Mitsubishi Club SK

Poradňa => Lancer => Téma založená: Fodorko August 14, 2013, 03:04:01 popoludní

Názov: Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: Fodorko August 14, 2013, 03:04:01 popoludní
Zdravim,

chcel by som sa opytat ci nemate niekto skusenost s nudzovym rezimom na Lancri 2.0 DI-D? Ako som sa docital na mnoho forach aj u mna sa prejavuje zopnutie turba do nudzoveho rezimu po cca 10 min jazdy alebo pri zatazi auta jazdou do kopca. Klasicky auto nevladze a pusti len do urcitych otacok/rychlosti. (na ilustraciu do kopca pri hronskom benadikte kde normalne idem 140km/h som sa vliekol ledva 90km/h :/ )

Na odstranenie chyby som podstupil viacero krokov a navstivil viac autoservisov. V prvom mi precistili EGR, intercooler a prezreli hadice, hned po oprave sa nudzovy rezim objavil zase.
Neskor som zbehol ku znamemu kde som vyskusal jeho funkcny MAF senzor - nepomohlo.
Najnovsie som zase hodil auto na diagnostiku, ktora ukazala chyby: "Regulace tlaku preplnovani porucha funkce" a "Nastavovac plneni, snimac polohy naati mimo rozsah". Podla indicii by sa chyby mali tocit okolo tlaku vzduchu turba. Tu sa vsak nachadza viacero senzorov a cidiel (vhodny adepti).

Nestretol sa niekto z Vas s podobnou zavadou alebo nejake napady?

Dakujem :)
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: Fodorko August 15, 2013, 12:32:19 popoludní
Najskor som bol v neautorizovanom v BA potom u kamosa (rally jazdec + automechanik) a dnes som v autorizovanom servise na Panonskej, kde zase neprisli na nic prevratne. Auto musi ist na mapovanie / meranie hodnot v stredu. Musia sa premerat hodnoty na celej turbosustave - tajny typ automechanika na turbo ma ale vobec netesi, ale taktiez to mozu byt aj ine komponenty.
EGR je ok.

Mam Lancer pre vacsiu sancu najdenia cloveka s podobnym problemom som hodil aj na Outlander 2.0 DI-D, kedze sa jedna o rovnake motory.
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: djbb August 15, 2013, 07:33:40 popoludní
Hmm, na Lanceri neviem ze by bol problem s turbom alebo  tlakom, ale na Outlanderi s VW motorom sa to vyskytuje. Najcastejsie je problem turbo :(  treba dokladne skontrolovat vsetky podtlakove hadicky, ci niesu rozhryzene od mysi... Diagnostika pise nejaky kod zavady?
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: Fodorko August 15, 2013, 09:50:08 popoludní
Praveze turbo nepusta olej ani nedymi ani nepiska. Kym ho nezopne ide uplne bez zavad. Opticky vyzera ok. Automechanik sa vsak vyjadril ze mozna sa zasekava a potom ho nepusti dalej. Taktiez povedal ze mali uz skusenost ze zakaznikovi vymenili iba "sustavu soleoidov" (neviem presne ani co to je :) ). Kazdopadne bude zrejme potrebne merat hodnoty tlaku vzduchu od nasavania az po vyfuk..

Chyby na Bosh VAG:

- 378 Regulace tlaku preplnovani
  Porucha funkce

- 3111 Nastavovac plneni, snimac polohy Napeti mimo rozsah
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: Čičo August 16, 2013, 10:56:42 popoludní
Klasická závada tédeíčkových motorov, resp. túrb - zatuhnutá regulácia (najčastejšie). A keďže je to závada známa asi tak 15 rokov už by o tom v aspoň jednom servise mohli počuť a vedieť ako na to. Nápoveda - z toho, kde len načítajú chybovú pamäť utekaj kade ľahšie a viac sa tam nevracaj!
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: Fodorko August 17, 2013, 12:05:50 dopoludnia
Cawes Cico

ake kroky by si mi poradil v pripade zatuhnuteho turba. Repas? O dva tyzdne ma caka cesta do Fr totiz a rad by som mal slapajuce auticko :)

Diky
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: Fodorko August 21, 2013, 11:41:14 dopoludnia
Dnes v autorizovanom zistili pri merani zle natacanie lopatiek. Ponukli nove turbo za 2300E :/.

Repas, cistenie alebo ine napady?
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: hawkeye August 22, 2013, 10:05:04 dopoludnia
2300e sa zblaznili nie?
na zaruku sa to neda vyhadat?
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: lancerman August 22, 2013, 12:44:00 popoludní
myslim že je auto už aspon rok dva tri po zaruke  8).
Od 2010 sa dava 1,8DI-D od Mitsu.

Hold je to VW motor
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: Fodorko August 22, 2013, 02:35:17 popoludní
Je to 2008, zaruka je uz passe :\ . Tych 2300 je prehnanych bez debaty.

Najskor asi skusim dat vycistit, vela sa o tom pise. A ked nepomoze tak repas alebo nove. Kiezby to bolo ta montaz a demontaz nebola taka narocna :\
Názov: Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Prispievateľ: Varju1 August 22, 2013, 08:06:02 popoludní
Zohnať repasované turbo by nemal byť problémom, v tomto prípade je výhoda, že motor je od VW.
Pre zaujímavosť som pozrel ponuky, ceny som našiel od 260€, ponuky z rôznych kútov Slovenska.
Ponúkajú aj priamo na Mitsubishi, napr. http://www.wizardturbo.sk/termekkatalogus/mitsubishi/lancer (http://www.wizardturbo.sk/termekkatalogus/mitsubishi/lancer) .