Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: PatkO Júl 11, 2015, 07:59:23 popoludní
-
Čaute mám taký problém so svojím mysiakom. V poslednom čase badať že mi dlhšie štartuje auto ak je zohriaty motor nieje problém aspoň mne sa zdá no dnes mi auto naštartovalo asi po 2-3 sekundách. Môže to byť sviečkami keďže mám najazdených cca 176000km alebo to bude v niečom inom ?
P.S.: pripájam video štartu na posúdenie ale upozorňujem že su niekedy tieto štarty aj očosi dlhšie: https://www.youtube.com/watch?v=GokU3KX9Ue8 (https://www.youtube.com/watch?v=GokU3KX9Ue8)
P.S.2: Dnes som vyčistil škrtiacu klapku. Nevyzerala byť zakarbónovaná skor celý povrch klapky bol pekný čistý kov len tam bol nános bordelu ktorý som prečistil WD-čkom. Uvidíme ako sa bude auto správať v najbližšom čase.
-
Dlhsie starty sa u lancrov a aj asx vyskytuju niekedy uz od nova, mne sa tiez par krat stalo (aj viacerym tu na fore).
Ked som zacal startovat spravne, t.j. najprv klucik na 2 sekundy do pozicie II, az tak startovat, tak to prestalo.
-
Mě se tedy na tom nezdá nic divného. Lancera mám asi 3/4 roku a sratuje +- stejně jako na videu a nikdy mě nenapadlo, že je to dlouho. Celou dobu startuji "špatně", bez čekání.
-
Asi som len paranoidny :D mám doma ďalšie 3 auta najnovšie rovnako starý Ford Focus ktorý štartuje na pol otáčky takže som sa nad tým začal nejak zamýšľať :D ale diky za odpovede spadol mi kameň zo srdca :) Zajtra idem do servisu kvôli nejakým drobným ND tak sa skúsim spýtať ešte nejakého technika :)
-
Já neříkám, že je to dobře nebo špatně, jen říkám, že to tak mám taky. Auto jsem už dával do mitsu na servisní prohlídku a podle nich je vše OK.
Svíčky by se měly měnit po 100 000km
-
ty vole to vážne až po 100 000 km hmmm
ale čo som si všimol viacerí japonci (kolega má hondu) štartujú, ja som si to nazval na 3tiu dobu... zhruba tak ako na videu...
focus mi tiež chytal po prvom "škytnutí" ;-)
vyskúšam naštartovať s tým 2sekundovým omeškaním... asi sa tlakuje čerpadlo paliva, či ?
-
To dlhsie startovanie je podla mna ok,ale tie sviecky by som isto uz vymenil po tolkych km
-
Čo sa stane so sviečkami po 3 sekundách štartovania, že zrazu motor naštaruje?
Štartuje tak ako sa má - nechajte prebehnúť všetky kontroly = pozhasínať kontrolky, čerpadlo paliva natlačiť palivo a predídete väčším problémom ako je štartovanie...
-
O pauze při startování od vás slyším poprvé. Smysl to ale dává, takže zkusím.
Koukal jsem do manuálu a je tam uvedeno, že se má klíček přepnout do polohy ON, zkontrolovat funkčnost kontrolek a pak nastartovat.
-
Ja prave naopak .... este nikdy som na ziadnom aute nestaroval priamo otocenim klucika .... stale dam do polohy on pockam pokial sa rozsvietia a zhasnu kontrolky - pokial sa " natiahne" palivo a tak startujem ....
-
Ten čas štartovania sa mi vôbec nezdá byť dlhý. ;)
A štartujem tak ako normálny človek až keď zhasnú kontrolky presne ako aj Ľubo a väčšina ľudí ;) veď už v autoškole určite každému hovoril inštruktor na jazde nech počká kým všetky kontrolky zhasnú.. ono to nie je zo srandy treba nechať autu chvíľu na natiahnutie prevádzkových kvapalín atď.
-
na maminom punte naopak musite rychlo nastartovat, otocenim, inac zrejme presaje motor bo nestartuje
-
Sviečky už boli samozrejme raz vymenené myslím že niekedy pri 102 tisíc km, 170 tisíc km by určite nevydržali :D ale diky za postrehy že je to v poriadku :) Ináč samozrejme je podľa mňa správne startovanie zo zhasnútím kontroliek :) Ale preventívne vymeniť sviečky je malá položka takže prečo nie ;)
-
Tiež sa pripájam po zhliadnutí videa, k tomu, že je to normálne. Aspon teda ja už 6 rokov (cca podobný nájazd kilometrov) štartujem tak isto a tiež ma nikdy nenapadlo, že by to bolo dlho.
-
na maminom punte naopak musite rychlo nastartovat, otocenim, inac zrejme presaje motor bo nestartuje
my sa tu bavime o autach.... ;D
-
tak som to včera testoval, pre istotu viackrát...
strčím klúčik, otočím, štartujem - a auto: tr, tr, tr, wrrrrrmmmm naštartované
stčím klúčik, otočím, čakám kým zhasnú kontrolky, štartujem - a auto: tr, tr, tr, wrrrrrrrmmmm naštartované úplne rovnako...
ako hovorím chytá na 3 doby :D
-
Také jsem všechny starty za poslední dny dělal s pauzou a nevšiml jsem si žádného rozdílu.
-
Možno pri tom štartovaní si ešte niečo kontroluje. Ak ste si všimli, tak pri pootočení klúča precvaká vstrekovače, potom počas toho "dingotania" (zvukový prejav pri otočení klúča do polohy pred štartom) si kontroluje ostatné systémy, a možno pri otočení klúča už na štartovanie 2x otočí motor cez štartér (že by kontroloval niečoho polohu pri točení motora? neviem) a na tretí krát nabehne. Ale vždy je to takto isto.