Anketa

Čo uprednostnujete pri upravovaní auta?

Exteriér
37 (29.6%)
Interiér
19 (15.2%)
Motorové časti
25 (20%)
Exteriér-Motorové časti
16 (12.8%)
Interiér-Motorové časti
6 (4.8%)
Audio-video
13 (10.4%)
Neupravujem
9 (7.2%)

Celkom hlasov: 79

Autor Téma: Uprava Lancera  (Prečítané 266631 krát)

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #300 kedy: Február 24, 2012, 08:26:12 dopoludnia »
 lancer 1.8,2010 ma 4B11 motor?

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #301 kedy: Február 24, 2012, 09:53:11 dopoludnia »

 nie. tento motor ma evo.. Lancer ma 4B10..

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #302 kedy: Február 24, 2012, 09:57:03 dopoludnia »
ok dik, lebo blitz do origo air boxu ma uvedené evo X a 4B11
apexi sa stále neviem dopátrať či pasuje na našich misakov.
čiže pri výbere filtra stačí dať dole horné klipsne a vybrať filter, nič iné netreba dať dole?

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #303 kedy: Február 24, 2012, 10:03:50 dopoludnia »

   To neviem presne,lebo ja som ho nevyberal mne to menili v servise,ale ine tam nema co byt,tak podla mna tie klipsne a potom by to malo ist otvorit..

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #304 kedy: Február 24, 2012, 06:05:51 popoludní »
hej tie klipsne das dole a popripade odpojit ten konektor a ta cast co je napojena na sanie motora je pruzna

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #305 kedy: Február 26, 2012, 06:58:35 popoludní »
nemal som cas zmerat vzduchovy ale z tohoto
http://www.bmcairfilters.com/search_a.aspx?marca=25&lng=5

mi vychadza ze mame rovnako velky vzduchovy ako evo?

sa rozhodujem uz len medzi 3 filtrami (BMC, apexi, pipercross)

Blitz ma len na 4B11 motor aj ked podla BMC stranky by snad mal pasovat aj ten
K&N je von kvoli oleju
ITG  ze sa dost casto trhaju takze tie vypustam
green som necital nic moc pozitivnych o nich

turbo32

  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 663
  • Karma: +2/-2
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #306 kedy: Február 26, 2012, 09:53:11 popoludní »
na evo vyzera skoro rovnako ale ma iny tvar airboxu, ralliart mi pride viac podobny, sksu sa zamerat mozno na filtre pren, alebo skusal si hladat aj pod CEDIA, myslim ze tak sa oznacuju lancre v JPN

Danes

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #307 kedy: Február 27, 2012, 08:43:59 dopoludnia »
spravil ti nejaky cititelny rozdiel ten sportovy filter?  :)

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #308 kedy: Február 27, 2012, 12:12:37 popoludní »

  filter spravy trochu lepsiu reakciu na plyn,ale neake velke vykony od toho necakaj.. v kombinacii s otvorenejsim vyfukom to urobi este krajsi zvuk.. ale hlavna vyhoda je v tom ze ho uz mas nastalo po 20000km preperies naipregnujes a jazdis dalej..  ;)

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #309 kedy: Február 27, 2012, 01:16:06 popoludní »
no včera aj dnes som dosť googlil a mne ostáva nakoniec na vyber:
BMC a green. BMC dodáva filtre do F1 a stoja viac  ako green.green zase používa že vraj silnejšiu látku ako BMC alebo K&N.
apexi ktorý som chcel najviac lebo je suchý typ filtra na lancera nepasuje

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #310 kedy: Február 27, 2012, 02:17:48 popoludní »

 green a KN je to iste .. cital som o tom hodne,.. ten isty material aj vrstvenie a tiez je napusteny olejom...

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #311 kedy: Február 27, 2012, 03:11:27 popoludní »
materiál ma green odlišný(2 layer interwoven cotton vs 4-6 layer of cotton fáze)olej tam je tiež ale zatiaľ som nenašiel nikoho kto by mal problémy s MAF s greenom.
BMC je tiež s olejom, aké opäť trocha iná konštrukcia.
i ma to zatiaľ vyzerá na green, keďže BMC je 2x drahšie, ale ešte uvidím
« Posledná zmena: Február 27, 2012, 03:24:54 popoludní od haw »

SELM

  • Hosť
Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #312 kedy: Február 28, 2012, 10:58:07 dopoludnia »

Majki

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #313 kedy: Február 28, 2012, 07:05:37 popoludní »
 
  no som zvedavy co vyexperimentujes s tym filtrom,ale myslim ze ci geen ci KN je to uplne jedno..  ;)

hawkeye

Re:Uprava Lancera
« Odpoveď #314 kedy: Február 28, 2012, 11:02:26 popoludní »
ja si nemyslim ze green a K&N je to iste :) nejake rozdieli su tam
u mna to je na 99% green...skoda ze BMC je tak drahy