Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: trbbrt Jún 25, 2015, 08:31:40 popoludní
-
Pekny den,
pred 2 mesiacmi som kupil Sportback 2015. Zatial je vsetko OK okrem jedneho problemu, ktory ma riadne vyrusuje. Nieco mi pri jazde autom v kuse rezonuje v spolujazdcovych dverach. Zistil som, ze je to ta zapadka, ktorou sa odomykaju a zamykaju dvere. Bol som s tym uz 2 x v servise v Presove, vzdy mi tam akoze nieco zalepili, ale stale to rezonuje. Nestretli ste sa s tym niekto? Rezonuje to aj pri hudbe, aj ked je radio vypnute v zavislosti od nerovnosti na este. Dvere mam samozrejme prazdne a nemam v nich kluce ;).
Mal som este jeden problem, pri rychlosti 100 - 120 som pocul neprijemne piskanie. S tym sa uz stretli, vyplnili mi soferov spatak protihlucnou penou a je to v poriadku. Pri tom mi vsak pravdepodobne prerusili asi nejaky kontakt lebo mi nefunguje smerovka, takze tam musim ist opat....
-
Aj mne čosi drnčí v spolujazdcovych dverách, odnova. Neriešila som to zatiaľ. Ak prídeš na to, čo sa s tým dá spraviť, prosím, daj vedieť ;)
A ešte mi puká pravý horný roh displeja rádia, ako sa hýbe oproti palubovke. Najviac to praská v lete, keď je horúčava... Chcela som najprv do štrbiny vstreknúť nejaké mazivo, lenže neviem presne, v ktorom mieste to škrípe, tak by to mohlo dopadnúť aj tak, že bude rádio zababrané a praskanie bude pokračovať..
-
mam podobnu skusenost s tym rezonovanim, bol som s tym v servise BB a pravdepodobne to bude lanko ktore je potiahnute ku klucke dveri. Na zadnych dverach mi dali nejaku izolaciu na lanko a prestalo to. Este pojdem dat spravit zvysne dvere a snad to potom zmizne uplne :-) dam potom vediet
-
mne sem tam akokeby rezonovala palubovka pri 2tis otackach. sem tam
a je jedno aka rych.stupen pri 2tis otacky to robi
-
mne sem tam akokeby rezonovala palubovka pri 2tis otackach. sem tam
a je jedno aka rych.stupen pri 2tis otacky to robi
Čo ti mám povedať velkepeni ;D ;D ;D Už aj mneeee ;D ;D ;D
Presne ako pišeš .... pri cca 1900-2000 ot. ´´jemne´´ zarezonuje .... po prekročení 2000 ot je to O.K
Ja som ešte zistil že je to len pri zohriatom motore aspoň u mňa .... Keď sadnem do auta naštartujem a dam tam 1,2,3,4,5 tak to nepočuť pri 2000 ot. akonahle sa zohreje motor .... pri dannych otačkach počuť rezonaciu z predu z palubovbky ....
Neviem ale skôr si myslim že to nie je palubovka ako taka ale že to ide z motorovej časti ..... :o či ?
-
co vam mam nato povedat ja to sledujem uz vyse dvoch mesiacov, len som s tym nehccel zacinat aby som zasa nebol ja ten ktorému vsetko vadi :) tak som rad ze to nemam iba ja. Ale do mitshu s tym urcite nejdem nakolko mi bolo povedane ze zaruka sa nevstahuje ani na karoseriu ;D tak naco potom davaju 5 rocnu zaruku?
-
Ale nooooo Rastiq .... Servis musime skusiť ;) hlavu horeeee ;D .... ale fakt si myslim že to nejde z palubovky .... Nie som na Svk ... inač by som už bol v servise .... ;)
-
To isté robí aj mne A pri počúvaní som zistil ako kebyze to ide od kolenneho bagu tak isto aj tie dvere... Za chvíľu idem na garancku tak nech pekne všetko skontrolujú A dám info čo to bolo.... A ešte mi pri rozjazde piska zadné práve koleso ale len pri malej rýchlosti max do 10 km/h potom to prestane A zasa ak sa rozbieham to piska....
-
Mne zase rezonuje B stlpik na vodičovej strane v miestach, kde sa navíja bezpečnostný pás...ked tam ten obklad rukou pritlačím prestane...od motora či palubovky som zatiaľ nič nepostrehol, skúsim zajtra stíšiť volume a dám vedieť :) ešte som si všimol, že ked naštartujem, otáčky za studena sú dosť vysoké cca 1300, niekedy aj 1500...po pár minútach to klesne cca na 900...robí to aj ked sú klíma a ventilátor vypnuté...je to normál?
-
mal som tak isto problem s rezonanciou ako keby z pod palubnej dosky a to od nova. vsimol som si to tiez pri 2000 otackach, kratka rezonancia ktora skor vadila nervom ako usiam. potom som zistil ze pri otackach okolo 3400 je to brutalnejsie. ked som s tym siel do servisu tak som im to ukazoval pri pridavani plynu na volnobeh presne pri otackach okolo 3400. skuste si to ci aj vam to na volnobeh pri tych otackach nerobi.
nakoniec to udajne bola nejaka trubka kurenia ktora sa niekde o nieco opierala, v servise to dali doporiadku a odvtedy musim zaklopat :)
-
mal som tak isto problem s rezonanciou ako keby z pod palubnej dosky a to od nova. vsimol som si to tiez pri 2000 otackach, kratka rezonancia ktora skor vadila nervom ako usiam. potom som zistil ze pri otackach okolo 3400 je to brutalnejsie. ked som s tym siel do servisu tak som im to ukazoval pri pridavani plynu na volnobeh presne pri otackach okolo 3400. skuste si to ci aj vam to na volnobeh pri tych otackach nerobi.
nakoniec to udajne bola nejaka trubka kurenia ktora sa niekde o nieco opierala, v servise to dali doporiadku a odvtedy musim zaklopat :)
Presne ako pises ... skor to vadi nervom ako usiam .... ;D
Ja pri 3400 nepocujem nic len pri 2000 ... v ktorom servise ti to robili?
-
Z vasich prispevkov mam pocit ze som dstal jediny bezchybny kus auta ;D
-
tiez ma zaujima ten servis, no marcelko, neboj :D ono to pride :D
-
No dufam ze nie :) uz mame 11500 km za sebou a zatial nic (klop klop klop) dufam ze to takto pojde dalej :)
-
bol som s tym v prešove
-
Som rad, ze nie len sam som taky narocny na rezonovanie interieru:) Po poslednej oprave v Presove mi zatial dvere nerezonuju a vyzera to byt OK. Zajtra tam idem opravit tu smerovku co mi "vypli". Dufam, ze mi pri tom neposkodia nieco ine. S tym rezonovanim pri navijani pasu som sa stretol aj ja. Aj som im to hovoril, len pri jazde s mechanikom mi to ani za boha nezarezonovalo, takze tym padom problem neexistuje...:) Uvidim, ci sa to casom zhorsi. Ale ked to zajtra ukoncia, tak uz dufam, ze tam budem chodit iba na servisky.
-
neverim ze v PO to vedia opravit. :D no mam 14tis, mam ist na 20tis na servisku ci ist na 15? mozno spravim 16-17tis km na rok od kupy
-
trbbrt nabudúce skús pridať basy a volume a ono sa to pri tých pásoch ozve :)
velkepeni ja idem v auguste na prvú servisnú, to bude po 10 mesiacoch, najazdené mám zatiaľ cca 10 tis. km...nebudem čakať na rok, či 20 tis. interval, na českom fore odporučili ísť oveľa skôr na prvú...
-
max 15tis km
ja menim olej teraz uz pri 10tis
-
Z vasich prispevkov mam pocit ze som dstal jediny bezchybny kus auta ;D
Asi sme dvaja, no nič nejak to prežijeme ...
-
K tomu oleju.. Chlapci nepreháňajte to a neverte všetkému čo sa napíše ;) Tieto autá nie sú žiadne superšporty a ani evo to nie je takže načo meniť olej každých 10000 km? Ja za pol roka som najazdil 11500 km ak by som menil olej každých 10000km tak by to niečo stálo a až toľko na rozhadzovanie nemám ;) A neverím že niekto jazdí s lancerom iba výlučne po meste (čo by negatívne vplývalo na olej a samozrejme tým pádom aj na motor) ak áno tak potom treba olej trošku skôr meniť ale 15000km si myslím že je dobrý kompromis. A pevne verím že olej dávate dosť kvalitný a aj nový filter takže niet sa čoho báť :)
Toto sú premakané motory nie staré škodovky a volgy v ktorých sa vôle vyrovnávali prvých 10000 km a aj potom to ešte nesedelo úplne.. Toto je japonský benzín tak kľud a chladnú hlavu chlapi toto niečo vydrží :) a ja osobne plánujem toto auto v budúcnosti predať či to bude o 4 roky alebo 10 rokov to je jedno ale naveky ho nebudem mať :) ale samozrejme sa o tátoša budem starať mám ho rád :)
Proste chill borci všetko je v pohode a ak budete olej meniť aj každých 20000 km tak to auto niečo vydrží ;)
btw som rád že sme aspoň dvaja :)
-
mal som na mysli len prvú výmenu oleja. vraj tá by sa mala vykonať už pri 5000 km...ale nemusíme rozoberať tieto veci, aj na českom fore boli dva tábory, za a proti :)
-
mne napríklad pri prechode nerovností rezonuje zadné plato (ten plast pod zadným sklom), tam sa chystám to jednoducho podlepiť penovou páskou na okná...
ale ako sledujem tak tiež niečo bzučí v pravých dverách alebo stlpiku - ešte som neidentifikoval presne :D :D :D
-
Kvalita oleja nie je o kvalite motora, ale o kvalite podmienok prevádzky takže 10 tisíc určite nie je hlúposť! A stojí to pár eúr v porovnaní s tým čo dáte napr. za palivo. Ale tak každý svojho šťastia škodcom...
-
jeminkote...
chlapci nebláznite... tie časy keď bolo treba meniť zábehový olej sú dávno preč... dnes keď sa rozoberá motor po 30 tis. km (kvôli nejakej poruche alebo čo) tak je tam ešte pekne vidieť lapovacie "ryhy"... dnes je výroba tak presná, že sa tam nemá čo "zabehávať" plus filter a kvalita oleja sú niekde inde ako kedysi...
koniec koncov dnes ked po 10 tis. km vytiahnem mierku tak je olej pekne medovo-hnedý... žiadna černota...
a ak tam niekto vo fabrike nechal nejaký bordel a pod. tak vám žiadna výmena nepomôže, už to bude doškriabané - poničené ;-)
ked sa bavíme o nových autách... iné to bude u 10 ročného vylietaného motora... ale aj tam treba dať akurát tak hustejší olej... toť vsjo...
s príchodom CNC mašín a vylúčenia "človeka" z operácií obrábania motora, išla kvalita rapídne niekam inam...
-
Pekná znôška neprávd, dezinformácií a vyslovených klamstiev. Vidno, že odborník budeš asi v niečom inom...
-
ja to vzdy porovnavams fabiou,
som stale rovnaky sofer ako som na fabke, tak v lanceri, fabke menim secko po 15tis, tak nevidim dovod na alnceri dat vynimku.
na fabke mame 193tis km a bavi. tak aj lancer by mal bavit. a ak nebude, smelo prehlasim pred kazdym ze fabka bola lepsia. mamine punto fiat to iste. ma 70tis km. menime po 15tis a bavi, uvidime dokedy ale lancer hadam nebude horsi.menit po 10tis? isto to nie je na skodu, ale ani nie na dovod. to zelezo musi vydrzat 15tis.
-
čičo... tak to trošku rozveď do detajlu... ;-) čo konkrétne je nepravda, dezinformácia alebo klamstvo...
-
co my vymena oleja spolocne s rezonujucimi dverami? skuste sa drzat temy v nazve diskusie
-
- dnes keď sa rozoberá motor po 30 tis. km (kvôli nejakej poruche alebo čo) tak je tam ešte pekne vidieť lapovacie "ryhy"...
Firma Mobil robila test motora so svojimi olejmi - stopy po honovaní (lapovanie je niečo iné) bolo vidieť aj po 1 milióne kilometrov.
- dnes je výroba tak presná, že sa tam nemá čo "zabehávať"
By si sa čudoval! Každý odborník ti povie, že urobiť prvú výmenu oleja po 5 tis. km nie je vôbec na škodu. A ak sa v motore nič nezabeháva prečo sa väčšine motorov po niekoľkých tisícoch kilometrov zníži spotreba?
- plus filter a kvalita oleja sú niekde inde ako kedysi...
Tak ako vtedy aj dnes záleží čo kúpiš - šmejd z Číny alebo Poľska sa dá kúpiť pokojne aj dnes. To isté platí o olejoch. Nehovoriac o tom, že laika ľahko presvedčí predajca, že low-saps sračka so zníženou HTHS viskozitou je do jeho benzínovej atmosféry určite lepšia ako poctivý olej A3/B3...
- dnes ked po 10 tis. km vytiahnem mierku tak je olej pekne medovo-hnedý... žiadna černota...
To je akože ukazovateľ kvality čoho? Oleja? Nedaj sa vysmiať! Jednou z funkcií oleja je okrem mazania a chladenia aj čistenie. A u diesla zasa prejdeš po výmene 50 km a je rovnako čierny ako ten starý. Takže farba hovorí o oleji čo? Možno tak kvapôčkový test...
- iné to bude u 10 ročného vylietaného motora... ale aj tam treba dať akurát tak hustejší olej...
Hustejší znamená čo? Namiesto 5W-40 10W-40? Tie oleje sú pri pracovnej teplote motora ROVNAKO „husté” tak čomu to má akože pomôcť?! A že je 10-ročný motor vylietaný radšej ani nekomentujem...
s príchodom CNC mašín a vylúčenia "človeka" z operácií obrábania motora, išla kvalita rapídne niekam inam...
Rovnako ako s príchodom krízy a šetrenia na všetkom...
Takže nabudúce skús písať o niečom čomu rozumieš troška viac lebo niekto kto tomu nerozumie (a vie si to aj pripustiť) by mohol niečomu z toho uveriť...
-
mal som tak isto problem s rezonanciou ako keby z pod palubnej dosky a to od nova. vsimol som si to tiez pri 2000 otackach, kratka rezonancia ktora skor vadila nervom ako usiam. potom som zistil ze pri otackach okolo 3400 je to brutalnejsie. ked som s tym siel do servisu tak som im to ukazoval pri pridavani plynu na volnobeh presne pri otackach okolo 3400. skuste si to ci aj vam to na volnobeh pri tych otackach nerobi.
nakoniec to udajne bola nejaka trubka kurenia ktora sa niekde o nieco opierala, v servise to dali doporiadku a odvtedy musim zaklopat :)
Jo jo jo Majo tak že už mi to ´´rezonuje ´´ aj pri 3400 ot .... ;D ;D ;D ... tak ako píšeš že je to brutálnejšie ... ;D ;D ;D ... ale nerobim už teraz z toho vedu ... keď že ty si mal tiež ten isty problém a maš ho už odstráneny ....
tak že v Mitsu asi budu vedieť kde hľadať chybu .... ;)
-
;D sranda, tak drzim palce.
zacina sa to tvarit na opakujucu sa chybu z vyroby, zjavne ich pozornosti usla nejaka trubka :o
mal som tak isto problem s rezonanciou ako keby z pod palubnej dosky a to od nova. vsimol som si to tiez pri 2000 otackach, kratka rezonancia ktora skor vadila nervom ako usiam. potom som zistil ze pri otackach okolo 3400 je to brutalnejsie. ked som s tym siel do servisu tak som im to ukazoval pri pridavani plynu na volnobeh presne pri otackach okolo 3400. skuste si to ci aj vam to na volnobeh pri tych otackach nerobi.
nakoniec to udajne bola nejaka trubka kurenia ktora sa niekde o nieco opierala, v servise to dali doporiadku a odvtedy musim zaklopat :)
Jo jo jo Majo tak že už mi to ´´rezonuje ´´ aj pri 3400 ot .... ;D ;D ;D ... tak ako píšeš že je to brutálnejšie ... ;D ;D ;D ... ale nerobim už teraz z toho vedu ... keď že ty si mal tiež ten isty problém a maš ho už odstráneny ....
tak že v Mitsu asi budu vedieť kde hľadať chybu .... ;)
-
- dnes keď sa rozoberá motor po 30 tis. km (kvôli nejakej poruche alebo čo) tak je tam ešte pekne vidieť lapovacie "ryhy"...
Firma Mobil robila test motora so svojimi olejmi - stopy po honovaní (lapovanie je niečo iné) bolo vidieť aj po 1 milióne kilometrov.
honovanie lapovanie sa mi nechcelo hladať čo je presnejšie... ale to je fuk... svedčí to len o tom, že dnes sú motory tak presne vyrobené, že sa tam nemá čo "zabiehať" som ani nepočul že by sa dnes motory prevložkovávali alebo menili krúžky (moderné motory), jedine fakt kvôli fatálnej chybe materiálu, že prasklo niečo a pod.
- dnes je výroba tak presná, že sa tam nemá čo "zabehávať"
By si sa čudoval! Každý odborník ti povie, že urobiť prvú výmenu oleja po 5 tis. km nie je vôbec na škodu. A ak sa v motore nič nezabeháva prečo sa väčšine motorov po niekoľkých tisícoch kilometrov zníži spotreba?
ani na focus II fl 2008 ani na mitsubishi lancer obe atmosfery sa mi nič neznižovalo ävediem si evidenciu v exceli... ak tak v desatinách litra... Ok auto si musí sadnúť, styčné plochy všeho druhu sa musia "zaleštiť", ložiská "zabehnúť" , zhruba do 500 km som mal asi o liter vyššiu spotrebu ale to bola zima január... od cca 500 km je to už podobné ako toho roku...
- plus filter a kvalita oleja sú niekde inde ako kedysi...
Tak ako vtedy aj dnes záleží čo kúpiš - šmejd z Číny alebo Poľska sa dá kúpiť pokojne aj dnes. To isté platí o olejoch. Nehovoriac o tom, že laika ľahko presvedčí predajca, že low-saps sračka so zníženou HTHS viskozitou je do jeho benzínovej atmosféry určite lepšia ako poctivý olej A3/B3...
bavíme sa o normálnom kvalitnom oleji nie o Tecso oil a poland filter... ;-)
- dnes ked po 10 tis. km vytiahnem mierku tak je olej pekne medovo-hnedý... žiadna černota...
To je akože ukazovateľ kvality čoho? Oleja? Nedaj sa vysmiať! Jednou z funkcií oleja je okrem mazania a chladenia aj čistenie. A u diesla zasa prejdeš po výmene 50 km a je rovnako čierny ako ten starý. Takže farba hovorí o oleji čo? Možno tak kvapôčkový test...
bavíme sa o atmosferických benzínových motoroch (dízle u mitsu sú minorita), stará škoda favorit mala olej čierny ako dízel, lebo ten motor "netesnil" a olej sa "pálil", tým že je medovohnedý som chcel povedať, že sa neznečisťuje od spalín a stratového mazania ako u turbonafťákov... ;-) samozrejme že o kvalite to nič nehovorí ale bavíme sa o normálnej 1. ročnej alebo 20 tis. km výmene oleja...
- iné to bude u 10 ročného vylietaného motora... ale aj tam treba dať akurát tak hustejší olej...
Hustejší znamená čo? Namiesto 5W-40 10W-40? Tie oleje sú pri pracovnej teplote motora ROVNAKO „husté” tak čomu to má akože pomôcť?! A že je 10-ročný motor vylietaný radšej ani nekomentujem...
tak dobre 10 ročný je ako nový... :D
s príchodom CNC mašín a vylúčenia "človeka" z operácií obrábania motora, išla kvalita rapídne niekam inam...
Rovnako ako s príchodom krízy a šetrenia na všetkom...
to je na dlhšiu debatu, kurvítka sú všade, ale myslel som strojné spracovanie motora ako také...
Takže nabudúce skús písať o niečom čomu rozumieš troška viac lebo niekto kto tomu nerozumie (a vie si to aj pripustiť) by mohol niečomu z toho uveriť...
a máš pravdu v dnešnom svete sa už nedá rozumieť ničomu a ja som MAD ako šaľeny... ;-)
-
dnes som bol v PO na 1.garnacku a vraj neaky kryt na vyfuku bol tiez povoleny tak aj to dotiahli a aj neake ine rurky, zatim nic som nepostrehol a zena sla k rodicom 150km tak uvdi sa. doladili panty na dverach kt mi dosrali v MI v servise kde sa snazili akoze opravit to piskanie.
-
Mne zase rezonuje B stlpik na vodičovej strane v miestach, kde sa navíja bezpečnostný pás...ked tam ten obklad rukou pritlačím prestane...od motora či palubovky som zatiaľ nič nepostrehol, skúsim zajtra stíšiť volume a dám vedieť :) ešte som si všimol, že ked naštartujem, otáčky za studena sú dosť vysoké cca 1300, niekedy aj 1500...po pár minútach to klesne cca na 900...robí to aj ked sú klíma a ventilátor vypnuté...je to normál?
Vyriešil si nejako ten B stĺpik, kde sa navíja pas?Stale mi to rezonuje pri uchu a uz mi to dosť začína vadiť...
-
2.10 idem na garancnu .... tiez mam ten problem ...mali by mi to riesit .... ( ze Noro ;) ) aj ked ta rezonancia je jemna staci ze prilozis prst na stlpik a prestane to ...ani nemusis nijak extra tlacit ....bude to len nejaka " somarinka " ...pevne verim ze to odstrania ....
-
Daj prosim vediet ako to dopadne. Vďaka.
-
aj mna to celkom zaujima ako to dopadne, mne to nerobi :D
zatial teda, a kde ides lubo?
-
Do Kosic
-
Mne zase rezonuje B stlpik na vodičovej strane v miestach, kde sa navíja bezpečnostný pás...ked tam ten obklad rukou pritlačím prestane...od motora či palubovky som zatiaľ nič nepostrehol, skúsim zajtra stíšiť volume a dám vedieť :) ešte som si všimol, že ked naštartujem, otáčky za studena sú dosť vysoké cca 1300, niekedy aj 1500...po pár minútach to klesne cca na 900...robí to aj ked sú klíma a ventilátor vypnuté...je to normál?
Vyriešil si nejako ten B stĺpik, kde sa navíja pas?Stale mi to rezonuje pri uchu a uz mi to dosť začína vadiť...
Tak paaani rezonovanie B stlpika odstranené ..... tak isto evidujem že tu niekto mal aj rezonovanie od ´´ palubovky´´ tak ako ja ... tiež odstranené
Včera 1 garančna v Ke .... - Spokojnosť ;) .... Cena 254 eur komplet aj s prečistením brzd .
Ohľadom B stlpika - Uvolnená nejaká spona v B stlpiku - vymena spony
Ohľadom jemneho rezonovania pri otáčkach 2000 a 3400 tak isto odstranené .... Príčina - rurka alebo rurky ventilacie ktore vedu z motorovej časti do auta sa jemne niečoho dotykali - nejakeho ´´plastu ´´ ... do konca že tam bolo vidno aj to miesto - nejake ošuchanie toho plastu ktoreho sa dotykali na zaklade čoho to rezonovalo ....
-
254€??? sa posrali ne? Na servisnej sa dokopy hovno robí a za toto si vezmú toľko peňazí? To ten olej čo tam lejú je s prímesou zlata či čo? Mňa tiež čaká prvá garančka ale toľko im ani náhodou nedám na to nech zabudnú..
-
Myslím si že ak si chceš zachovať záruku nič iné ti neostáva :D minule som tak bol s bratrancom v Hyundai s jeho i30 na prvej garančke a zaplatil 210€ :D :D asi všetky automobilky to tak majú stretol som sa aj s tým že BMW bola cena za garančku cez 500€ čo je u nich uplne normálne :) Niekto môže povedať že nové auto ťa vyjde lacnejšie najmä čo sa týka servisu no ja by som nepovedal :)
-
254€??? sa posrali ne? Na servisnej sa dokopy hovno robí a za toto si vezmú toľko peňazí? To ten olej čo tam lejú je s prímesou zlata či čo? Mňa tiež čaká prvá garančka ale toľko im ani náhodou nedám na to nech zabudnú..
Pri preberaní auta som tam bol zhodou okolností, cena oleja bola práveže veľmi dobrá ... Iné položky som moc neštudoval :)
-
Myslím si že ak si chceš zachovať záruku nič iné ti neostáva :D
Ale ostáva - bloková výnimky. Ďalšou možnosťou zníženia ceny je aspoň vlstný materiál.
Ale to máte daň za nové auto so zárukou - za dobu záruky zaplatíte toľko, že by ste si prípadnú oprava z toho v pohode zacvakali. Nehovoriac o tom, ako „ľahko” sa u nás vymáha...
-
súhlasím s Čičom.....svojho Lancer som kúpil za takú cenu že aj keby som na ňom vymenil motor a dalších xyz dielov aby vyzeralo ako nové stále ma to vyjde lacnejšie ako kúpiť nové...samozrejme nič v zlom :) beriem to z toho že v rodine máme (mali sme) nové autá a človek na ničom neušetrí skôr naopak :)
-
Čo znamená veľmi dobrá cena oleja?
-
254€??? sa posrali ne? Na servisnej sa dokopy hovno robí a za toto si vezmú toľko peňazí? To ten olej čo tam lejú je s prímesou zlata či čo? Mňa tiež čaká prvá garančka ale toľko im ani náhodou nedám na to nech zabudnú..
Pri preberaní auta som tam bol zhodou okolností, cena oleja bola práveže veľmi dobrá ... Iné položky som moc neštudoval :)
Však si mal v rukach skorej fakturu od mojho auta ako ja ;D ;D ;D ...
Olej 42 eur s DPH ...
Tak ano je to svojim sposobom daň za nove auta ale .... určite veci sa musia meniť tak či tak či je auto v zaruke alebo nie ...
Na to že sa čistili predne zadne brzdy demontaž montaž ...geometria ..ročna prehliadka po 20 000 km,prehliadka karoserie,olej a filtre mi pride ta cena adekvatna na koľko je to autorizovany servis .... jasna vec že nikto by sa nepohneval keby ta cena bola nižšia ale čo už ....
-
A aký olej tam dali? Za to "prečistenie" bŕzd koľko pýtali?
-
Shell helix ultra 5w 40 ....nemam teraz faktru pri sebe na ostatne polozky
-
Mne zase rezonuje B stlpik na vodičovej strane v miestach, kde sa navíja bezpečnostný pás...ked tam ten obklad rukou pritlačím prestane...od motora či palubovky som zatiaľ nič nepostrehol, skúsim zajtra stíšiť volume a dám vedieť :) ešte som si všimol, že ked naštartujem, otáčky za studena sú dosť vysoké cca 1300, niekedy aj 1500...po pár minútach to klesne cca na 900...robí to aj ked sú klíma a ventilátor vypnuté...je to normál?
Vyriešil si nejako ten B stĺpik, kde sa navíja pas?Stale mi to rezonuje pri uchu a uz mi to dosť začína vadiť...
Tak paaani rezonovanie B stlpika odstranené ..... tak isto evidujem že tu niekto mal aj rezonovanie od ´´ palubovky´´ tak ako ja ... tiež odstranené
Včera 1 garančna v Ke .... - Spokojnosť ;) .... Cena 254 eur komplet aj s prečistením brzd .
Ohľadom B stlpika - Uvolnená nejaká spona v B stlpiku - vymena spony
Ohľadom jemneho rezonovania pri otáčkach 2000 a 3400 tak isto odstranené .... Príčina - rurka alebo rurky ventilacie ktore vedu z motorovej časti do auta sa jemne niečoho dotykali - nejakeho ´´plastu ´´ ... do konca že tam bolo vidno aj to miesto - nejake ošuchanie toho plastu ktoreho sa dotykali na zaklade čoho to rezonovalo ....
Super, dakkujem za info. Aspon sa mam o co opriet pri mojej navsteve. Chystam sa na 1. garancku tiez do Kosic asi za 2 mesiace. Tak to poriesim vsetko naraz. Este mi trochu praska radio z praveho horneho rohu. Skusim este nahodit aj tento problem :) Inac ta cena ja celkom ok. Platil som tolko za garancky za Suzuki Swift u Mokrana.
-
ja som menil pri 15tis km ganrncka, a platil som 200cca . ale nemal som to narocne precistenie brzd no.
nastastie ten stlpik mi nerezonuje, zatial :D
inac rezonancia od motora niekde moze sposobovat aj ochrana vyfuku, ked neni dotiahnuta,
-
Tak pani ja mam dnes za sebou prehliadku po 20k km....co dodat aspon ze my umyli auto :) inac ak nejaka reklamacia tak odpoved to je normalne u týchto aut. Nabudúce im uz asi prijebem.
-
servis ja vsade asi smutny, keby nie zaruky tak tam ani neidem, uz len 1 prehliadka a na 3.uz idem s svojmu mechanikovi, co ma sam galant .
-
Tak pani ja mam dnes za sebou prehliadku po 20k km....co dodat aspon ze my umyli auto :) inac ak nejaka reklamacia tak odpoved to je normalne u týchto aut. Nabudúce im uz asi prijebem.
Nieco konkretne si reklamoval a neuznali ti to ...ci ?
-
ked som bol s tym fucanim vetra do introsu tak odpoved na reklamaciu bola to je normalna vec u lancerov.....
vcera som im spomenul ze pri zohriatom motore mi pri 2k otackach rezunuje nieco v lavej motorovej casti odpoved bola..... u lancerov je to normalna vec.....
Najblizsie tam pojdem reklamovat nefunkcne vyhrievanie spetakov, lebo pri kupe mi Noro tvrdil ze lancer ma vyhrievane spetaky....
-
Netreba si nechat sr.t na hlavu a prácu zaplatiť až po obhladke auta a keď sú problémy, tak bude problém aj s platením.
Bežná kapitalistická praktika dnešnej doby. Ale treba si uvedomiť, že ak budete robiť problémy, tak nabudúce zase servis urobí problémy vám.
Taká je praktická skúsenoť, aj keď sa vám do ocí budú tváriť ako všetko pre vás urobili.
Osobne som vyskúšal viacero servisov Mitsubishi aj tie čo sa spomínajú tu na stránke a v ani jednom som nebol spokojný,
tak som hladal neautorizované a vyskúšal som asi dalšie štyri, až sa mi konečne podarilo nájsť jeden rodinný servis (otec a dvaja synovia)
ktorý mali kvalitne vybavený servis a s kvalitou služieb v Mitsubishi servisoch sa to nedá ani prirovnať. (prístup, ochota, loajalita, kvalita práce).
ceny majú cca o tretinu nižšie ako v Mitsubishi. Už nehovorím o tom, že ma nechali odýsť bez zaplatenia s príslubom, že im prevediem peniaze na účet. Samozrejme ma ani nenapadlo tie peniaze nepreviezť a okamžite ako som dorazil domov som im ich previedol. Okolnosti nebudem bližšie popisovať, moja chyba. Proste stalo sa. To v Mitsubishi určite nezažijete :) Začal som tam chodiť keď som mal auto ešte v záruke, ubezpečili ma, že ak by nastal problém s uznaním záruky, tak oni vedia predložiť všetky potrebné podklady k tomu, aby bola záruka uznaná. Síce k takejto situácii nedošlo, ale veril som im. Teraz už je auto out of waranty.
Inak vobec nechápem, prečo omielate, ze v záruke musíte chodiť do original Mitsubishi servisu. Na firme máme asi cca 20 áut (rôzne značky a modely) a z toho 6 sú funglovky a o všetky sa nám stará jedna firma a pochybujem, že naša firma by išla do rizika a kašlala na záruku tých áut.
.HOWK.
-
A aký to je servis prosím ťa?
Netreba chodiť do mitsu servisu ale musíš si nájsť taký servis ktorý neporuší podmienky záruky t.j. že ti dodá origo diely, mechanici sú školený atď. Na to je dokonca paragraf v zákone ak sa mi bude chcieť tak ho skúsim nájsť :)
našiel som len článok z novín zatiaľ :)
http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/26189-s-autom-v-zaruke-mozete-ist-aj-do-nezavisleho-servisu/ (http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/26189-s-autom-v-zaruke-mozete-ist-aj-do-nezavisleho-servisu/)
-
Už nehovorím o tom, že ma nechali odýsť bez zaplatenia s príslubom, že im prevediem peniaze na účet. Samozrejme ma ani nenapadlo tie peniaze nepreviezť a okamžite ako som dorazil domov som im ich previedol. Okolnosti nebudem bližšie popisovať, moja chyba. Proste stalo sa. To v Mitsubishi určite nezažijete
Ale zazili sme.Uz som to pisal davnejsie v tejto teme.resp. v teme servisy. Ja som kupoval auto v TN a tam som aj chodieval na garancky..Vzdy super pristup ochota atd.Ked mi po montazi LPG svietila diagnostika motora,bez problemov to preverili a zadarmo a to by to auto ani nemali zobrat na dielnu...Samozrejme s cenami za ND a pracu clovek asi vela nenarobi,ale bavime sa o pristupe.
-
ked som bol s tym fucanim vetra do introsu tak odpoved na reklamaciu bola to je normalna vec u lancerov.....
vcera som im spomenul ze pri zohriatom motore mi pri 2k otackach rezunuje nieco v lavej motorovej casti odpoved bola..... u lancerov je to normalna vec.....
Najblizsie tam pojdem reklamovat nefunkcne vyhrievanie spetakov, lebo pri kupe mi Noro tvrdil ze lancer ma vyhrievane spetaky....
v ke si bol v servise? piskanie sof.dveri a rezonanciu pri 2tis ot mi spravili v PO. a plus garancka 200e a v ke 250e. no urob si vylet do PO :D
-
velkepekni ak budes v KE ozvi sa mi pliz rad by som sa previezol v inom mitshu ci to robi alebo nie.redp povozim teba v mojom aby si si urobil ty nazor. Pre mna je kosicky servis jeden velky omyl a zarucene tam uz nevstupim. skusim najst nejaky taky ako sa pise vyssie aby mi nepadla zaruka. Aj ked po 10 mesiacoch vazna zvazujem predaj auta..............