Mitsubishi Club SK
Poradňa => Lancer => Téma založená: MiroslavI August 29, 2013, 09:40:09 popoludní
-
Ludia, ako hodnotite s odstupom casu kupu Lancera. ja to v tejto chvili zvazujem a pravdepodobne to toho koncom roku pojdem.
-
ja po 2r pozitivne :) sice mam 1.8 103kw a neviezol som sa v 1.6 ale overall s vlastnymi vlastnostami atd spokojny
-
po 4 roky vsetko OK! Okrem pravidelnych prehliadok nic, len vymena prednych brzdovych kotucov kvoli vlastnej blbosti :-D (200 €), samozrejme, nie v autorizaku :-D. Tiez mam 1,8 a maximalna spokojnost. Nic nevrzga, nepiska, ide ako svajciarske hodinky :-D.
-
v pohode auto na bezne jazdenie, ma skoro 1400kg tak pouvazuj nad 1,8 aj s nou sa da zajazdit pekna spotreba ak ides predpisovo
-
Jazdim prevazne predpisovo. Mam stare daewoo espero, 17rokov/ 250 tis km, v marci mu konci STK, tak pojde do srotu. Este mam rovnako stare Seat Alhambra 1.9 TDI, 350 tis km, tiez tomu nedavam dlhu zivotnost.
Lancer sa mi odjakziva velmi pacil, no viete, rodina, vydavky atd, zdal sa mi cenovo nedostupny. Teraz mi ta akcia vyrazila dych, za 12500 inform. Aj v tejto vybave ma to auto vsetko co potrebujem. Ide mi hlavne o motor a este hlavnejsie podvozok.
Zvazoval som v podobnej cenovej relacii Chevrolet Cruze, Renault fluence a pod, no Lancer hra uplne inu ligu. Precital som krizom, krazom vase diskusie a vela nedostatkom som na tom aute nenasiel. Na rozdiel od inych automobilovych for.
-
A odkial si? ak tp mas blizko na oravu alebo chodis do polska tak sa zastav a mozme sa povozit :) uvidis
-
Som z Noveho Mesta n/V, takze trochu od ruky a do Polska som prestal chodit. Ale dakujem za ponuku. Diler z BA mi ponukol promptne testovaciu jazdu, aj ked som mu jasne hovoril, ze kupa pripada do uvahy koncom roka, alebo zaciatkom buduceho roka. Teraz sa chystam na autosalon do Nitry. Dufam, ze Mitsubichi bude vystavovat, tak s nimi pokecam.
Uvazoval som aj na ASX, no nie je to Lancer. A neviem si predstavit, ako rovnaka 1.6 mitsubichi atmosfera, ktora taha Lancera, taha ASX, ktora je tazsia a vyssia. Ale ako som povedal, nie je to Lancer.
-
Až môžem tak sa vyjadrím ku kúpe Lancera...Mám druhého japonca..2 krát Mitsubishi..mal som aj 1,9 TDI.aj Audi 2,4 benzín...a mnoho som vyskúšal ako služobné a predvádzačky a pod....
Mitsubishi Carisma..1,6 16V.90Koní..stačilo bol som spokojný..9 rokov bez akej koľvek poruchy..ostatným autám vždy niečo bolo..aj maličkosti sa počítajú...
Mitsubishi Lancer 1,8 16V.143koní....3 roky..absolútna spokojnosť....
Takže rozhodne kúp Lancera...budeš prečnievať z radu..budeš mať ojedinelé auto...tak ľahko ho na ceste nestretneš..ALE...určite nekupuj 1,6...budeš Ľutovať...aj 1,8 je málo..je to pomerne Ťažké auto...žiadne turbo,žiadny ťah od spodu..len atmosféra ktorú treba viac točiť..potom samozrejme ide a veľmi dobre..ALE treba viac benzínu...takže záverom....Nové auto kupuješ možno len raz..tak kúp poriadne....S rodinou a plným kufrom a 1,6?.určite...nie..budeš lutovať,ze si nekúpil 1,8..mimochodom je tu vlákno majitelov 1,6 a 1,8..prečítaj...uvidíš
-
co sa tyka spotreby 1.8...kombinovana sa da v pohode za 7-7.5l (mne vyslo po cca 8600km 7.1l)
na druhej strane ked tomu slapnes poriadne na plyn tak sa dostanes k 10l
urcite chod do 1.8 ak budu extra prachy navyse
-
No, prachy navyse nie su nikdy a vlakno 1.6 som precital. Mne nejde o vykon v prvom rade aj ked to auto provokuje k rychlej jazde. Uz som sa myslim v zivote vyblaznil. Chcel by som toho lancera uz len z principu, ze ho budem mat. Kludne by mohol mat aj manualne otvaranie okien, nepotrebujem palubny pocitac a podobne voloviny. Ide mi hlavne o vzhlad a samotne auto ako celok. Verim, ze je spolahlive. Ale tie cierne zrkadla si urcite prefarbim. Chcel by som cervene, ako plan B modre auto. No rodina chce biele. Tak uvidim.
-
Hmmm.no urob ako myslíš..v podstate neprehlôpneš ako češi povedia ani s 1,6...Budeš mať krásne auto s vynikajúcim benzínovým motorom.....
-
co ma lancer mega plus je to, ze aj po 5r (zachvilu 6) odkedy je tento design, vyzera auto neskutocne super a malo co sa nanho chyta dizajnovo
skoda, ze defaul 1.8 nema 200k :)
ak pojdes na testovaciu jazdu tak urcite chod z lancerom...ak ti budu nukat asx tak nie, to proste nezistis ake to je
-
No pridam aj ja svoj postreh....jednoznacne by som kupil 1.8 aj ta je len tak tak na take tazke auto. Aj to už tie novsie 1.8 maju zniženy vykon kôli tym emisnym normam. Nehovorim že na 1.6 sa neodvezieš ale neni to ono. Vyskusaj aj aj a uvidis.
-
Nejde mi do hlavy ta hmotnost auta. Preco? Snad mozem spomenut aj ine znacky o ktorych som rozmyslal, kym prislo mitsubichi s tymto znizenim ceny. Chevrolet Cruze, auto s mierne sportovym vzhladom, no je lahsie ako Lancer. Seat Toledo, lahsie takmer o 300 kg. Renault Fluence je tiez lahsi. Kia ceed a peugeot 301 su tiez lahsie auta. Ze by mali ostatne auta tensie plechy? Alebo tensie bezpecnostne vystuhy karoserie? Lancer ma myslim bloky motora z hlinikovej zliatiny, tak vahou motora to asi nebude.
Vae nazory?
-
No taha vaha bude aj tymi vystuhami, potom tu mas viacprvkovu zadnu napravu a cela karoseria je robena tak aby sa nekrutila tak preto ta vaha. Chevrolet z vonku vyzera celkom dobre ale z vnutra je tesny a plasty su ako z hrackarskeho auticka. Mitsu je origo. Ja mam svije 4roky ale stale sa ponom ludia otacaju.
-
tak karoseria sa kruti dost a plechy tiez niesu z najhrubsich
-
miroslav aby toho nebolo malo :)
ceny ak by si auto doviezol z polska + zaplatil dan u nas (tam by si kupil bez dph a tu zaplatil)
1.6 sportback za 11tise
1.8 sedan za 13200e
+ nejake poplatky (nepamatam kolko som presne platil ja ked som si takto kupoval auto ale dokopy som dal vtedy 13tis za 1.8 zaklad)
takze ak mas teraz 12500e a chces kupovat koncom roka tak dosetri a ber 1.8 sedan :)
aj tak sportback nema zase az tak vacsi kufor
-
1,8 Inform sa už nevyraba.
Minimalne s 1,8 Invite.
Rozdiel v spotrebe je velký.....odporucam 1,6
-
ake je spotreba s 1.6?
ja mam dlhodobo 7-7.5l
-
ake je spotreba s 1.6?
ja mam dlhodobo 7-7.5l
Tak mas stastie na dobru spotrebu alebo lahku nohu ;)
Bezne 1,8 po meste spapa nad 9l a 1,6 okolo 7l. tieto cisla su realna spotreba viacerých Lancrov vratane tých co stoja u nas na dvore.
-
ja hovorim o kombinovanej :) v meste nieje problem 7-10 podla toho jak jazdis
na druhej strane ak nalozis 4 ludmi + kufor 1.6 a 1.8 tak sa ten rozdiel zmensi kedze 1.6 bude treba viac tocit
-
Som majiteľom Lanceru 1,6 Inform, s autom som spokojný. Mám dobré skúsenosti, jedna-šestku môžem doporučiť. Kto má skúsenosti s jazdou na autách s maloobjemovými motormi, s Lancerom nebude mať problémy (začínal som jazdiť na otcovej škodovke Š1000MB, mala len 30,9kW :) ).
Jedine treba zvyknúť na úzky „pracovný“ rozsah otáčok a častejšie treba radiť rýchlosti.
Skúšal som aj predvádzacie vozidlo s motorom 1,8, rozdiel nebol nijako svetoborný – auto je skôr na bežné jazdenie, nie je to silný „športiak“ - na to je EVO. Podvozok zato musím pochváliť, výborne sa s ním jazdí aj v najhorších zimných podmienkach.
Auto používam denne, prevažne v meste, spotrebu sa mi podarilo dostať aj na 6l/100km, pravda nie cez užší centrum mesta, bežne cca. 6,5l/100km, najviac som mal podľa počítača 18l/100km. :o
-
Som majiteľom Lanceru 1,6 Inform, s autom som spokojný. Mám dobré skúsenosti, jedna-šestku môžem doporučiť. Kto má skúsenosti s jazdou na autách s maloobjemovými motormi, s Lancerom nebude mať problémy (začínal som jazdiť na otcovej škodovke Š1000MB, mala len 30,9kW :) ).
Jedine treba zvyknúť na úzky „pracovný“ rozsah otáčok a častejšie treba radiť rýchlosti.
Skúšal som aj predvádzacie vozidlo s motorom 1,8, rozdiel nebol nijako svetoborný – auto je skôr na bežné jazdenie, nie je to silný „športiak“ - na to je EVO. Podvozok zato musím pochváliť, výborne sa s ním jazdí aj v najhorších zimných podmienkach.
Auto používam denne, prevažne v meste, spotrebu sa mi podarilo dostať aj na 6l/100km, pravda nie cez užší centrum mesta, bežne cca. 6,5l/100km, najviac som mal podľa počítača 18l/100km. :o
tak to si asi zle skusal,lebo medzi 1,6 a 1,8 je rozdiel velmi velky ;)
-
Zavisi od toho, ake dlhe trasy budes jazdit. Spotreba 1.8 zacne byt uspokojiva az po nejakych 10km jazdy (postupne klesa od cca 11 az po 8l). Pri mojich beznych cca 40-80km jazdach mam vacsinou pod 7l pocitacovych bez toho aby som sa nejako obmedzoval v dynamike jazdy. Podla prispevkov na forach ale urcite nebrat s CVT. Inak slusne auto a v danej cenovej relacii by som si po roku uzivania asi tazko vedel vybrat ine. Taka malickost: pri predchadzajucom aute som velakrat musel prenechat soferovanie manzelke, lebo na mna padala unava, za volantom lanceru naopak vzdy ozijem aj ked som unaveny. :)
-
No neviem neviem.
Zakazníci udavaju spotrebu na 1,8 v priemere okolo 8-9 kombinovanú......osobne na som sa pod 8 nedostal a pri 1,6 udavaju 6-7....osobne jazdim po meste na 6,5
-
s 1,8 mam pri 130tke na dialnici priemerku 8 litrov, pri 150tke uz 10 - toci 4100 otacok a to sa bavime o tempomate
-
no s 1.8 na full nadrz spravim: Praha->Sered (400km), Sered->Brno (cca 200km) s tym, ze mam vzdy dojazd este dalsich 100-150km
a na dialnici chodim 130+, par krat si podradim na 4 a potiahnem do 160 atd, je tam vysocina co je aj do kopca
cize spotreba: cca 7.5l pri 2 ludoch + 1kufor a nejake drobnosti
takze kombinova 8-9l je podla mna viac mesto ako 50:50 mesto/dialnica
-
ake je spotreba s 1.6?
ja mam dlhodobo 7-7.5l
po roku a pol a 50 000km s 1.6 mavam bezne 6,2 ked idem 90km/h medzi dedinami. 7,2 pri 130km/h po dialnici a rovnako v meste. Ak clovek vie davat pozor na plyn a ak su v pohode cesty tak sa da dostat aj na uroven 4,7l
-
este ma napdla jedna vec....sedacky....maju uplne ale uplne slabe bocne vedenie
-
este ma napdla jedna vec....sedacky....maju uplne ale uplne slabe bocne vedenie
Pravdepodobne je to náročky... Tak v zákrute nie je možné ísť tak rýchlo...
-
K sedačkám..treba kúpiť vyššiu výbavu a bude aj bočné vedenie....
-
este ma napdla jedna vec....sedacky....maju uplne ale uplne slabe bocne vedenie
Intense ich ma lepsie
-
Som rad, ze ste mi prispeli svojimi nazormi. Je to predsa ine, ako ked sa rozpravate s predajcom. Co sa tyka CVT, v ziadnom pripade nechcem nic podobne. A bocne vedenie mi je tiez jedno. Pravda, tie sedacky vyzeraju lepsie.
Predajca z Trencina mi napisal, ze biela farba momentalne nie je dostupna a dodanie je priblizne 4 - 5 mesiacov od datumu objednavky. Teraz su dostupne iba 4 sportsbaks v ciernej farbe a dodanie by bolo do konca novembra.
No, mam doma 3 baby a tie ma prehlasovali na bielu.
-
biela je pekna farba na japonskych autach a hodi sa k nej mnoho farieb kolies
-
Som rad, ze ste mi prispeli svojimi nazormi. Je to predsa ine, ako ked sa rozpravate s predajcom. Co sa tyka CVT, v ziadnom pripade nechcem nic podobne. A bocne vedenie mi je tiez jedno. Pravda, tie sedacky vyzeraju lepsie.
Predajca z Trencina mi napisal, ze biela farba momentalne nie je dostupna a dodanie je priblizne 4 - 5 mesiacov od datumu objednavky. Teraz su dostupne iba 4 sportsbaks v ciernej farbe a dodanie by bolo do konca novembra.
No, mam doma 3 baby a tie ma prehlasovali na bielu.
mam objednané na volno na sklad inform1,6 farbu A17, dodavka koniec oktobra.
Ina farba naozaj až o 4-5 mesiacov
-
Urcite uz mate svoje auta dotlcene od kamienkov. Viete mi povedat, akej farby je zakladne farba na tomto aute?
-
Urcite uz mate svoje auta dotlcene od kamienkov. Viete mi povedat, akej farby je zakladne farba na tomto aute?
biela
-
uprimne biela farba sa mi na lancer nehodi, kamos ma bielu, ja cervenu, ked stojime vedla seba to je uplne ina liga, obzvlast ta evo cervena je nadherna (aspon prve dva roky) a na to auto proste sedi ako rit na serbel
-
Urcite uz mate svoje auta dotlcene od kamienkov. Viete mi povedat, akej farby je zakladne farba na tomto aute?
Je biela ako lancerman spomenul ale kamienky budeš mať strieborné :) Až po plech :)
-
Je biela ako lancerman spomenul ale kamienky budeš mať strieborné :) Až po plech :)
Nechapem preco strieborne. To by znamenalo, ze karoseria je pozinkovana, o com pochybujem. Myslim, ze dnes uz nikto nezinkuje karoserie, ked tak, tak iba nejaku spodnu cast.
Ja som zatial vsetky svoje auta bud zodral, alebo zhrdzaveli. Aj toto si budem chciet nechat kym bude jazdit. Ako to vy riesite s nahradnymi dielmi. Da sa na to zohnat vsetko, co moze pocas rokov odist?
Toto auto nie je tuctovy kus, tak myslim, ze ani na vrakoviskach nie su, ze by som si odtial niekedy zobral napr. servo, spinaciu skrinku, starter, alebo nieco podobne.
-
Nechapem preco strieborne. To by znamenalo, ze karoseria je pozinkovana, o com pochybujem. Myslim, ze dnes uz nikto nezinkuje karoserie, ked tak, tak iba nejaku spodnu cast.
ANO je pozinkované celé 8)
-
na ebay alebo allegro.pl zozenies co nechces aj na lancera
-
Pani, dnes som sa cestou na chalupu v Sladkovicove zastavil v Trnave v Mitsibishi. Len tak, ci tam nahodou neuvidim sportback na dvore, alebo v servise. Manzelka to chcela vidiet zvnutra. Povedal som predavacovi, ze mam o toto auto zaujem v informe, ze je tam podla mna velmi dobra cena, ze mi nevadia plechove kolesa a volant bez tlacitok, ze by som to chcel vidiet nazivo. No a tem pan na mna spustil. Ze je to auto male, ze je plastove, ze nema stabilizacny sytem a ci chcem take auto. Skutocne som sa nezmohol ani na odpoved, reakcia predavaca ma uplne zaskocila. Ved on by mal auta predavat a nie odradzat kupujuceho od kupy.
Tento tyzden som volal s predajcom v Kosiciach a u neho nebol problem s nicim. Odpovedal mi na vsetky otazky. Takze, to auto objednam v Kosiciach a kludne si pred pojdem z Noveho Mesta do Kosic, no v Trnave si nekupim ani vodu do ostrekovacov.
Co vy na to?
-
v TT su uplne mimo..ja som si tam bol tiez pozriet lancera a ked som sa pytal na skusobnu jazdu (lancer 1.8') tak ze jasne neni problem, ze ma povozi na 1.6 asx :DDDD
ja ze what? ja chcem lancer 1.8 a on na mna: to je to iste, to vy rozdiel ani nespoznate bla bla..
tak som si sadol dovnutra, pokukal a isiel doprec
-
Sedel som v lanceri raz a kusok som sa odviezol. Bol to sedan a 7 rokov dozadu. To auto uz vtedy malo peknych par rokov. Chcel som iba vidiet a osahat si chvilu sportback, ako sa v nom sedi vpredu, vzadu atd. No zatial to nie je mozne a nepojdem predsa do Kosic na vylet len tak. Mozno nejaky kus sportback v informe pride v oktobri do BA, tak skocim tam. To je sila, ze automobilka. rsp diler urobi takuto cenu a nezbezpeci aspoj jedno auto na prdajnu, aby si to zakaznik mohol pozriet. Takymto sposobom sa im tie auta budu tazko predavat.
-
s miestom si starosti nerob je ho tam az az, ja ma cez 180cm a musim si pritiahnut sedacku aby som dociahol k pedalom a nad hlavou miesta tiez kopec a vzadu tiez sa spokojne odvezu aj zdatnejsie osoby, mozno torcha nastupovanie a vystupovanie v zadu obtiazne kvoli uzkemu spodku dveri.... ale s tymi predvadzackami je to smutne no. inak tiez som bral auto v KE a pohoda lesna, pekny vylet to bol :)
BTW teraz je na topspeed clanok o dealershipoch a pristupoch k ludom
-
Miesto pre vodiča? Bezproblémové. Mám 200cm a som v pohodičke :) Dokonca aj pár zadných pasažierov bolo prekvapených z priestoru keďže mám sedan verziu.
-
No ja musim ludi casto presviedcat ze lancer je nizsia stredna trieda, nie stredna, hlavne ked sa rozvaluju vzadu, a ja ten kozenny interier tomu dost prispieva
Inak k tomu pristupu predajcov - ja ked som kupoval v Tridiame to bola absolutna pecka, to iste servis, potom aj v mazde, mal som vyhliadnutu sestku so zlavou 5000 - xenony, bose (manzelke sa ale mazda nepacila). Este vo volve sa to dalo vydrzat, tam som pozeral s40. Ale ostatni a najme VW to bola katastrofa, clovek tam pride kupit auto za 20+ litrov a chovaju sa k nemu jak k sedlakovi co spadol z hrusky.
-
Zaujimava diskusia. Ak dovolite, zapojim sa aj ja. V TT bolo asi veselo. Male auto, co nema ESP, co to mohlo byt? :) Nj, ma to ASC a TCL. Male auto asi tazko. Je to udajne najvacsi hatchback vo svojej triede (aspon v case ked som ho ja bral a nemyslim si, ze sa nieco zmenilo) dokaz v tejto recenzii (http://www.auto.cz/test-mitsubishi-lancer-sportback-2012). Hned v druhom odseku sa to pise. Pre rodinu je skor zaujimavy udaj, ze podla jedneho ADAC testu, ktory bohuzial neviem najst, toto auto pojme vzadu s odretymi usami 3 detske sedacky. Najst sa mi podarilo len komletny test 1.6koveho Sportbacku (v nemcine samozrejme) konkretne tu (http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT4550_Mitsubishi_Lancer_Sportback_1_6_ClearTec_Edition/Mitsubishi_Lancer_Sportback_1_6_ClearTec_Edition.pdf). Takze male to auto isto nie je a to je aj odpoved na otazku v uvode diskusie, preco je take tazke.
Co sa tyka spotreby, suhlasim s majitelmi 1.6 a aj lancermanom. Vychadza to tak ako bolo povedane aj mne. Tazko povedat ja chodim po meste za tolko a tolko, lebo je problem aj dvakrat tu istu trasu zajazdit rovnako pre jedneho sofera, vzhladom na to, ze na spotrebu ma vplyv mnoho faktorov (premavka, pocasie). Prave na to su papierove spotreby, aby sa dali porovnat auta medzi sebou. Par vtipnych udajov co mi vyslo len ako ilustracia. Zazriva - Parnica - 3.8 (alebo 3.6) proste haluz, dole kopec, leto. Jedna nadrz vyjazdena cisto v meste, priemer 10 , tiez haluz , zima, surovy motor. V meste je to od 6,5 az po 12. Je jasne co su studene starty a kratke trasy a co je prejazd mestom aj ked sem tam aj nejaky kopec treba zdolat. Skor ma zmysel hovorit, ze behanie po Terchovej a okoli bolo na nadrzi za papierovych 5.9, dialnicna 110 (TT -BA) vie byt za 5.5. Zmysel ma hovorit o vyjazdenych nadrziach. Dojazd mi uz ukazoval aj 1100, ale nakoniec bolo len 950. Naopak spotrebu palubak vyzera, ze mera viac menej presne.
Co sa tyka otazky ci bude 1.6ka stacit. Na rodinne vezenie si myslim, ze ano. Ale lepsie je brat to tak, ci stacili tie menovane auta. Nie su tu uvedene ich motorizacie presne, takze len taky odhad, ale najsilnejsie verzie sa hybali dynamikou v pasme 1.6ky co som pozeral, takze problem by som nevidel. Predbiehanie vidim tak, ze ak mam v aute rodinu, tak ist mimo predpisov mi nepride (subjektivne :) ) vhodne. Dvojka sa necha rada vytocit po tachometrovych 100km/h, takze mimo obec predbiehanie pomalsich aut nebol nikdy problem. Aj 3ka co to potiahne. Rezerva tam je. Len to pustit do otacok, motoru to neublizi, skor prospeje, ked sa tam obcas pozrie.
Co sa tyka ojazdenia a opozerania si Lancera. V NR maju istu jednu 1.5 (!!!) ako nahradne a robil som na nom skusobnu jazdu ked som kupoval ja. Kedze som tam bol nedavno robit geometriu a videl som ho, tak zrejme este skusobne jazdy na nom robia. Je fakt, ze oproti 1.6ke je to trosku slabsie (papierovo a aj subjektivne - ale to je uz zo svojej podstaty individualne), ale hlavne menej utlmene. Zrejme je to dane vyladenou kulturou chodu 1.6ky a urcite bolo pouzitych viac tlmiacich materialov (aj napriek tomu, ze zadne dvere buchaju plechovo a zrejme z toho dovodu, ze tam sa na tomto setrilo). Takze ak 1.5ka neodradi, 1.6ka bude robit radost :) Nie idealne riesenie, ale je to blizsie ako KE.
Dufam, ze moja troska pomoze aspon co to pri vybere. ;)
-
Nazdar.Igro nebudem s tebov súhlasiť......jednoducho 1,6 je málo..A v konečnom dôsledku je to jedno či sa vozíš sám alebo s rodinou.
Objem motora nijako neoklameš..Mal som pár rokov Carismu 1,6...no keď to zhotnotím tak aj stačila..Ale to auto vážilo 1200kg..cca..už to neviem presne..kdež to presne model Lancer sporback,výbava intense tak do 1450kg...pišem presne lebo sedan už má nižšiu hmotnosť . Viem čo píšem tú výbavu intense..prizvukujem lebo intense má športový podvozok a je tažší...dokonca sporback s nižšou výbavou váži menej..Takže nikto ma nepresvedčí že 1,6 stačí..mám auto 3 roky.
A ešte jedna vec..auto vyzerá ako neskutočný dravec..ten kto nepozná tento model odhaduje 300koní a pod.Keď sa ma opýtaju na objem a kone...tak ich zakaždým sklamem....Uzavretom to ,že je to podstate blbosť ale tak na okraj..nechcel by som obhajovať 1,6 na margo športového výzoru a otázok kolko to má koní...
-
Nieco na tom bude s tym vykonom a vahou auta. urcite ano. No ja, ktory som zvyknuty na 90 konove auta, daewoo espero 1.5 90 koni a seat alhambra 1,9 TDI 90 koni, mne to bude urcite stacit. Deti mam uz dospele, budem jazdit prevazne s manzelkou a pianko. Ked bude treba podradim, nad 4000ot a ide sa. Pre Lancera som sa rozhodol kvoli jeho vyzoru, je fakt pekny a japonskemu motoru. Hladam vzhlad a spolahlivost a to tu snad najdem. Ako som pisal nedavno, je problem to auto vidiet v salone a vyskusat si ho. A hlavne ta neochota predajcov. Akoby to auto ani neexistovalo. Kvoli istym skutocnostiam to budem objednavat az v decembri a objednam to v Kosiciach. Ak bude moznost objednat to vo vybave a farbe aku chcem, beriam. Ak bude s tym problem, zvolim inu znacku.
-
MiroslavI...každý máme svoju pravdu a keď nie je človek náročný tak bude dobre aj 1,6...mimochodom až sa na 100% rozhodneš,že ideš do Lancera,neváhaj,nezháňaj,nebehaj po Slovensku...rovno do Košíc..Tiež som kupoval v Triadame Košice a kúpil som auto za neskutočnú cenu....nikde sa nedalo len v Košiciach zaujímave...tam chlapci hľadajú ako sa dá a nie ako sa nedá
A ešte jeden malý detail...tiež som chcel vyskúšať auto ale nemali v tom čase na predajni predvádzačku...Vieš čo spravili?No najprv uvarili kávu a majitel osobne išiel pre svojho Lancera domov.
Takto sa predávajú autá v Košiciach..veľa štastia..Pedrof
-
inak to ze majitel sa vozi na tom co predava o niecom svedci tiez :)
-
Zdravim , minuly tyzden mi prisiel novy sportback. auto prislo tzyden skor ako sa ocakavalo a som v stadiu cakania na novy OP, tak som si ho bol len pozriet. dobra sprava pre novych majitelov - autoradio je tam uplne ine ako na stranke mitsubishi. modelovy rok 2014, co ma prijemne prekvapilo, nechapem ako to, ze to nezmenili aj na stranke. skutocny novy interier tu : http://autonationmitsubishi.com/Houston/Dealer/New/Mitsubishi/Lancer/ (http://autonationmitsubishi.com/Houston/Dealer/New/Mitsubishi/Lancer/)
-
hehe... a ja s Pedrofom nebudem súhlasiť... nový 1,6 MIVEC 117 k je výborný motor na toto auto a túto triedu... samozrejme dodám, že na rodinné jazdenie po meste a prímestských cestách...
kupoval som teraz v januári a stále sa nestačím "čudovať"... keď som hladal a čítal novinárske testy na internete... tak som sa pripravil na auto, ktoré má škaredé plasty, zlé zlícovanie dielov, hlučnejší interiér, hučiaci motor, slabé rádio atd... no celkovo ništ moc, ale jendoducho tej cene (hlavne v čechách) sa proste nedalo odolať, oproti slovensku 1500 - 2000 € úspora za to isté auto a výbavu... (bola v januári výpredajová akcia a plus niečo hodil ten kurzový skok českej koruny z 25 na 27,5 za €) a tak sme išli do toho...
a neviem či je to tým novým modelovým radom 2014, ale nič z toho čo novinári popisovali sa nekonalo... auto je v porovnaní s mojim bývalým Focusom II 2008 FL tichšie, benzíňák má dokonca aj hornú kapotu motora vytlmenú... interiér, plasty a vzhľad je v pohode porovnatelný a sila a kultivovanosť tohoto motora je úplne niekde inde, ako forďácka 1,6 100koňová... autorádio a repráky hrajú veľmi dobre za danú cenu kreslia pekne aj basové frekvencie... ja som chcel nový Focus III kombík s 1 litrovým ecoboostom 125 koňovým, ale ten pri podobnej výbave vychádzal až na 15 600 € čo proste bolo moc (bol som sa na ňom aj povoziť, ale stiesnenosť interiéru nič moc asi ako nová mazda 3 to bolo najväčšie sklamanie)... a tak som začal hľadať alternatívy... a ani neviem ako som sa dostal k Mitsubishi...
vnútorný priestor má Lancer nadštandardný... ako do šírky, tak aj do dĺžky interiéru... to si treba proste vyskúšať naživo... velmi dobre je urobený stredový tunel, ktorý je relatíve úzky... neviem prečo ale strašne široké to robia v niektorých autách... ja som 1,88m vysoký a cca 111 kg vážiaci "človiečik" a v pohodičke si sám za seba sadnem... to je taký moj test interiéru, ked hladám auto... ;-) to som napr. v mazde 3 jednoducho nedokázal dozadu ani nastúpiť... nehovoriac o tom že o strechu som si búchal hlavu aj vpredu...
hovorím si sedan a 400 l no ništ moc, ale focus hatchback mal 385 l tak to bude asi narovnako... véééélký omyl... neviem prečo sa japonci tou svojou "VDA" tak poškodzujú... som si to pekne zmeral a vypočítal a ten kufor má podla európskych noriem minimálne 500 litrov, ked tam dám tie isté veci ako do focusa, tak je tam viac miesta... OK beriem sedan má k tomu proste horší prístup, ale to je otázka zvyku... na bežné batožiny v pohode stačí...
motor... zatiaľ moc netočím, ale tá nová koncepcia je fajn... smelo by som ho prirovnal k nahoneným 1 a 1,2 oturbeným, ktoré dávajú tých cca 125 koní... aj ked majú 6 rýchlostí... ak si človek pozrie sprintmonitor.de tak zistí, že aj priemernou spotrebou sú na tom rovnako ako lancerova 1,6 hladká so 117 k a 5 rýchlosťami... a prečo je tomu tak?
som trošku pátral a okolo toho 2008 si povedali, že s tou 1,5kou 90 koňovou treba niečo robiť, lebo je slabá... ale japonci zatial nejdú po downsizingu ako v EU, ale pekne vylepšili atmosféry Mivec či Mazda Skyactive... tak zapracovali na variabilnom časovaní, nastavení motoru, zvýšili pracovný zdvih valcov a pridali novú ťažšiu prevodovku a čuduj sa svete Lancer pri uplne rovnakej váhe vozidla 1350 kg a deficitu 8 koní a jedného rýchlostného stupňa poráža napr. 1 litrový Ecoboost 125 koňový 6 rýchlostný - dvojnásobný motor roka pri zrýchlení z 0 na 100 o 0,7 sekundy (10,7 vs. 11,4) pri zhruba rovnakej priemernej spotrebe okolo 6,5 - 7 l na 100 km... tieto turbomotory budú mať výhodu jedine pri dialničných rýchlostiach a väčšom zaťažení auta... ale to nieje môj prípad... a netreba zabúdať na to, že nikto nevie čo sa s nimi bude diať po rokoch... u hladkej atmosféry sa v podstate nemá čo pokaziť... a ešte k tomu aj rozvody sú reťazové, takže by sa nemali meniť...
tá prevodovka je síce ťažšia, ale prispieva to k dobrej spotrebe (v zátvorke bude porovnanie fordáckym 1,6)...
pri 50ke na 4ke točí 1500 (2100),
pri 90ke na 5ke točí 2300 (2900)
pri 130ke na 5ke točí 3300 (3900)
čo prispieva k nižšej spotrebe a aj k nižšiemu hluku od motora... samozrejme ak chcem zrýchliť, treba podradiť, ale to mi ako správnemu "petrolheadovi" vôbec nevadí ;-)
aby som zasa nebol taký moc pozitívny, predsa len hodnodiť auto po 1 mesiaci je ešte skoro... existuje aj kopec drobností, ktoré mi vadia, ale ako mi ešte pred kúpov vravel kolega ktorý má toyotu corollu sedan... že zvykni, si to sú proste japonci... tam je všetko iné... ;-)
-
inak mazda 3 bola pre mna tiez velkym sklamanim. niekde na forach som cital doporucenie, ze pred tym ako ju niekto vobec zacne zvazovat, tak si treba do nej sadnut a mozno bude rozhodnute.
sedenie v predu na mna posobilo strasne stiesnene, vsetko bolo nejka natesno a vzadu za vodicom ostavalo tiez malo miesta i na nohy, i na hlavu. cakal som uplne nieco ine :)
-
no ked som videl tu zadnu napravu,tak som pochopil preco je to take tazke auto:-)
-
Ak mozem povedat svoj nazor / urcite chod do 1,8 ... Sucasna verzia uz tolko nezerie a toto auto je fakt tazke a 86 kw ktore dava 1,6 je stale malo / viem co hovorim mam 1,5 a tiez som do nej siel pre spotrebu , dnes mam vzdy nervy sam na seba ked do toho sadnem ... Spotreba priemer za tri roky cca 6,2 litra ... Vacsinou jazdene mimo mesto a dialnicu to este nevidelo / na 1,8 budes mat mozno o liter viac ale to auto pojde / vybava ... Urcite najvyssia ... pri sucasnych cenach nie o com .. Nebudes riesit ziadny tunning ako pomaly kazdy druhy na tomto fore .. Co to chce prevychovat na EVO :-)))... Vaha ... Preco je toto auto take tazke ... Asi celkovo pevny skelet / lebo vonkajsie plechy su papier .. Viem lebo som uz 3 x klepal / ale to zase znamena ze skelet je pevny a bezpecny / ... Ostava jedina vec ,,, toto auto je uz vyvojovo stare ... Uz 5 rokov na trhu ... To znamena ze podla beznej modelovej politiky v automotive by mal byt do roka na trhu novy model ... Ale to su iba moje haluze .. Nic ofi od mitsu ... aj ked je vobec otazka ako skonci mitsubishi do buducna / pri sucasnych predajoch je to autobilka na zavretie / ale aj napriek tomu .. Postav vedla seba rovnako vybavene mitsu 1.8 vo fulke a vedla taku istu oktavku z rovnakym vykonom ( ktoru samozrejme bez " vysoko spolahliveho koncernoveho turba " nekupis ... Tak je rozhodnitie jasne / ... Akurat v mitsu neodvezies vlecku zemiakov .. Bo mitsu nema kolchoznicky kufor .../ takze good luck a stastnu ruku pri vybere...
-
no ta vaha to zabija... ak by malo minus 200kg tak by to bola piiila:-) skoda ze tam nie je aj dvojliter benzin..
-
podla mna nieje problem ani tak vaha ako restrikcie pre ekologiu
-
tak tak...debilne EU normy...v USA sa predavaju 2.0l a 2.4 s vykonom 180k+
to je to co by mitsu potrebovalo
-
2,0mivec ma 155 koni a 2,4 ma rovnych 170 koni - ten isty motor mal outlander a v meste by si bol rad keby si jazdil za 13 litrov, by si bol viac na benzinke ako na ceste, pri dnesnych cenach benzinu by si si trhal vlasy
-
hlavne neporovnavaj spotrebu 2 odlisnych aut
co som pozeral weby tak udavaju komvinovanu u 2.4l od 10.8 do 15l
takze asi tak +2l-4l od nasich (tiez jazdime od 8 do 11)
-
no ja mám 2-liter ale starší model v LPG a moja spotreba je 9,6 (LPG) a to mu trochu prikladám ;D.
-
Presne tak, LPG a neriesim spotrebu:)
-
hlavne neporovnavaj spotrebu 2 odlisnych aut
co som pozeral weby tak udavaju komvinovanu u 2.4l od 10.8 do 15l
takze asi tak +2l-4l od nasich (tiez jazdime od 8 do 11)
kombinovana 10,8-15? u 170 konoveho 4 valca v 1400 kilovom osobnom aute? bravo
pre porovnanie 1,8 TSI papierovych 180 koni, na brzde okolo 200, s kozmetickym chipom 220 koni, kombinovana spotreba pod 7 litrov, stovka za 7 sekund... to je motor pre rok 2014 a ani LPG mu nechyba
a ked chces japonsku atmosferu tak aj bezmala 200 konovy 2,5i skyactiv od mazdy jazdi realne za 7 litrov.
Henta 2,4mivec zere jak 4 litrovy osemvalec, v roku 2014 v EU absolutne nepredajna vec aby sme boli realisti
-
220k a spotreba pod 7?
no taaaak tomu neveríš ani sam
-
verí, ale na voľnobeh ;D
-
Ty nepotrebujes 220k a plyn na podlahe v meste, je tam maximalny krutak od 1500 otacok, cize prakticky v celom spektre
to iste nova RSa 2,0tsi v pohode jazdi ako daily driver za 7,5 litra
treba si chlapci uvedomit ze doba trosku pokrocila, len misibusi ju zaspalo
a predtym ako moje tvrdenia vyvratite tak si o tom nieco nastudujte a kuknite par testov, ako som uz povedal mame rok 2014 nie 2007
-
a urcite bude turbo aj spojka rada ak budes v meste jazdit na 3jke/4rke na 1500ot ako s dieslom
stale sa cudujem preco si si vlastne mitsu kupoval? a preco ho vlastne este stale mas?
-
Nepochopili sme sa. Ja som uz proste presiel od obdobia mokrych snov k realite. V roku 2010 som nemal doveru k malym turbo motorom a lancer sa mi strasne pacil a stale sa mi paci. Taktiez mam nabusenu fullku, nabehane 50 tisic, to keby som predaval strasne by som prerobil. Mne ide len o to, ze ked vidim kde je uz VAG a iny v dnesnej dobe obavam sa ze macobusi to uz ani nedobehne a zjavne ani nemaju snahu nejake poriadne auto nizsej strednej/strednej triedy vydat. Ano lancer je nadherne a spolajlive auto len bohuzial konkurencia ho uz dnes bije - napr. nova cupra 2,0tsi 265 koni s manualom a nastavitelnym podvozkom zacina na 24800€. Ano inform za 12500 a invite za 13900 su super, za tu cenu vynikajuce auta, len by to chcelo nieco viac a vies dobre o com hovorim, ved co by sme dali za to mat nase krasne lanceriky s turbom pod kapotou.
-
atmo ma tiez svoje caro a ja sa celkom tesim ked mozem 6000 ot. :)
-
a urcite bude turbo aj spojka rada ak budes v meste jazdit na 3jke/4rke na 1500ot ako s dieslom
stale sa cudujem preco si si vlastne mitsu kupoval? a preco ho vlastne este stale mas?
Proste ho tendčasový dizajn oslovil a v tom čase to bolo top auto........
Bohužiual sa Mitsu dalo cestou hybridov a usporných motorov.
To že bez turba ja ako predajca a servisak len schvalujem.....videl som co robi turbo v aute za neplechu 8)