Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: velkepeni Jún 15, 2014, 03:48:23 popoludní
-
zdravim,
chcem si kupit 1.6 sportback. momentalne je cena 12500 pre inform vybavu,ta mi staci, viac penazi uz nemam.
nevie niekto o enakom dealerovi, kde by sa dalo este nieco usetrit?
Vdaka
-
neusetris ani cent, ba naopak, lebo biely za 12500 nieje nikde. su len s metalízou. >:(
-
nemam pproblem pockat,kym dojde. 8)
-
Dodacia lehota je 4 mesiace.
-
Dodacia lehota je 4 mesiace.
a to v pripade ze pre slovensky trh ide biely do vyroby a ze si ho stihne vcas zarezervovat 8)
-
Velký pozor......Akcia je iba na už vozidla dané do výroby, takže žiaden biely Inform, žiadna objednávka do výroby.
Ak si ho dás do výroby tak garantovaná cena neakciová cenníková 14.500,-€ s DPH
-
a sakra... co sa stalo, ze sa to zmenilo?
tym padom aj invite islo nahor?
-
nepochopil si asi spravne.
To co pride v septembri a je objednane dojde v akciovej cene (Inform 12.500 a invite za 13.900+metalíza)
Ostatné ak chces objednat tak za neakciovu cenu.
-
Tvojej sprave som porozumel tak, ze ak si TERAZ objednam lancer (zadanie do vyroby), uz budem platit cenu bez zlavy (inform 14500, invite 16200 atd.).
telefonoval som do HM mitsubishi BB a spytal som sa, ci je to u nich tak, ze na novo objednany lancer sa uz zlava nevztahuje. zistovali u ich importera. telefonovali mi naspat, ze to neplati. T.j. ci uz si objednam lancer teraz, o 2t, o mesiac, cena stale bude s tou zlavou.
-
ja som si to tiež preveroval a nevedia mi garantovať kedy sa bude davat dalsia vyroba (ci vobec tento rok este nejaké vyrobia).
Ale v tejto repuiblike už asi nikto nist negarantuje ;)
-
mam objednavku v maily a tam je 12500e.
este uvazujem nad CR, tam je za 299tis KC.
-
a vyrobia ti ho? mas to potvrdené? ;)
-
určite nejaká akcia bude asi musieť byť... imho inform s metalízou za 15 klackov by bol u nás nepredajný... resp. za tú cenu by to kúpil iba naozajstný fanúšik značky... ;-)
-
Nemusi. 8)
proste sa akciové vypredaju a dalsie da importer vyrobit až na 2016
-
áno aj to je možnosť samozrejme ;-)
-
vcera som cvakol zalohu a dnes idem volat predajcovi, ze ci to vie dodat v oktobri teda.
-
Nemusi. 8)
proste sa akciové vypredaju a dalsie da importer vyrobit až na 2016
2016? 10.rok predavat ten isty model? to je snad vtip
ale ok dizajn moze ostat, ale vsetko ostane je uz teraz zastarale preboha, nie to v 2016
jedine ze sa z toho stane totalny low cost a bude to kazit celkovu povest lanceru
minimalne by to chcelo masivny facelift interieru a ponuky motorov
-
no dobre teda a čo konkrétne je také "zastarelé", beriem, že dizajn sa nemenil, ale na druhú stranu to auto je krásne individuálne, pri niektorých dnešných nových autách ani nevieš pomaly určiť značku, jak sa všetky na seba podobajú...
(http://asset-e.soup.io/asset/4907/0472_ec88.jpeg)
motor ? ten je na tom podľa mňa velmi dobre... hladký beznín, tam sa nemá čo pokaziť... tak áno chýbajú "moderné" turbobenzíny, ale tam je ešte spústa "ALE" a kto vie čo budú hovoriť majitelia 1,0 a 1,2 turbohoničov po 5 rokoch mestskej prevádzky...
rádio, klíma, interiér, tlačítka, budíky ? za mňa všetko v pohode... alebo brzdy či podvozok je zastaralý? všetko funguje ako má... načo to zasierať scifi dizajnom a modernými bio-eko-EU-chobotinami, ktoré sú aj tak naprd...
toto ja obdivujem u ľudí, pre ktorých pri kúpe auta rozhoduje, že akoby som to nazval "kvalita" interiéru... ked som kúpil focus, tak to boli kolegovci omrknúť a riešili veci ako kvalitu interiéru, tapacíre vo dverách a podobne, že tu je to iba plastové a ja vo fábii mám pekné látkové ??? wtf...
mňa u auta zaujíma aký má motor, aký má podvozok, ako to jazdí, drží stopu, ako to brzdí... darmo mi budú pekne čalúnené dvere, a dvojfarebný interiér, ked sa za dažďa vydrbem v prvej zákrute... ale to je taká dnešná doba, ľudia si nevšímajú podstatné veci ale chujoviny...
-
no dobre teda a čo konkrétne je také "zastarelé", beriem, že dizajn sa nemenil, ale na druhú stranu to auto je krásne individuálne, pri niektorých dnešných nových autách ani nevieš pomaly určiť značku, jak sa všetky na seba podobajú...
motor ? ten je na tom podľa mňa velmi dobre... hladký beznín, tam sa nemá čo pokaziť... tak áno chýbajú "moderné" turbobenzíny, ale tam je ešte spústa "ALE" a kto vie čo budú hovoriť majitelia 1,0 a 1,2 turbohoničov po 5 rokoch mestskej prevádzky...
rádio, klíma, interiér, tlačítka, budíky ? za mňa všetko v pohode... alebo brzdy či podvozok je zastaralý? všetko funguje ako má... načo to zasierať scifi dizajnom a modernými bio-eko-EU-chobotinami, ktoré sú aj tak naprd...
toto ja obdivujem u ľudí, pre ktorých pri kúpe auta rozhoduje, že akoby som to nazval "kvalita" interiéru... ked som kúpil focus, tak to boli kolegovci omrknúť a riešili veci ako kvalitu interiéru, tapacíre vo dverách a podobne, že tu je to iba plastové a ja vo fábii mám pekné látkové ??? wtf...
mňa u auta zaujíma aký má motor, aký má podvozok, ako to jazdí, drží stopu, ako to brzdí... darmo mi budú pekne čalúnené dvere, a dvojfarebný interiér, ked sa za dažďa vydrbem v prvej zákrute... ale to je taká dnešná doba, ľudia si nevšímajú podstatné veci ale chujoviny...
Uplny suhlas
-
Ja som ani nečakal že to tu pochopíte. Za 10 rokov sa proste technika posunie o velky kus a medzi modelom auta z roku 2007 a 2016 je obrovský rozdiel. Veď lance x je tak úspešný model že by im stačilo zmeniť dizajn len minimálne, podstatne je obmeniť útroby. To že je to fantastické auto nic nemení na tom že sa doba posunula niekde inde.
-
Ja som ani nečakal že to tu pochopíte. Za 10 rokov sa proste technika posunie o velky kus a medzi modelom auta z roku 2007 a 2016 je obrovský rozdiel. Veď lance x je tak úspešný model že by im stačilo zmeniť dizajn len minimálne, podstatne je obmeniť útroby. To že je to fantastické auto nic nemení na tom že sa doba posunula niekde inde.
myslím si, že to tu chápe každý, že sa technika posunula ;).chceli ti iba naznačiť, že nie všetky ,,pohyby posunu" sú ,,obrovským" prínosom pre majiteľa. - možno trošku mimo témy, ale aj NASA skončila s raketoplánmi a do kosmu sa ďalej lieta s oveľa staršou koncepciu /ruskou,ale osvedčenou...,, raketou"/. doba sa bude stále niekam posúvať, a je na tebe či chceš overenú techniku, alebo chceš byť ,,pokusnou myšou" čo ešte treba vychytať na novej technike. Inak plne súhlasím s madbugie ;D
-
No jasné, tak si zoberme nejaké auto z roku 1998 a porovnáme ho s lancerom 2007 a zistíme podľa vašej teórie že lancer x nám netrebalo, lebo tie autá z roku 1998 už boli tak vyspelé a krásne a silné a zrali tak malo benzínu že ani nechápem načo v roku 2007 vydali nove modely s esp a podobnými nepotrebnými vecami... proste pokrok k autám patrí tam nie je čo riešiť, predstavte si aký by mohol byť vymakaný už teraz taký lancer XI, keby nejaký existoval...
-
bohužiaľ ale zle sa chápeme... samozrejme nejdeme sa porovnávať s 80tymi rokmi, kedy strojárstvo bolo mechanizované, dnes to všetko riadia CNC stroje, čo výrazne prispelo ku kvalite spracovania dielov - hlavne motorov, dielov, samozrejme že sa používajú nové, kvalitnejšie prípadne recyklované materiály, ale je tu jedno veľké ALE:
povedal by som že "najkvalitnejšia" výroba bola niekde okolo rokov 2000 - 2005, vtedy sa tak nešetrilo, kvalita spracovania bola dobrá... dnes v časoch "krízy" čiže po 2008 roku nastúpili do každého výrobného procesu tzv. cost-cutteri - čiže orezávači nákladov, so snahou o maximalizáciu ZISKU a tomu je podriadené všetko... veľké množstvo súčiastok sa ženie na hranicu životnosti a často aj pod ňu... sú na to komplet vývojové oddelenia, ktoré skúmajú diely po opotrebení a určujú kde sa dá ešte "ubrať"... otvor oči... časy auťákov, ktoré urobili polmega kilometrov ani okom nemrkli sú dávno preč... v súčasnosti sú automobily projektované na cca 250 tis. kilometrov a 10 rokov životnosti a už dávnejšie sa ozývajú všetky automobilky, že by boli radi ak by sa tento "cyklus" života zmenil na 150 tis. kilometrov a 5 rokov... šak tiež chcú z niečoho žiť :D :D :D
ja pracujem ako technik vo výrobe / opravárenstve a je to celosvetový trend... ti poviem, že u nás jazdia ložiská ktoré majú 30 aj 40 rokov a stále sú ako nové... (aj ked je to špecifické prostredie ale to je jedno) a cyklus premazania je raz za 4 alebo 6 rokov... ;-) to bola kvalita...
určite sa posunula kvalita materiálov a konštrukčných celkov ako aj postupov výroby dopredu, ale ked si myslíš že bude nejaký výrazný rozdiel medzi tlmičom auta, brzdovým kotúčom, ložiskom, pružinou tlmenia z auta roku 2004 a auta roku 2014... samozrejme hovoríme o spotrebných automobiloch (nie o superšportoch) povedal by som, že tie staršie boli kvalitnejšie a vydržali viac... ;-) a tie elektronické sračky mi ani nespomínaj... ja chcem vedieť čo sa s autom deje a nie že za mňa zasiahne elektronika... ktorá sa sem tam môže zblázniť a zablokuje si koleso len tak... keď to nečakáš...
elektronika riadenia motora určite pomáha s variabilným časovaním a beriem že také ABS prípadne ESP vedia pomôcť, ale čím viac elektroniky a elektronických asistentov, tým viac tupejších šoférov a tam nepomôže nič...
nepleťme si dizajn materiálu s jeho kvalitou... to je ako s tým tapacírom dverí čo som spomínal... o kvalite auta to je irelevantný údaj...
oproti minulosti vidím velký posun v kvalite pneumatík, kvalite olejov a mazív, v opracovaní mechanických dielov, elektronickom manažmente motora...
edit: práve som dočítal tento test a skoro som sa pošťal od smiechu... ak chceš aby to dopadlo takto tá "modernizácia" tak ďakujem, neprosím...
http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1405655/TEST--Volkswagen-Golf-1-4-TSI-Highline---takmer-zaklad-s-lepsou-vybavou (http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000614/1405655/TEST--Volkswagen-Golf-1-4-TSI-Highline---takmer-zaklad-s-lepsou-vybavou)
len tak námatkovo:
u slabších motorizácií nahradili zadný multilink za vlečné ramená... áno je to úspora cca 1000 a viac € na auto... jazdné vlastnosti na hrane radšej nekomentujem...
stredový tunel s rádiom sa mi doslova nepáči - a to by mala byť najvyššia výbava... ako bude vyzerať v základe...
kufor s 380 fiktívnymi litrami asi aj s rezervou počítali...
a celé to zaklincuje nadpis že, takmer základ s lepšou výbavou za 22 000 € !!! by som chcel vidieť toho vola, ktorý by si konkrétne toto auto kúpil... nech otestujú tú základnú verziu za 14 litrov v základnej výbave s 63kW trhačom asfaltu... :o
že majú "širokú" ponuku motorov... 1,2 Turbo 63 kW alebo 77 kW či 1,4 Turbo 90 kW či 110 kW, tá 1,2 tam nemá čo robiť...
toto má byť premiant a líder triedy? prepáč, ale plačem od smiechu... a o tých cenách radšej pomlčím... takto si teda tú modernizáciu nepredstavujem...
-
mňa u auta zaujíma aký má motor, aký má podvozok, ako to jazdí, drží stopu, ako to brzdí... darmo mi budú pekne čalúnené dvere, a dvojfarebný interiér, ked sa za dažďa vydrbem v prvej zákrute... ale to je taká dnešná doba, ľudia si nevšímajú podstatné veci ale chujoviny...
Uplny suhlas
Suhlasim aj ja
-
To setrenie na zadnych napravach slabsich modelov je smutne, ale zas fajnsmeker si 1,2 nekupi a ten co si to kupi tomu je uplne jedno co tam je za napravu.
Zas ta 150 konova 1,4 uz multilink ma a dynamicky je na tom v podstate lepsie ako taky 2,4mivec u lancru ktory ma ale skoro trojnasobnu spotrebu a dynamicky mu moze konkurovat len ked to clovek drzi na 4000+ otackach a to uz si cucne aj 20 litrov na 100.
Ovsem z koncernu jedine leon FR, ktory ma 180 konove 1,8TSI za 20, a totalna fullka s nastavitelnym podvozkom a full led svetlami nestoji ani 24. Golf je predrazeny, skaredy a nudny.
Inak lancer X je globalne tak uspesny, ze by ho kludne mohli robit aj do 2020, ale patrilo by sa subezne s nim uz predavat aj novy model, ved mnozstvo znaciek roky dopredava a dokonca aj vyraba "edicie classic" u svojich modelov za vyborne ceny. Co sa EU trhu tyka lancer uz v podstate takou classic ediciou je. V Amerike je v ponuke napr. 2,4 AWD a stale aj ralliart.
Taky lancer XI s mierne pozmenenym dizajnom X, s motorom napr. 1,6mivec turbo so 6 kvaltom by sa za 20 litrov predaval ako teple rozky a kludne by na 70% auta mohli pouzit techniku z X (podvozok, brzdy atd.).
-
jaj veru... o 1,6 s Turbom som sníval aj pri Focusovi... wrrrrrrrr... pošušňáňíčko... v základe dávajú 150 alebo 180 koní a s "ľahkým" chipom idú cez 200 koní... krása... to by bol masaker...
ale čo tak sledujem správy, tak turba sa u Mitsu asi nedočkáme... skôr to vidím na kombináciu s elektrikou... ono zasa takých 120 koníkov z atmosféry plus nejakých 30 - 40 z elektromotorov to by tiež nebolo na zahodenie...
-
Bolo by to velmi dobre, pretoze ten elektromotor tam doda max krutak od 0 otacok a auto by bolo velmi zive do takych 130km/hod, potom by sa to uz chovalo ako bezne +/- 150 konove auto. Otazna je ale u hybridu cena, spolahlivost a servis.
-
mozte mi prosim pofotit lancer sportback inform z vnutra? palubovku hlavne a vsetko ostatne. tazko sa mi hlada inform na nete a vsade trepu invite foto
-
(http://static.auto-online.ch/car_pictures/51/1724251/MITSUBISHI-Lancer-Sportback-1-6-MIVEC-Inform-1724251-5-1.jpg)
(http://static.auto-online.ch/car_pictures/51/1724251/MITSUBISHI-Lancer-Sportback-1-6-MIVEC-Inform-1724251-4-1.jpg)
moznoze radio tam uz bude nove - to by vedel povedat predajca
-
dik Xaltotun a pls nedalo by sa INFORM pofotit zvonka (aby som si vedel predstavit bielu farbu a cierne spatne zrkadla a klucky, plus pripadne ochranne listy dveri pred obitim na parkovisku od dveri inych aut)?
-
dik,,co su tie gombika na lavo od volantu?
-
dik,,co su tie gombika na lavo od volantu?
nastavenie svetiel + deaktivacia protismyku. radio uz je tiez ine
tu je odkaz z netu na inform:
http://www.skladova-auta.cz/detail-vozu/mitsubishi-lancer-sportback-inform-1-6-mivec-85kw-116k-5-st-manual-1140 (http://www.skladova-auta.cz/detail-vozu/mitsubishi-lancer-sportback-inform-1-6-mivec-85kw-116k-5-st-manual-1140)
-
A to tretie prazdne je v intense vybave TURBO BOOST :D
-
no linky si viem najst ale foto zvnutra nie,ale dik
-
no linky si viem najst ale foto zvnutra nie,ale dik
ten link som daval pre talbotta
-
a na tejto stranke je jedna fotka informa uz aj s novym radiom :
http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-1-6-117km-inform-C32578982.html (http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-1-6-117km-inform-C32578982.html)
oproti vyssim vybavam je hlavny viditelny rozdiel : obycajny volant , radiaca paka a rucna brzda
-
a ako je to s dostupnostou/cakanim na nahradne diely pri lanceri, ak uz je potrebne nieco opravit, vymenit? ;)
caka sa "tri tyzdne", alebo su lahko dostupne?
-
No ja som si dal 18.6.2014 objednat predny naraznik na Lancera. Doteraz sa mi este neozvali :-\
-
a to si kde objednal? :o
Minuly mesiac sme robili 2 sedany a jeden sportback spredu buchnute a nebol problem s dodanim
-
Uz mi prisiel. Buduci tyzden mi to budu robit. Normalne cez autorizovany servis, ku mne najblizsi :)