Vitajte
Hosť
. Prosím
prihláste sa
alebo
zaregistrujte
.
November 22, 2024, 10:44:22 popoludní
Domov
Fórum
Garáž
Vyhľadávanie
Kalendár
Články
Prihlásiť
Registrovať
Mitsubishi Club SK
»
Poradňa
»
Lancer
»
Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
« predchádzajúci
ďaľší »
Tlač
Strán: [
1
]
Autor
Téma: Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D (Prečítané 4965 krát)
Fodorko
Nováčik
Príspevkov: 6
Karma: +0/-0
Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
kedy:
August 14, 2013, 03:04:01 popoludní »
Zdravim,
chcel by som sa opytat ci nemate niekto skusenost s nudzovym rezimom na Lancri 2.0 DI-D? Ako som sa docital na mnoho forach aj u mna sa prejavuje zopnutie turba do nudzoveho rezimu po cca 10 min jazdy alebo pri zatazi auta jazdou do kopca. Klasicky auto nevladze a pusti len do urcitych otacok/rychlosti. (na ilustraciu do kopca pri hronskom benadikte kde normalne idem 140km/h som sa vliekol ledva 90km/h :/ )
Na odstranenie chyby som podstupil viacero krokov a navstivil viac autoservisov. V prvom mi precistili EGR, intercooler a prezreli hadice, hned po oprave sa nudzovy rezim objavil zase.
Neskor som zbehol ku znamemu kde som vyskusal jeho funkcny MAF senzor - nepomohlo.
Najnovsie som zase hodil auto na diagnostiku, ktora ukazala chyby: "Regulace tlaku preplnovani porucha funkce" a "Nastavovac plneni, snimac polohy naati mimo rozsah". Podla indicii by sa chyby mali tocit okolo tlaku vzduchu turba. Tu sa vsak nachadza viacero senzorov a cidiel (vhodny adepti).
Nestretol sa niekto z Vas s podobnou zavadou alebo nejake napady?
Dakujem
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Fodorko
Nováčik
Príspevkov: 6
Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #1 kedy:
August 15, 2013, 12:32:19 popoludní »
Najskor som bol v neautorizovanom v BA potom u kamosa (rally jazdec + automechanik) a dnes som v autorizovanom servise na Panonskej, kde zase neprisli na nic prevratne. Auto musi ist na mapovanie / meranie hodnot v stredu. Musia sa premerat hodnoty na celej turbosustave - tajny typ automechanika na turbo ma ale vobec netesi, ale taktiez to mozu byt aj ine komponenty.
EGR je ok.
Mam Lancer pre vacsiu sancu najdenia cloveka s podobnym problemom som hodil aj na Outlander 2.0 DI-D, kedze sa jedna o rovnake motory.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
djbb
Hosť
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #2 kedy:
August 15, 2013, 07:33:40 popoludní »
Hmm, na Lanceri neviem ze by bol problem s turbom alebo tlakom, ale na Outlanderi s VW motorom sa to vyskytuje. Najcastejsie je problem turbo
treba dokladne skontrolovat vsetky podtlakove hadicky, ci niesu rozhryzene od mysi... Diagnostika pise nejaky kod zavady?
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Fodorko
Nováčik
Príspevkov: 6
Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #3 kedy:
August 15, 2013, 09:50:08 popoludní »
Praveze turbo nepusta olej ani nedymi ani nepiska. Kym ho nezopne ide uplne bez zavad. Opticky vyzera ok. Automechanik sa vsak vyjadril ze mozna sa zasekava a potom ho nepusti dalej. Taktiez povedal ze mali uz skusenost ze zakaznikovi vymenili iba "sustavu soleoidov" (neviem presne ani co to je
). Kazdopadne bude zrejme potrebne merat hodnoty tlaku vzduchu od nasavania az po vyfuk..
Chyby na Bosh VAG:
- 378 Regulace tlaku preplnovani
Porucha funkce
- 3111 Nastavovac plneni, snimac polohy Napeti mimo rozsah
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Čičo
Hrdina
Príspevkov: 1282
Vozidlo:
1998 Mitsubishi Carisma
Karma: +18/-18
Pohlavie:
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #4 kedy:
August 16, 2013, 10:56:42 popoludní »
Klasická závada tédeíčkových motorov, resp. túrb - zatuhnutá regulácia (najčastejšie). A keďže je to závada známa asi tak 15 rokov už by o tom v aspoň jednom servise mohli počuť a vedieť ako na to. Nápoveda - z toho, kde len načítajú chybovú pamäť utekaj kade ľahšie a viac sa tam nevracaj!
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998)
Fodorko
Nováčik
Príspevkov: 6
Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #5 kedy:
August 17, 2013, 12:05:50 dopoludnia »
Cawes Cico
ake kroky by si mi poradil v pripade zatuhnuteho turba. Repas? O dva tyzdne ma caka cesta do Fr totiz a rad by som mal slapajuce auticko
Diky
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Fodorko
Nováčik
Príspevkov: 6
Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #6 kedy:
August 21, 2013, 11:41:14 dopoludnia »
Dnes v autorizovanom zistili pri merani zle natacanie lopatiek. Ponukli nove turbo za 2300E :/.
Repas, cistenie alebo ine napady?
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
hawkeye
Hrdina
Príspevkov: 706
Vozidlo:
2010 Mitsubishi lancer sport sedan 2010
Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #7 kedy:
August 22, 2013, 10:05:04 dopoludnia »
2300e sa zblaznili nie?
na zaruku sa to neda vyhadat?
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
lancerman
Hosť
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #8 kedy:
August 22, 2013, 12:44:00 popoludní »
myslim že je auto už aspon rok dva tri po zaruke
.
Od 2010 sa dava 1,8DI-D od Mitsu.
Hold je to VW motor
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Fodorko
Nováčik
Príspevkov: 6
Karma: +0/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #9 kedy:
August 22, 2013, 02:35:17 popoludní »
Je to 2008, zaruka je uz passe :\ . Tych 2300 je prehnanych bez debaty.
Najskor asi skusim dat vycistit, vela sa o tom pise. A ked nepomoze tak repas alebo nove. Kiezby to bolo ta montaz a demontaz nebola taka narocna :\
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Varju1
Člen
Príspevkov: 152
Vozidlo:
2011 Mitsubishi Lancer
Karma: +2/-0
Re:Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
«
Odpoveď #10 kedy:
August 22, 2013, 08:06:02 popoludní »
Zohnať repasované turbo by nemal byť problémom, v tomto prípade je výhoda, že motor je od VW.
Pre zaujímavosť som pozrel ponuky, ceny som našiel od 260€, ponuky z rôznych kútov Slovenska.
Ponúkajú aj priamo na Mitsubishi, napr.
http://www.wizardturbo.sk/termekkatalogus/mitsubishi/lancer
.
Oznámiť moderátorom
IP zaznamenaná
Tlač
Strán: [
1
]
« predchádzajúci
ďaľší »
Mitsubishi Club SK
»
Poradňa
»
Lancer
»
Nudzovy rezim Lancer 2.0 DI-D
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies.
OK