Autor Téma: STK A EK  (Prečítané 3912 krát)

KIKO1987

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 101
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
  • Mitsubishi Carisma
STK A EK
« kedy: Február 19, 2012, 11:31:51 dopoludnia »
Caute Carismaci, cez tyzden ma caka STK  a EK.Myslim si ze STK by som mal prejst, veci co tam kontroluju, mam v poriadku a poopravovane, takze toho sa nebojim.Ale co ma trochu trapi, je EK, neviem ci ju prejdem na prvy krat.Mam tiez 1.8GDI a tiez mam mensie otaky, ako skoro kazdy, a rozmyslam ci nebude problem s EK, ci my nameraju hodnoty ake by mali byt, atd.Co je dobre spravit pred STK A EK ABY SOM JU PRESIEL NA PRVY KRAT HLAVNE TU EK.Vdaka za vsetky rady.

djbb

  • Hosť
Re:STK A EK
« Odpoveď #1 kedy: Február 19, 2012, 02:59:08 popoludní »
Urcite treba dat pozor nato, aby si nemal ziadne chyby v jednotke motora. Na STK to kontroluju a nelutostne za to vyhaduju. Co sa tyka EK ja odporucam tesne pred kontrolou poriadne zohriat motor JAZDOU a nie na mieste ako to robi vacsina a potom maju problem. Ked ho turujes na mieste naplynuje sa ti katalizator a mas zle vysledky. Podla univerzalneho predpisu by si mal mat CO do 0,5 , HC do 100 , lamda okolo 1,000. To je moja rada :)

KIKO1987

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 101
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
  • Mitsubishi Carisma
Re:STK A EK
« Odpoveď #2 kedy: Február 19, 2012, 03:20:22 popoludní »
Ok vdaka.Na STK mam okolo 11 km, takze motor sa zohreje dostacujuco na tych 90 stupnou ako ma, a trochu sa ho budem snazit vytocit, aby sa aspon trochu vypalil ten bordel co tam je.Vdaka za radu, dufam ze bude vsetko OK.

Čičo

Re:STK A EK
« Odpoveď #3 kedy: Február 19, 2012, 03:31:26 popoludní »
Ja som mal tiež trocha nižšie otáčky ako bolo potrebné, ale chlap potočil gombíkom na zázračnej škatuľke a všetko bolo ok. A ani som mu nemusel napovedať...  :D

Na tých 11 km to poriadne nezohreješ ani na prev. teplotu takže vytáčať neodporúčam. Alebo teda odporúčam, ale previezť sa troška dlhšiu trasu...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

KIKO1987

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 101
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
  • Mitsubishi Carisma
Re:STK A EK
« Odpoveď #4 kedy: Február 19, 2012, 04:13:13 popoludní »
OK vdaka, pomohlo by aj vymenit sviecky?ale dal by som tam len tie co su tu predpisane na fore neake NGK alebo DENSOale len taky typ aky ide do Mitsubishi Carisma GDI.Startovanie mam v pohode, aj v zime, trosku dlsie ale nakopne na 1 krat, auto mam vonku takakze preto.Neviem ci zalezia odtoho sviecky, a ci ich menit, lebo so startovanim som nemal nikdy problem ide len o emisnu.

djbb

  • Hosť
Re:STK A EK
« Odpoveď #5 kedy: Február 19, 2012, 05:29:49 popoludní »
na GDI by mali byt iridiove sviecky ktore sa menia kazdych 90tis.km, takze podla toho. Co sa tyka emisii tiez maju vplyv na emisie, ale pokial nemas problem, neriesil by som to. Podstatne je aby si mal motor dokonale zohriaty pred meranim a nezohrieval a nevrcal na mieste. Inak by si mal prejst v pohode.

KIKO1987

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 101
  • Karma: +0/-0
  • Pohlavie: Mužské
  • Mitsubishi Carisma
Re:STK A EK
« Odpoveď #6 kedy: Február 21, 2012, 05:39:22 popoludní »
Takze dnes som bol na STK a EK  chvala bohu presiel som.STK v pohode, no EK to uz nebolo take lachke, bol som vysoko pri hraniciach, co by som skoro nepresiel, a mi povedali, ze nieco je z motorom, co? neviem, ze treba ist na tester, a tam sa uvidi, ale pravdepodobne to bude katalyzator, tak musim teraz skusat a hladat chybu, aby to uz bolo v poriadku.