Autor Téma: Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D  (Prečítané 4964 krát)

Fodorko

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 6
  • Karma: +0/-0
Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« kedy: August 14, 2013, 03:04:01 popoludní »
Zdravim,

chcel by som sa opytat ci nemate niekto skusenost s nudzovym rezimom na Lancri 2.0 DI-D? Ako som sa docital na mnoho forach aj u mna sa prejavuje zopnutie turba do nudzoveho rezimu po cca 10 min jazdy alebo pri zatazi auta jazdou do kopca. Klasicky auto nevladze a pusti len do urcitych otacok/rychlosti. (na ilustraciu do kopca pri hronskom benadikte kde normalne idem 140km/h som sa vliekol ledva 90km/h :/ )

Na odstranenie chyby som podstupil viacero krokov a navstivil viac autoservisov. V prvom mi precistili EGR, intercooler a prezreli hadice, hned po oprave sa nudzovy rezim objavil zase.
Neskor som zbehol ku znamemu kde som vyskusal jeho funkcny MAF senzor - nepomohlo.
Najnovsie som zase hodil auto na diagnostiku, ktora ukazala chyby: "Regulace tlaku preplnovani porucha funkce" a "Nastavovac plneni, snimac polohy naati mimo rozsah". Podla indicii by sa chyby mali tocit okolo tlaku vzduchu turba. Tu sa vsak nachadza viacero senzorov a cidiel (vhodny adepti).

Nestretol sa niekto z Vas s podobnou zavadou alebo nejake napady?

Dakujem :)

Fodorko

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 6
  • Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #1 kedy: August 15, 2013, 12:32:19 popoludní »
Najskor som bol v neautorizovanom v BA potom u kamosa (rally jazdec + automechanik) a dnes som v autorizovanom servise na Panonskej, kde zase neprisli na nic prevratne. Auto musi ist na mapovanie / meranie hodnot v stredu. Musia sa premerat hodnoty na celej turbosustave - tajny typ automechanika na turbo ma ale vobec netesi, ale taktiez to mozu byt aj ine komponenty.
EGR je ok.

Mam Lancer pre vacsiu sancu najdenia cloveka s podobnym problemom som hodil aj na Outlander 2.0 DI-D, kedze sa jedna o rovnake motory.

djbb

  • Hosť
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #2 kedy: August 15, 2013, 07:33:40 popoludní »
Hmm, na Lanceri neviem ze by bol problem s turbom alebo  tlakom, ale na Outlanderi s VW motorom sa to vyskytuje. Najcastejsie je problem turbo :(  treba dokladne skontrolovat vsetky podtlakove hadicky, ci niesu rozhryzene od mysi... Diagnostika pise nejaky kod zavady?

Fodorko

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 6
  • Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #3 kedy: August 15, 2013, 09:50:08 popoludní »
Praveze turbo nepusta olej ani nedymi ani nepiska. Kym ho nezopne ide uplne bez zavad. Opticky vyzera ok. Automechanik sa vsak vyjadril ze mozna sa zasekava a potom ho nepusti dalej. Taktiez povedal ze mali uz skusenost ze zakaznikovi vymenili iba "sustavu soleoidov" (neviem presne ani co to je :) ). Kazdopadne bude zrejme potrebne merat hodnoty tlaku vzduchu od nasavania az po vyfuk..

Chyby na Bosh VAG:

- 378 Regulace tlaku preplnovani
  Porucha funkce

- 3111 Nastavovac plneni, snimac polohy Napeti mimo rozsah

Čičo

Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #4 kedy: August 16, 2013, 10:56:42 popoludní »
Klasická závada tédeíčkových motorov, resp. túrb - zatuhnutá regulácia (najčastejšie). A keďže je to závada známa asi tak 15 rokov už by o tom v aspoň jednom servise mohli počuť a vedieť ako na to. Nápoveda - z toho, kde len načítajú chybovú pamäť utekaj kade ľahšie a viac sa tam nevracaj!
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

Fodorko

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 6
  • Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #5 kedy: August 17, 2013, 12:05:50 dopoludnia »
Cawes Cico

ake kroky by si mi poradil v pripade zatuhnuteho turba. Repas? O dva tyzdne ma caka cesta do Fr totiz a rad by som mal slapajuce auticko :)

Diky

Fodorko

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 6
  • Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #6 kedy: August 21, 2013, 11:41:14 dopoludnia »
Dnes v autorizovanom zistili pri merani zle natacanie lopatiek. Ponukli nove turbo za 2300E :/.

Repas, cistenie alebo ine napady?

hawkeye

Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #7 kedy: August 22, 2013, 10:05:04 dopoludnia »
2300e sa zblaznili nie?
na zaruku sa to neda vyhadat?

lancerman

  • Hosť
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #8 kedy: August 22, 2013, 12:44:00 popoludní »
myslim že je auto už aspon rok dva tri po zaruke  8).
Od 2010 sa dava 1,8DI-D od Mitsu.

Hold je to VW motor

Fodorko

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 6
  • Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #9 kedy: August 22, 2013, 02:35:17 popoludní »
Je to 2008, zaruka je uz passe :\ . Tych 2300 je prehnanych bez debaty.

Najskor asi skusim dat vycistit, vela sa o tom pise. A ked nepomoze tak repas alebo nove. Kiezby to bolo ta montaz a demontaz nebola taka narocna :\

Varju1

Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« Odpoveď #10 kedy: August 22, 2013, 08:06:02 popoludní »
Zohnať repasované turbo by nemal byť problémom, v tomto prípade je výhoda, že motor je od VW.
Pre zaujímavosť som pozrel ponuky, ceny som našiel od 260€, ponuky z rôznych kútov Slovenska.
Ponúkajú aj priamo na Mitsubishi, napr. http://www.wizardturbo.sk/termekkatalogus/mitsubishi/lancer .