súčasťou gyroskopu je zotrvačník (rotor) diskového tvaru, ktorý je upevnený na oske, a oska je zase upevnená na otočných kĺboch v ďalšom vonkajšom ráme (pozri obrázok). Teleso zotrvačníka sa môže voľne pohybovať okolo svojej osi všetkými smermi. Po roztočení zotrvačníka, dostáva zvláštnu vlastnosť, zotrvačník si udržiava stále rovnaký smer, aj keď puzdro, v ktorom je uložený zotrvačník, budeme otáčať ľubovoľným smerom. Tento jav sa volá gyroskopická zotrvačnosť alebo moment zotrvačnosti. Ak zotrvačník nerotuje veľkou rýchlosťou, uvedená vlastnosť sa neprejaví. Ak zotrvačník nastavíme do zvislej polohy (jeho os prechádza vodorovne) tak, že jeden koniec smeruje na sever a druhý na juh a následne zotrvačník roztočíme, po dlhšom čase sa nám smer zotrvačníka začne vychyľovať voči pôvodnému smeru sever-juh. V skutočnosti sa neodchýlilo smerovanie zotrvačníka ale otočenie Zeme. Ak tento pokus uskutočníme na severnom póle, odchýlka bude presne 360 stupňov za 24 hodín. Na rovníku by nebola žiadna odchýlka.

Fesi

  • Hosť
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #393 kedy: Marec 14, 2012, 08:36:56 popoludní »
Pri xenonoch musis mat ostrekovace, tie sluzia prave proti oslnovaniu, totiz ked sa ti zasere kryt reflektoru tak ti vznikne difuzor. No a ludske oko je v tzv noktoskopickom mode (nocnom videni) citlive na modre spektrum, preto su xenony v noci neprijemnjsie ako halogeny.
A co sa tyka gyroskopu, tam by som to az tak tragicky nevidel, v aute sluzi na chytenie roviny reflektorov, aby svietili rovno, v podstate zautomatizovanie toho na co mas ten manualny ovladac sklonu svetiel...takze ked to dobre Majkymu nastavia tak naco gyroskop...bude ovladat rucickami ako do teraz, ked zabudne, tak mu niekto natrhne rit :)
Tie reflektory su perfekt, ale bral by som verziu bez sosovky...
« Posledná zmena: Marec 14, 2012, 09:09:26 popoludní od Fesi »

djbb

  • Hosť
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #394 kedy: Marec 14, 2012, 10:16:59 popoludní »
pani naco tolky rozruch? Staci si precitat cestny zakon kde sa pise o xenonoch, co musis mat atd. 1. Neprejdes STK, 2. Pri policajnej kontrole dostanes mastnu pokutu a zoberu ti technicak pokial to nedas do povodneho stavu a STK to nepotvrdi. A mimochodom aj keby si mal vsetko tak ako chce zakon, musis to mat v technicaku ako specialnu vybavu a to ti nikto nezapise pokial to neni origo co neni a nebude. Pri fabrickej vyrobe to riesi import a v techicaku to nieje zapisane. Tak naco to riesit...

Xaltotun

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 668
  • Karma: +3/-2
  • lancer sportsedan instyle
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #395 kedy: Marec 15, 2012, 10:55:04 dopoludnia »
no.. na slovensku prejdes stk uplne so vsetkym staci dat 30-100€ do vrecka (podla stavu auta a miery znamosti). Samozrejme, ze neorigo xenony bez ostrekovacov na aute mat nesmies.

djbb

  • Hosť
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #396 kedy: Marec 15, 2012, 08:01:01 popoludní »
pocul si uz o kamerovom systeme co musia mat od noveho roku vsetky STK? Neviem ci si to nejaky technik zoberie na seba. Este k tomu funguje aj kontrola STK a to by uz bol iny pruuuuuser :(

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #397 kedy: Marec 18, 2012, 09:49:33 popoludní »
toto riesenie sa mi celkom paci
http://wwww.afepower.com/catalog/TR-4201P/TR-4201P%20B%201600_400.jpg

dobry privod vzduchu, afe filter bez oleja, cena 185e
padá po nainštalovaný takéhoto riešenia záruka?


ozaj po kolko sa menia na lanceri rozvody? mam daleko od vymeny len to porovnavam s byvalou oktavkou :)
« Posledná zmena: Marec 19, 2012, 08:00:46 dopoludnia od haw »

deremond

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #398 kedy: Marec 19, 2012, 08:22:45 popoludní »
Čaute chlapci.

Neriešil niekto z vás napájanie 12V/5V z horného predného svetla v interiéri? je tam aj mikrofon.

Moja predstava je taká, že by mi z tade trčal usb káblik s 5V a mohol by som si cezen hocičo napojiť. Aby som nemusel káble cez palubovku ťahať...

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #399 kedy: Marec 31, 2012, 12:31:03 popoludní »
tak za nejake 2-3tyzdne by mal dorazit green filter tak som zvedavy ci to nieco spravi :)
filter + cistiaca sada - 120e

Danes

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #400 kedy: Apríl 01, 2012, 08:46:00 dopoludnia »
noo tak to som aj ja zvedavy :) aky bude tvoj nazor, lebo som nad nim tiez rozmyslal  8)

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #401 kedy: Apríl 01, 2012, 08:57:00 popoludní »
sice som to tu presiel skoro cele, ale nasiel niekto normalny a pekny difuzor s tym ze sa necha povodny vyfuk?
dik

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #402 kedy: Apríl 01, 2012, 09:08:03 popoludní »
 na povodny vyfuk je aj ten co mam ja.. z vyroby ma len jeden vyrez..  ;)

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #403 kedy: Apríl 01, 2012, 09:25:42 popoludní »
a difuzor?:)

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #404 kedy: Apríl 01, 2012, 09:30:45 popoludní »
 vsak o difuzore sa bavime...  ;)