Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: MgrLoL December 04, 2013, 09:53:29 dopoludnia
-
Zdravim, pred rokom som mal problem cez zimu s startovanim, to sme vyriesili tym ze bol DPF stale plny, treba ist sem tam aj na dlhsiu trasu a vypalit ho. No k problemu co mam teraz, filter sa stale vypaluje, svieti mi kontrolka motora, bol som na diagnostike v Mitsubishi MotorHouse Topolcany... len za to som platil 40 €, zistili mi ze na DPF mam odidene cidlo ktore snima ci je filter plny alebo prazdny, no cidiela su tam podla nich 3 ja som nasiel az 6, a nepovedali mi ktore z nich je zle. Za to ze mi zistia ktore z nich je to vadne mam platit znova 40 € + 60 vymena, + 70-100€ podla nich stoji jedno to cidielko. Nestretli ste sa niekto s podobnym problemom prosim vas ? Motor 2.0 DI-D 103kw. Kedze mi to pride pridrahe, chceme to s otcom spravit sami, no najskor sa chcem poradit.
Za skore odpovede Dakujem.
-
nasiel som k tomu nieco taketo http://www.tdipower.sk/2013/09/10/snimac-dpf/ (http://www.tdipower.sk/2013/09/10/snimac-dpf/)
Mal by som taku poodotazku, co keby DPF cely chcem dat prec, musel by som dat opravit najskor cidlo alebo mozem rovno filter vykuchat, a dat vyblokovat RJ ?
-
Presne ten istý problém som mal. No neviem či v ten deň mal pán v prešovskom mitsubishi dobrú náladu alebo čo, ale mne spravili diagnostiku zadarmo a keď mi povedali, že v čom je problém, tak som im tam rovno nechal auto a o 2 hodiny som si poňho prišiel. Cca 80 € +- som platil, nepamätám už
-
Problem s DPF vyrieseny :) celu haraburdu som vyhodil, jednotka prepalena, auto je ostrejsie , mensia spotreba, lepsi zaber od spodnych otacok, a vykon 130KW :)
No mam taky problem ze ked je auto vonku tak pri -10 ma problem so startom, chyti ale az na neaky 2-3 pokus, problem pretrvaval este s DPF , vtedy nam povedali ze to preto robi lebo je plny/zapchaty, no co to moze teraz robit neviem, Diagnostika neukazuje nic, zhavice som prezrel vsetky su OK .
-
Dúfam, že máš deti...
-
nechapem naco narazas :) s tymi detmi, deti nemam, kedze mam 20 rokov, ani ich este neplanujem :)
-
narazal na to co vypustats ked odstranis DPFko
-
Problem s DPF vyrieseny :) celu haraburdu som vyhodil, jednotka prepalena, auto je ostrejsie , mensia spotreba, lepsi zaber od spodnych otacok, a vykon 130KW :)
No mam taky problem ze ked je auto vonku tak pri -10 ma problem so startom, chyti ale az na neaky 2-3 pokus, problem pretrvaval este s DPF , vtedy nam povedali ze to preto robi lebo je plny/zapchaty, no co to moze teraz robit neviem, Diagnostika neukazuje nic, zhavice som prezrel vsetky su OK .
jasne...vykon 130kw. :D :D :D
-
Keď už tak dal by som tam simulátor dpf filtra :) tak máš istotu na EK :)
-
Problem s DPF vyrieseny :) celu haraburdu som vyhodil, jednotka prepalena, auto je ostrejsie , mensia spotreba, lepsi zaber od spodnych otacok, a vykon 130KW :)
No mam taky problem ze ked je auto vonku tak pri -10 ma problem so startom, chyti ale az na neaky 2-3 pokus, problem pretrvaval este s DPF , vtedy nam povedali ze to preto robi lebo je plny/zapchaty, no co to moze teraz robit neviem, Diagnostika neukazuje nic, zhavice som prezrel vsetky su OK .
jasne...vykon 130kw. :D :D :D
výkon 180 koní? Ehm... no... hm.... :o :-\ :o
-
Problem s DPF vyrieseny :) celu haraburdu som vyhodil, jednotka prepalena, auto je ostrejsie , mensia spotreba, lepsi zaber od spodnych otacok, a vykon 130KW :)
No mam taky problem ze ked je auto vonku tak pri -10 ma problem so startom, chyti ale az na neaky 2-3 pokus, problem pretrvaval este s DPF , vtedy nam povedali ze to preto robi lebo je plny/zapchaty, no co to moze teraz robit neviem, Diagnostika neukazuje nic, zhavice som prezrel vsetky su OK .
jasne...vykon 130kw. :D :D :D
výkon 180 koní? Ehm... no... hm.... :o :-\ :o
Nic v zlom, no vyhodit DPF-ko je velmi nezodpovedne a moze (a malo by) ta stat technicak !!! Moderne dieselove motory spaluju naftu pri vysokych tlakoch a teplotach a pri tomto procese vznikaju mikroskopicke castice, ktore pri vdychovani nezachyti nic a idu priamo do ludskeho organizmu. Sposobuje to rakovinu a kopu dalsich chorob... Tvoje pocinanie urcite ocena najma deti, ktore dychaju vzduch z nizsich sfer, kde je toho svinstva najviac...
-
technicak? takym by som bral rovno auto. kupi si diesel a potom nema na udrzbu?
-
Ocuj ty pan co bere auta, filter sa mi pojebal pri 60 000km, to ma byt co ? Na udrzbu ? Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ? Strcte si tie vase DPF na zadok, aby ste ani z tadial nevypustali nic zle pre deti ;)
PS : cez emisnu som presiel bez sebamensej zmeny... nic nikto nenasiel a ani nenameral
PS2 : TDI PD co je moj motor, sa montoval davno predtym nez sa vynasiel neaky DPF, takze nevypustam to len ja sam ako to tu vy vyjadrujete. Mozete zastavit kazde auto s TDI PD od 2001-2006 a mozete mu namontovat aj moj DPF kludne vam ho dam ;)
-
DPF filter sa do áut nedáva zo srandy. Ale podľa mňa to nie je dokonalé zariadenie a ešte sa dá zlepšovať. Ale vyhodiť ho z auta ja osobne neuznávam. To že sa výkon zdvihol na 130 kw bez akýchkoľvek úprav motora len vyhodením DPF filtra je dúfam len vtip..
A vďaka názorom typu "nerobí to sused nebudem ani ja" tento svet smeruje do sračiek.
Môj názor na diesel je ten že je to motor do traktorov, lodí, kamiónov a "veľkých" áut a nie do osobákov.
-
DPF filter sa do áut nedáva zo srandy. Ale podľa mňa to nie je dokonalé zariadenie a ešte sa dá zlepšovať. Ale vyhodiť ho z auta ja osobne neuznávam. To že sa výkon zdvihol na 130 kw bez akýchkoľvek úprav motora len vyhodením DPF filtra je dúfam len vtip..
A vďaka názorom typu "nerobí to sused nebudem ani ja" tento svet smeruje do sračiek.
Môj názor na diesel je ten že je to motor do traktorov, lodí, kamiónov a "veľkých" áut a nie do osobákov.
Moja reč ;D ja si aj tak myslím že po kauze VW to už s dieslom nebude také ružové :)
-
Ocuj ty pan co bere auta, filter sa mi pojebal pri 60 000km, to ma byt co ? Na udrzbu ? Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ? Strcte si tie vase DPF na zadok, aby ste ani z tadial nevypustali nic zle pre deti ;)
PS : cez emisnu som presiel bez sebamensej zmeny... nic nikto nenasiel a ani nenameral
PS2 : TDI PD co je moj motor, sa montoval davno predtym nez sa vynasiel neaky DPF, takze nevypustam to len ja sam ako to tu vy vyjadrujete. Mozete zastavit kazde auto s TDI PD od 2001-2006 a mozete mu namontovat aj moj DPF kludne vam ho dam ;)
Ano, aj arogantny nazor je nazor. Ked sa ti nedajboze v rodine objavi niekto blizky, kto ochorie na rakovinu dychacich ciest, mozno prehodnotis tvoje nazory... Na BMW-cku (r.v. 2008) som mal pred tym nez som ho predal, najazdene vyse 220 000 km a s DPF som nemal ziaden problem. Jazdil som hlavne dlhe trasy, mozno to bolo tym...
Co sa tyka klasickej emisnej kontroly, tak ta vobec nemusi zistit chybajuce DPF-ko. Ta zisti dymivost, no miniaturne castice nezisti. Kazdopadne vacsinou letmy pohlad na koncovku vyfuku (bez DPF komplet ciernu) naznaci ze nieco nie je v poriadku. Aj u nas sa bude menit legislativa a auta s vykuchanym DPF skor ci neskor budu musiet zmiznut z ciest...
Ano TDI PD boli vacsinou bez DPF, tam sa DPF (napr. pri skodovkach) montovalo ako doplnkova vybava - t.j. za priplatok. No od cias Commonrail systemov su DPF viac menej pravidlom.
-
Ocuj ty pan co bere auta, filter sa mi pojebal pri 60 000km, to ma byt co ? Na udrzbu ? Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ? Strcte si tie vase DPF na zadok, aby ste ani z tadial nevypustali nic zle pre deti ;)
PS : cez emisnu som presiel bez sebamensej zmeny... nic nikto nenasiel a ani nenameral
PS2 : TDI PD co je moj motor, sa montoval davno predtym nez sa vynasiel neaky DPF, takze nevypustam to len ja sam ako to tu vy vyjadrujete. Mozete zastavit kazde auto s TDI PD od 2001-2006 a mozete mu namontovat aj moj DPF kludne vam ho dam ;)
DPF filter sa ti po*ebal kvôli tomu že si si kúpil diesel na krátke trasy ;) pri správnej prevádzke reálne vydrži DPF filter (aspoň ten od VW Group) min 200 000km. Mám v rodine A4-ku od Audi ktorá má 270 tis KM a pôvodný filter ktorý je stále v dobrom stave :)
Dalšia vec je že do motora treba liať olej ktorý je určený pre autá s DPF ;)
-
Ocuj ty pan co bere auta, filter sa mi pojebal pri 60 000km, to ma byt co ? Na udrzbu ? Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ? Strcte si tie vase DPF na zadok, aby ste ani z tadial nevypustali nic zle pre deti ;)
PS : cez emisnu som presiel bez sebamensej zmeny... nic nikto nenasiel a ani nenameral
PS2 : TDI PD co je moj motor, sa montoval davno predtym nez sa vynasiel neaky DPF, takze nevypustam to len ja sam ako to tu vy vyjadrujete. Mozete zastavit kazde auto s TDI PD od 2001-2006 a mozete mu namontovat aj moj DPF kludne vam ho dam ;)
Ano, aj arogantny nazor je nazor. Ked sa ti nedajboze v rodine objavi niekto blizky, kto ochorie na rakovinu dychacich ciest, mozno prehodnotis tvoje nazory... Na BMW-cku (r.v. 2008) som mal pred tym nez som ho predal, najazdene vyse 220 000 km a s DPF som nemal ziaden problem. Jazdil som hlavne dlhe trasy, mozno to bolo tym...
Co sa tyka klasickej emisnej kontroly, tak ta vobec nemusi zistit chybajuce DPF-ko. Ta zisti dymivost, no miniaturne castice nezisti. Kazdopadne vacsinou letmy pohlad na koncovku vyfuku (bez DPF komplet ciernu) naznaci ze nieco nie je v poriadku. Aj u nas sa bude menit legislativa a auta s vykuchanym DPF skor ci neskor budu musiet zmiznut z ciest...
Ano TDI PD boli vacsinou bez DPF, tam sa DPF (napr. pri skodovkach) montovalo ako doplnkova vybava - t.j. za priplatok. No od cias Commonrail systemov su DPF viac menej pravidlom.
DPF je povinnosťou pre normu Euro5 ale dávali sa aj do Euro4 čím si robili automobilky marketing ochranou životného prostredia :)
-
Na služobnom Pajere 3,2 DID je tiež najazdené okolo 270 000 a DPF-ko sa posralo až teraz.
-
Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ?
zjavne nie ked namiesto vyriesenia problemu musis demontovat DPF, ale to je taky bezny folklor v dnesnej dobe. hlavne ze jazdis za 4 litre nafty. Este sa chod pochvalit policajtom ako si to vytuningoval
-
Mam dalsie 2 auta, a ja nemam na udrzbu ?
zjavne nie ked namiesto vyriesenia problemu musis demontovat DPF, ale to je taky bezny folklor v dnesnej dobe. hlavne ze jazdis za 4 litre nafty. Este sa chod pochvalit policajtom ako si to vytuningoval
odborne sa im hovorí "spotrebohoniči" :D
-
Chlapci pokoj, uz sa chysta legislativa pre EK kde narozdiel od terajsieho stavu merania dymivosti budu merat popolcek. Ministerstvo uz zbiera databazu od vyrobcou aby vedeli nastavit normu. V CR to uz funguje cca rok a verte ze vybrat DPF sa neoplati. V CR na EK pri zisteni ze nemas DPF prides hned aj o STK - vozidlo nesposobile a z uradu ziv.prostredia dostanes mastnu pokutu. Kazdu chvilu to bude aj u nas a to budete vidiet ako ludia hromadne budu predavat auta s odstranenym DPF.
-
Presne tak chlapci. Aj ja mam najradsej ludi, ktori si kupia na jazdenie po meste diesel s DPF filtrom kvoli spotrebe a potom su nestastni, ked DPF tie kratke trasy a studene starty uplne zanesu, kde pomoze len vymena za novy (ale to stoji kopec euracov), tak ho odpornici daju odstranit (vybrat). Uz sa tesim, kedy budu pojazdne emisne kontroly ako v Nemecku a budu za to davat mastne pokuty a brat technicaky. Slovensko to je krajina dieslov......vsade vo vyspelych europskych krajinach sa tych smradov zbavuju a koncia tu u nas na Slovensku...ved co, ked niekto jazdi sa 6 litrov.
-
Veď bodaj by nejazdilo toľko dieslov keď ušetríš dva krát :D Pri tankovaní a aj na spotrebe.
-
Ale keď treba tie ušetrené peniaze investovať do servisu tak sa krútia ako posolená dážďovka...
-
Ale keď treba tie ušetrené peniaze investovať do servisu tak sa krútia ako posolená dážďovka...
presne tak....suhlas
-
Ale keď treba tie ušetrené peniaze investovať do servisu tak sa krútia ako posolená dážďovka...
Jop ked potom počujú sumu nad 200€ za jeden vstrekovač, 400€ za turbo alebo 500 za dvojhmotu tak už nevyberajú kalkulačku kde počítajú koľko ušetria na 1000km :D :D
-
Dieselový motor (konkrétne 1.8Di-D) je drahší o 3000€. Za tie prachy najazdí benzínový motor 300tis kilometrov. Prvé ušetrené dva centy majiteľ uvidí pri najazdených 300 001km. Jednoduchá matematika.
-
Slovák si v zivote nevezme lyže z požičovne, preto že by 20€ za to nedal. Radsej ich bude pchat mokre do auta, cele leto opatrovat v pivnici, ryskujuc ze mu ich niekto slohne a pritom sa na lyže vyberie 6razy za sezonu. Nakoniec po piatich rokoch zistí že sú nemoderne a rieši ako sa ich zbaviť a keďže sú to lyže z teska, nikto to nechce. Je vela takých prikladov, tento mozno nieje najlepší ale je to presne tak s tym dieslom a drahym DPF.
-
si sa sekol o nulu nie? keď ma benzín dlhodobu priemerku 8L/100km na 1000km to je 80L. Na 10000km je to 800L x dajme tomu 1,25€ za liter benzínu je 1000€ na palivo na 10 000km....
-
si sa sekol o nulu nie? keď ma benzín dlhodobu priemerku 8L/100km na 1000km to je 80L. Na 10000km je to 800L x dajme tomu 1,25€ za liter benzínu je 1000€ na palivo na 10 000km....
To je jedno o kolko sa sekol. Podstatne je, ze diesel nema v nicom na benzin. ;) jedine tak v spotrebe, ale ta konkretne mna nezaujima.
-
si sa sekol o nulu nie? keď ma benzín dlhodobu priemerku 8L/100km na 1000km to je 80L. Na 10000km je to 800L x dajme tomu 1,25€ za liter benzínu je 1000€ na palivo na 10 000km....
ak je rozdiel medzi benzínovou a dieslovou verziou dajme tomu 3000€ a pri momentálnych cenách paliva a ak nepočítame ceny za servis ušetríš pri priemerke 8L benzín vs 5L diesel (len príklad) cca 1350€ na 30000 km....takže cca po nejakých 70 tisícoch km ušetríš prvé centy za palivo:) po pripočítaní servisu to bude ešte možno viac :) samozrjme u dieslu si časom musí majiteľ pripočitať cenu servisu za turbo, vstreky, dvojhmotu, dpf, egr ventil........ :)
-
si sa sekol o nulu nie? keď ma benzín dlhodobu priemerku 8L/100km na 1000km to je 80L. Na 10000km je to 800L x dajme tomu 1,25€ za liter benzínu je 1000€ na palivo na 10 000km....
Jasné sekol som sa o nulu, sorry. :o