Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: spyde1986 Október 06, 2015, 02:37:29 popoludní
-
Dobrý deň, potreboval by som pomocť pri zisteni a odraneni problemu s autom Mitsubishi Lancer 2.0 DID r.v. 2008. Auto šlape bez problémov ma ťach všetko, no stalo sa mi za posledný mesiac 3 krát, že po obiehani auto stratilo ťah, akoby vyplo turbo. Motor bežal tahal do 2500 otačok no bez turba, žiadna kontrolka nesvieti. Auto som odstavil skontroloval, všetko sa javilo v poriadku, po naštartovaní išlo bez problémov, malo ťah, objehanie bez problemov. Stava sa to nahodne, a aj na diagnostike sa nič neukazalo.
-
Podobný problém máme na služobnom pajere a že vraj je to kvôli zanesenému DPF filtru.
-
Podobný problém máme na služobnom pajere a že vraj je to kvôli zanesenému DPF filtru.
Zanesene DPF malo asi pred dvoma rokmi, auto vtedy vôbec netahalo, svietila kontrolka motora išlo v tzv. nudzovom rezime. Kompletne to vycistili a snažím sa na to davať pozor, preto vytačam auto do otačok častejšie a začal som davať aditivum do paliva, vraj by to malo pomocť. ďakujem za odpoved
-
Vyčistenie DPF pomáha čiastočne týmpádom sa ti to môže zase ozývať :) DPF-ku pomôže bud len odborná regenerácia alebo nový :)
-
Vyčistenie DPF pomáha čiastočne týmpádom sa ti to môže zase ozývať :) DPF-ku pomôže bud len odborná regenerácia alebo nový :)
jasne, bola to prvá vec čo ma napadla po tej skúsenosti, lenže auto nedáva žiadne hlásenie a predtým to ukázala aj diagnostika. preto som tuto možnosť vylúčil,neviem ako prebieha ta tzv. odborná regenerácia. Vypaľovanie filtra počas jazdy môže tým pádom pomôcť iba čiastočne, alebo vôbec. Iná možnosť vyradenia turba, prípadne porucha pri turbe čo by to mohla spôsobovať?
-
ak by to bolo turbo skús auto prebehnúť pár krát až do obmedzovača otáčok najlepšie niekde hore kopcom tak sa dá aspoň čiastočne otestovať chybu turba....ak ťa hodí do núdzového režimu pri takomto teste pocítiš že je to turbom. Ak nie tak to bude DPF-kom.
-
ak by to bolo turbo skús auto prebehnúť pár krát až do obmedzovača otáčok najlepšie niekde hore kopcom tak sa dá aspoň čiastočne otestovať chybu turba....ak ťa hodí do núdzového režimu pri takomto teste pocítiš že je to turbom. Ak nie tak to bude DPF-kom.
vďaka vyskušal som, a slapalo bezproblemov nic sa nedialo. tak to sa asi zacina znova to dpf kaslať, budem sondovat
-
Ja to tiez vidim v tom DPF filtri. Mal som ho na Mazde 6.......ale tam auto stratilo vykon len pri regeneracii filtra, cize vtedy ked ho vypalovalo. Tebe nieco oznamuje prebiehajucu regeneraciu filtra??? Na Mazde som to musel ustriehnut sam.....zvysena spotreba, znizeny vykon, ziadna signalizacna kontrolka....vtedy bolo treba drzat motor votackach ( ideal nad 3000) jazdit cca 20 minut na tychto otackach, ked uz sa filter vypalil, spotreba sa ustalila a znizila o polovicu a auto uz malo ten spravny tah. ;)
-
cize si bol sluha alebo otrok auta, kde ti on sam rozvrhol kde a ako stravis 20min, a este ako casto tych 20min si to auto vyzadovalo?
-
cize si bol sluha alebo otrok auta, kde ti on sam rozvrhol kde a ako stravis 20min, a este ako casto tych 20min si to auto vyzadovalo?
Bohuzial take su moderne diesle s DPF. Filter sa zanasal najcastejsie vtedy, ked si jazdil kratke trasy a hlavne mesto......cca kazdych 200 az 300km. Odvtedy uz diesel nechcem ani vidiet.