Autor Téma: Kúpa Lancera  (Prečítané 60605 krát)

velkepeni

  • Starší člen
  • ****
  • Príspevkov: 258
  • Karma: +1/-4
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #180 kedy: November 08, 2016, 03:43:40 popoludní »
zaujimave je, ze sa tymto info bazar predajca nechvalil, divne je co je za tym, hadam nic a auto bude sluzit, drzim palce a mnoho km

Jax

Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #181 kedy: November 09, 2016, 08:21:33 popoludní »
Tak on tenhle model Lanceru je vzacnost a moc autobazaru nevi jak se k prodeji takoveho auta postavit. Samozrejme, kdyz jsem na zacatku rekl, ze se na auto pojedu podivat, tak po prijezdu do bazaru na me cekala o 370E vyssi cena nez meli napsanou na webovkach. Cenu jsem uhadal, ale nechtelo se jim.  :)
Avsak jak jsem rekl, je to ojete auto, takze cekam dalsi investice, ale byl bych rad aby motor byl opravdu vporadku nebo aspon zustal v tom stavu v jakem je ted.
Kazdopadne dekuji a doufam, ze Lancer slouzit bude.  :)

gofree

  • Hosť
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #182 kedy: November 22, 2016, 01:00:52 popoludní »
Caute

moj Fiat 1.9jtd konci (320000 km ) a premyslam o lancerovi 1.6 benzim

neico som precital, ale nieco ma zaujima este

spotreba je okolo 7 litrov ( to je OK )

ako casto treba menit rozvody? interval v km? kazdych 100000km? nikede som cital , ze retaz nema interval vymeny
na co si dat pozor pri kupe?
ako je to v skutocnosti s tou hlucnostou pri vyssich rychlostiach na dialnici?
ako je to s lakom?



chcel by som nieco do 8000eur

napr.

http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-lancer-1-6-mivec-sedan-inform-polski-salon-i-wl-46-tys-km-ID6yE4Rt.html#64b47d4d50
http://otomoto.pl/oferta/mitsubishi-lancer-1-6-mivec-benzyna-117km-wersja-invite-ID6yDBFz.html#64b47d4d50


« Posledná zmena: November 22, 2016, 01:29:06 popoludní od gofree »

MarcelX

Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #183 kedy: November 22, 2016, 01:31:14 popoludní »
Rozvody sa nemenia - máme tam reťaz. Hlučnosť je relatívny pojem pre mňa to nie je až také hlučné v pohode sa pri rýchlosti okolo 130km/h porozprávam s frajerkou a dokonca kľudným tónom :D
Spotreba je cca 6,3-6,5 litra ale záleží kde jazdíš a hlavne ako jazdíš. Viac menej sa nemáš čoho báť no priprav si ešte pár eur na prvú servisnú prehliadku keď kúpiš jazdenku tak nech ti to niekde v servise poriadne pozrú.

Cyanide_Power

Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #184 kedy: November 22, 2016, 05:29:27 popoludní »
Rozvody sa nemenia - máme tam reťaz.

Len doplním, lancre s r.v.2011 a menej (vrátane) je treba sledovať reťaz - má tendenciu sa roztiahnuť ak s tým jazdíš svižnejšie. (Interval? Ja by som ju pre pokoj na srdci vymenil v 130-150.000km)

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #185 kedy: November 22, 2016, 08:57:29 popoludní »
Rozvody sa nemenia - máme tam reťaz.

Len doplním, lancre s r.v.2011 a menej (vrátane) je treba sledovať reťaz - má tendenciu sa roztiahnuť ak s tým jazdíš svižnejšie. (Interval? Ja by som ju pre pokoj na srdci vymenil v 130-150.000km)

Ja by som doplnil že sa to týka len motorov rodiny 4B1x čiže 1.5/1.6 sa to netýka tie boli konštrukčne trochu inak riešené :)

gofree

  • Hosť
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #186 kedy: November 26, 2016, 11:01:38 popoludní »
Ahoj, ako sa dá zistiť skutočný nájazd (resp. je ľahké stačiť?)

Vďaka

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #187 kedy: November 27, 2016, 09:22:08 dopoludnia »
Ahoj, ako sa dá zistiť skutočný nájazd (resp. je ľahké stačiť?)

Vďaka
V servise kde bolo auto servisované, TK, EK, KO.......Možno aj pomocou MUT v servise ale to si niesom istý :) Niekedy je to aj tak že sa to skoro nedá zistiť....

mikro

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 124
  • Karma: +2/-0
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #188 kedy: November 28, 2016, 08:29:45 dopoludnia »
Ahoj, ako sa dá zistiť skutočný nájazd (resp. je ľahké stačiť?)

Vďaka

skutočný nájazd zistiť je problematické ako bolo písané.Keď chceš mať asponaké- také rýchle priebežné info,dá sa pozrieť na stranke kontroly STK http://www.stkonline.sk/overenie-technickej-kontroly-a-najazdenych-kilometrov/.Podmienka však je,že vieš ECV,auto má 4 a viac rokov,absolvovanú STK a majitela nenapadlo pred STK upravovat najazdene km :-).Z dotyčných hodnot si vieš potom aspon približne vyrátať kolko sa autom ročne najazdí a či to zodpovedá aspon trochu skutočnosti a sučasnemu stavu.
« Posledná zmena: November 28, 2016, 08:36:12 dopoludnia od mikro »

Varju1

Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #189 kedy: November 28, 2016, 09:14:16 dopoludnia »
Pri niektorých značkách je počítadlo km aj v riadiacej jednotke motora. Či je to tak aj pri Mitsubishi, to neviem.
V značkových servisoch by to mali vedieť vyčítať, ak bol stav odometra zmenený.
« Posledná zmena: November 28, 2016, 09:53:50 dopoludnia od Varju1 »

Čičo

Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #190 kedy: November 28, 2016, 07:42:22 popoludní »
Keby ľudia kupovali autá podľa skutočného stavu a nie podľa čísla na displeji mali by pokojnejší spánok. A aj stáčačov by bolo menej...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

PatkO

  • „Kto má peniaze, kúpi si auto. Kto ich nemá, zomrie inak.“
  • Global Moderator
  • Hrdina
  • *****
  • Príspevkov: 697
  • Vozidlo: 2009 Mitsubishi Lancer Sportsback
  • Karma: +5/-3
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #191 kedy: November 29, 2016, 11:41:01 dopoludnia »
Keby ľudia kupovali autá podľa skutočného stavu a nie podľa čísla na displeji mali by pokojnejší spánok. A aj stáčačov by bolo menej...
Máš pravdu aj auto s 200 000 na tachu môže byt na tom lepšie ako iné s 50 000 ale km sú údaj ktorý ti hovorí o pravidelnom servise ako sú rozvody, kontrola a vymedzenie vôle ventilov, opotrebovanie klzných časti v motore atd atd a stocenim a zanedbaním týchto kontrol može dôjsť k fatálnej chybe motora. Čiže počet najazdených km je veľmi dôležitý údaj :)

Jax

Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #192 kedy: November 29, 2016, 06:19:13 popoludní »
Zdarec, tak jen pridam moji zkusenost.
Co se tyka tech kilometru, ja si to nechal projet pres Cebii sam a porovnal udaje co me ukazoval autobazar a jelikoz jsem stejne moc neveril, nechal jsem to proverit jeste v Mitsu a taky na STK stanici, kde to auto bylo naposledy. Kilometry nakonec vsude sedeli presne.  :o

Kazdopadne jakekoli ojete auto je treba po koupi nechat radne zkontrolovat at uz u znameho mechanika nebo v autorizaku, ale u autorizaku si clovek musi pripravit penezenku. Na druhou stranu tam clovek dostane zaruku minimalne na vymenene dily.  :)

A kontrola rozvodu si myslim neni na skodu u jakehokoli najezdu, proste u ojetiny je lepsi zkontrolovat vic nez mene. A Patko ma s rozvodama opravdu nepekne zkusenosti, ja ho poslechnul a nechal zkontrolovat v autorizaku, ale nakonec me jen potvrdili, ze rozvody u meho Lancera uz jsou menene za nove a mam na to dokonce fakturu, ktery jsem si nevsimnul v te brasne se servisni knizkou.  :)
No a pak aspon zakladni vec, vymena motoroveho oleje, olej. filtru a vzduchoveho filtru. Pri prvni vymene, jsem si nechal poradit od kluku tady na foru a nez tam naleju olej novy, tak si nechavam udelat proplach, pac nevim co tam puvodni majitel lil.

gofree

  • Hosť
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #193 kedy: December 01, 2016, 11:34:31 dopoludnia »
Kontrola v servise, stanica TK nie su relevantne ak pojde o dovoz. Auto asi nebude podla kilometrov, ale ked by som videl, ze predavajuci stocil kilometre tak sa da zlava alebo jednoducho idem prec - je to neseriozny hajzel. Filozofiu neriesim :)

V mojom predchadzajucom aute sa to dalo vycitat z RJ, u Lancera sa to neda?

Dik

swandaus

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 37
  • Karma: +1/-0
  • Pohlavie: Mužské
Re:Kúpa Lancera
« Odpoveď #194 kedy: December 03, 2016, 11:18:53 dopoludnia »
Ahojte,
po dlhom uvažovaní som sa nakoniec aj ja rozhodol pre kúpu Lancera. Zvolil som verziu Sportback v 1,6tke. R.v. 2011 a pri kúpe mal najazdené 60000km. Keďže som sa z veľkej časti rozhodoval na základe príspevkom na tomto fóre, rozhodol som sa aj ja prispieť do tejto témy a napísať svoje postrehy pre budúcich záujemcom, ktorí budú hľadať postrehy.
Budem sa snažiť neopakovať, veľa vecí tu už odznelo ako napr. pekný dizajn, veľký vnútorný priestor, menší batožinový priestor, náchylný lak (vodou riediteľné farby).
Predchádzajúce vozidlo bola Alfa Romeo 147 r.v. 2006, 1,9JTDm 88kw, tak možno trošku aj porovnám :) Len pre objasnenie, občas sa tu preberalo uloženie ŠPZ na strane – nie, Alfa nemá výnimku zapísanú v TP!
K podvozku – určite by som si nedovolil tvrdiť, že je najlepší v triede (kto sa vozil v Alfe tak vie), avšak musím uznať, že je naladený omnoho komfortnejšie pri zachovaní veľmi dobrých jazdných vlastností. V Alfe máte pocit pri prejazde každou dierou, že vám to každú chvíľu vybije zuby alebo čap. Tu musím vychváliť aj fantastický polomer otáčania (5m, oproti Alfe, ktorá mala 11m). Preto hodnotím nastavenie podvozku veľmi kladne a myslím, že aj spoľahlivosť a cena dielov bude vyššia. Zvýšenú koróziu na dieloch náprav nebadám tak ako to mnohí hodnotia. Popri podvozku spomeniem aj kolesá kde mi chýba viac alternatívnych rozmerov napr. na zimu by som si kľudne uvítal aj 15“ disky.
V interiéry ma najviac sklamala sedačka. Keď si človek zvykne na skoro nulové bočné vedenie tak ešte stále si hľadá polohu za volantom. Raz som ďaleko, raz blízko a tak stále dokola... Pravda je aj to, že posilňovač je trochu preposilovaný tzn. výborný do mesta a pre parkovanie, ale vo vyšších rýchlostiach to nie je ono. Musím pochváliť aj obrovské spätné zrkadlá, ktoré nemajú dizajnovo vykrojené poloblúky a pod. Palubná doska je trochu plastová, no mne osobne to nevadí. Jediná nevýhoda je, že na lesklých plastoch je hneď vidieť prach a tak mám stále tendenciu brať do ruky mikrovláknovú utierku :) Plasty nevŕzgajú ani nevibrujú. Kladne hodnotím aj malý počet ovládacích prvkov – v jednoduchosti je krása a dajú sa intuitívne ovládať aj za jazdy. Rádio je tiež jednoduché a intuitívne. Reproduktory hrajú na môj vkus výborne. Bohužiaľ chýba tempomat (to už bolo niekoľkokrát spomenuté). Trochu mi vadí absencia budíkov pre kontrolu teploty motora a stavu PHM. Na kontrolu teploty som si už zvykol, no elektronický ukazovateľ paliva je dosť tragický. Hluk v kabíne je vyšší, no veľa urobia aj pneumatiky (vlastná skúsenosť). Tak komu sa zdá, že to hučí moc, tak odporúčam výmenu pneu. Dažďový senzor funguje dobre – subjektívne asi najlepšie ako som mal možnosť vyskúšať. Niečo sa tu aj písalo ohľadom ASR a ESP (ASC). Skúsil som na čerstvom snehu a funguje výborne. Možno, že nie je na škodu si to najskôr vyskúšať avšak ak viete čo čakať tak nemám najmenšej výhrady.
Po tom čo už bolo napísané o motore (hovorím o jednašestke) len potvrdím, že všetko je pravda :) Nie je to trhač asfaltu, no určite bude stačiť. Nie je to žiadna tragédia, naopak si myslím, že mnohým ľuďom bude plne postačovať. Spotreba sa veľmi líši od spôsobu jazdy. Mne sa darilo pred zimou mimo mesto jazdiť niečo málo nad 5l/100km. Treba sa len na tom naučiť jazdiť hlavne ak presedlávate z nafty tak ako ja.
Zatiaľ rozhodne neľutujem svoje rozhodnutie a odporúčam všetkým, ktorí zvažujú kúpu. Dostanete výborné a (dúfam) spoľahlivé autíčko bez zbytočných ku***tiek.