ja mám tuším kooperatívu... 100 zákonná 200 havarijná s tou franšízou a 100 bolo GAPko... na novom aute nie je čo riešiť... hocijaká blbosť, ťukanec pri ktorej sa bude meniť plast či lakovať je 1000 € záležitosť...
zábeh normálne... ako píšeš žiadne vytáčanie... a prvých 1000 km tak kludnejšie max 4000 otáčok, ale to ti pri normálnom jazdení ani nebude treba... 1,6 je moooc fajn motor... pri 90ke točí 2300 pri 130 točí 3300 ot. a radí sa pri 2000-2300 otáčkach... uplne do pohody...
hlavne ho nepodtáčaj... ten asistenť radenia (šipka na monitore) je nastavená mechanicky a podla mna dosť blbo... aby si v 50ke radil 5ku a otáčky klesnú na 1400 je blbosť... nehovoriac či je auto zatažené, či ide do kopca... pod 1500 ot nejazdím, jedine pri dojazdoch na križovatku so zaradenou rýchlosťou to nechám padnúť cca do 1200 a potom aj tak treba vyradiť neutrál...
pamätaj - nové gumy = 100 - 200 km opatrnejšie, musí sa zodrať konzervačná vrstva na pneumatikách...