Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: Ika August 11, 2005, 10:32:43 dopoludnia
-
Ahoj, v júni som kúpila Lancer, nový. Asi tak po prvých 1000 km zaèala vàzga prevodovka - preipreraïovaní do 2. Najskôr len obèas, teraz stále. Bola som v servise, namazali to. Najprv šla hladko, po pár km opä zaèala miestami vàzga. Do servisu pôjdem samozrejme opä, no chcela by som poèu aj iný názor. Vïaka
-
Ahoj. Ten Lancer je novy alebo ojazdeny?
-
Ahoj, ten Lancer je celkom nový, r.v. 2005, 1,6 invite. Po tom mazaní v servise to síce až tak ve¾mi nevàzga, ale myslim, že by to nemalo vôbec vàzga a dos to znervozòuje. Dik za odpoveï
-
Este jedna otazka. Prejavuje sa to aj po zahriati? teda po odjazdeni aspon 10km?
-
Áno, vàzga to aj po zahriatí motora. Skúšala som vypozorova nejakú súvislos s jazdou, ale žiadnu relevantnú súvislos sa mi nepodarilo zisti.
-
Je velky rozdiel ci vrzga prevodovka alebo paka riadenia, odkial prichadza ten zvuk?
Ak od paky je to mala zrada, ak je to prevodovka - vyuzit zaruku a jednat.
-
zaujimalo by ma ako zo dopadlo s tou prevodovkou .opravili to alebo nie a ktory servis navstevujes. dik
-
Zdravim vas, nedavno som stal majitelom noveho lanceru. Som s neho uplne nadseny ale jedna vec ma predsa stve, ked idem pomaly a chcem sa rozbehnut napr. do krizovatky nejde mi z 2 zaradit 1 musim uplne zastavit. Tiez mi ide tahsie podradovat zo 4 do 3 niekedy to aj tak lupne. Je to normalne ?
-
To je normálne ;) je to kvôli vysokým otáčkam :)
-
Chytené synchróny, treba sa naučiť radiť s medziplynom...
-
z medziplynom som nikdy nejazdil, skusim to. V opdstate ide iba o to aby som pri stlacenej spojke pridal plyn ? ci musim vyradit pridat plyn a potom zaradit ? mam najazdenich necelich 1400km uz by mohli byt chytene synchrony ? :O nasilu som tam tu jednotku nikdy nedaval
-
Synchrony (pokiaľ viem) slúžia na to aby si nedo.ebal prevodovku. Laicky povedané chránia prevodovku pred radením rýchlostí v nesprávnych (vysokých) otáčkach. Jednotku nezaradíš preto že na dvojke máš ešte vysoké otáčky a synchróny "chránia" prevodovku pred poškodením (alebo predčasným opotrebením). Skús si niekedy zajazdiť normálne na vyšších rýchlostiach a skús podradiť o stupeň nižšie tiež ucítiš odpor keď budú otáčky ešte príliš vysoké na podradenie (ale podradiť sa dá len musíš trošku silnejšie ;) ) Do jednotky podraďujem málokedy to už fakt skoro stojím.
-
ked chcem podradit do 1 tiez idem len tak krokom otacky nemam vxsoke napr. pred krizovatkou je predomnou auto ja sa zanim len tak pomaly kotulam na dvojke a potom chcem rychlo vyrazit do krizovatky lebo ide auto ale nejde mi zaradit 1 a na 2 sa rozbieham tak malatme. Hlavne ked potrebujem rychlo vystartovat. musim skoro zastavit inak tam tu dvojku nedam :-D
-
jednotka iba na pohynanie z kludu
-
a neskodi motoru alebo prevodovke ked sa rozbieham na dvojke aj v pomalych rychlistiach ? lebo jednotka mi ide zaradit az naozaj ked mi kolesa skoro stoja
-
a neskodi motoru alebo prevodovke ked sa rozbieham na dvojke aj v pomalych rychlistiach ? lebo jednotka mi ide zaradit az naozaj ked mi kolesa skoro stoja
neviem,ale spojenie slovo "rozbiehanie" skôr používam ked auto uplne stojí.Pokým má nejaku rýchlosť (neviem akú presne myslíš)tak by som to skôr nazval zrýchlovanie.Jednotku zaragujem naozaj len ked auto uplne stojí.K pomalým prichadzaním do križovatiek resp.ich prechadzaním využívam dvojku,kde si niekedy vypomáham spojkou do poly stlačenou a maznaním sa s plynom.Zabránim tým,aby otáčky nespadli pod určitú hodnotu a auto nezačalo akokeby skackať ;).To je už na tebe ako ti to bude vyhovovať najlepšie.
-
Tak nejak to robím aj ja ;)
-
a neskodi motoru alebo prevodovke ked sa rozbieham na dvojke aj v pomalych rychlistiach ? lebo jednotka mi ide zaradit az naozaj ked mi kolesa skoro stoja
neviem,ale spojenie slovo "rozbiehanie" skôr používam ked auto uplne stojí.Pokým má nejaku rýchlosť (neviem akú presne myslíš)tak by som to skôr nazval zrýchlovanie.Jednotku zaragujem naozaj len ked auto uplne stojí.K pomalým prichadzaním do križovatiek resp.ich prechadzaním využívam dvojku,kde si niekedy vypomáham spojkou do poly stlačenou a maznaním sa s plynom.Zabránim tým,aby otáčky nespadli pod určitú hodnotu a auto nezačalo akokeby skackať ;).To je už na tebe ako ti to bude vyhovovať najlepšie.
Spojka sa ti podakuje >:( takto sa to nerobí.
treba radsej vyhodit rýchlost a potom dat dvojku
-
to insider: však do križovatky tiež prichadzam na zaradenom neutrale.Prechádzam ju však už so zaradenou rýchlosťou.Chcel by som ťa vidieť ako by si prešiel väčšiu križovatku na neutrale. ;D Podla vyvoja situacie na križovatke,bud sa musí zastať alebo prejsť podla možností (napr.auta pred tebou)roznymi rýchlosťami.Ak by si čítal pozorne príspevok mario558 ,zistil by si,že jemu išlo hlavne o to,ked nezastane, kolesá sa ešte pomaly točia a nejde zaradenie jednotky.Podla mna zaradenie dvojky je v pohode,lenže tam treba dávať pozor,aby ti tie otáčky príliš nepadli,lebo ti začne auto skackať a skape motor.A neviem,či skapanie motora v križovatke poteší.Preto tá občasná (predtým som použil slovo niekedy) výpomoc spojkou a lahkým plynom nieje absolutne na škodu.O moju spojku sa neboj.90 percent km najazdu mám po dialniciach-rýchlostných cestach ,5 percent okreskach a 5 percent mesto s križovatkami ;).Takže moja spojka tá tvoju prežije v pohode.
-
dvom takym co si pomahaju napoly stlacenou spojkou smu ich menili, takze žiadne napoly stalecenie spojky a vypomoc
Spojka je bud stalecena uplne a trecie taneiere odopnes alebo pustena/nestlacena a taniere su spojene/zlepene..................nie napoly alebo trosku, lebo dochadza k treniu a niceniu spojky.
to je ako so sexom.....tiež nemožes robit napoly alebo trosku lebo ta potom vymení za ineho
-
Takže aj keď sa pohýňam z miesta tak proste zaradím jednotku a pustím spojku prudko hej?
-
Nie najprv dáš plyn na podlahu ;D
-
no to samozrejme :D
-
marcel nebavime sa o jednotke a pohynani ale o jazde ako takej, ale v podstate zaradis a pustis.....nie popustas ako do gatí :D
-
nepisti vam prevodovka model 2015 z prevodu 3 na 4? na cz fore som neico videl, ci to aj svk zazivate?
-
Píska ale len pri veľmi nízkych teplotách ;) aj som to vravel vo fancare ale to bolo už teplo a nič nepískalo tak nevedeli nájsť príčinu.
-
mne to piskalo vcera a boli 4stupne, dnes rano pri 5 zase, niekde cech pisal, ze su to lanovody pri prevod. pake, tak ci sa s tym niekto este nestretol
-
nevedel by si ten zvuk nahrať a zavesiť ho sem? mne zatiaľ nič nepíska, len mám občas problém s radením z 2 na 3...
-
na cz fore sa riesilo velmi obcasne tazsie preradzovanie (vysenie odporu paky pri preradzovani do 3 ) Take ked ti nezapadne rychlost lahucko ale musis trocha silnejsie potlacit aby prevod zaskocil . Nie piskanie. Je to asi vplyvom rad. mechanizmu alebo prevodovky. Ma na to vplyv aj teplota. V zime je to trocha horsie v lete lepsie.
-
Tak chlapi dnes mi vo Fancar BA vymenili ovládač sťahovania spolujazdcovho okna z vodičovej strany (sa mi zasekával) a dal som im rovno pozrieť aj to pískanie radiacej páky. Povedali mi že na lanovodoch sú nejaké gumičky a tie boli "suché" tak vŕzgali. No zatiaľ to opravili takže to nevŕzga ale som zvedavý ako dlho :)
-
dik marcel, 9.3 som objednany v PO, skusim im to navrhnut, inac piskanie od spetaka si este nemal?
si spominal ze nic ti nepiska. inac to stahovanie som cital aj na VW pasat semtam klakne.
-
Od späťákov mi nič nepíska ani nepískalo.. Len tá páka a to vyriešili a dúfam že na dlhšiu dobu nebol by som asi rád ak by sa to vrátilo :( ten posratý ovládač sťahovania spolujazdcovho okna mi vymenili ale stále to nie je na 100% lebo to kus drhne. Predtým sa mi to pri otváraní okna zaseklo a v tej polohe ostalo teraz keď to stlačím a pustím tak sa to nevráti hneď do pôvodnej polohy ale je tam asi sekundové oneskorenie. Vidím to tak že o pár týždňov keď si nájdem čas tam pôjdem zas.
-
Tak chlapci toto už ma začína brutálne srať >:( ten skur.ený ovládač otvárania spolujazdcovho okna sa stále zasekáva (a to je nový) a tá vy.ebaná radiaca páka zase píska (opravili to asi pred mesiacom). Tak a teraz sa pýtam dá sa to kurva nejak vyriešiť?
Sorry za vulgarizmy ale už som nasratý jak hovädo.
-
Pre mna je nepochopitelne jak mozu do auta co vyrabaju 10 rokov vobec dat prevodovku co piska. Hlavne ked sa to vyskytuje az teraz, je zjavne ze pred 5 rokmi tam nic take nedavali co by piskalo.
-
Súhlasím s Xaltotun-om. Môj "knedlík" má najazdených už momentálne cez 182 000 a nič nepíska nič nerezonuje..... Ak si spomínam že prvotne som chcel kúpiť úplne nového lancera tak asi som spravil dobre :D
-
Zvlastne je, ze prvu zimu nic, a druhu zimu (nie je ovela tuhsia) uz riadiaca paka vrzga.
-
to popiskovanie som mal aj ja... hlavne pri preradovaní z 3 do 4
bola to nejaká nenamazaná blbosť v kulise riadiacej páky... dali mi tam nejaku vazelinku a zatial to nepiska... možno tam bolo len klzné "plastové" ložisko bez mazania a plus nejaka špinka a už to píska...
-
tak tie nervy marcelko som mal ja a momentalne okno stahuje, apka piska, a neriesim to. ale to okno by ansralo. chod tam dke si bol na reklamaciu ich prace a pekne mail na importera. to potesi prevadzku kde ti to robili
-
Chlapi nevim jestli jsem to nekde neprhlednul, ale mohl by nekdo poslat treba nejake kratke video jak to piska? Chtel bych ted v dubnu zacit s testovacima jizdama. Kolegove z prace se mi boji pujcit ty jejich Sportbacky, pac prej jezdim na hranici moznosti. Ale tak vsak kdyz testovacka tak poradna at vim do ceho mam potom jit. 8)
Kazdopadne to piskani bych rad slysel, jestli by byla pro nekoho moznost.
Diky