Mitsubishi Club SK
Poradňa => Carisma => Téma založená: Ivan September 29, 2010, 05:36:57 popoludní
-
Zdravim. Pani na TK mi zistili stratu oleja z prevodovky.
Pozeral som sa na to zo spodu a bude to pravdepodobne tiect z toho segmentu radenia co je zospodu.
Niekde som cital, ze su tam nejake gufera alebo silentbloky, ktore casto odchadzaju a potom sa blbo hadzu rychlosti a tecie olej.
Co to vlastne je? Ake silentbloky. Musi sa prevodovka pri oprave rozpolit?
-
olej ti moze tiect z gufier poloosi, co sa pro Carisme stava, alebo z gufera ovl.tycky radenia. Vsetko sa da vymenit a netreba rozoberat prevodovku. Co sa tyka zleho radenia 1, alebo R, tam je problem v takych vymedzovacich kruzkoch na tiahle radenia. Velakrat je to vybite a preto sa zle radi. S tecenim oleja to nema nic spolocne. Zozenies to iba v aut.servise za par eurikov.
-
Ok. Tak to by bolo jasne. Mozno tecie cez obe... musim najprv zistit.
Radi sa mi zle 1,2,R ale nie vzdy... Stalo sa mi to v zapche ked som sa pomaly potukaval na 1-ke. stale mi isla horsie a horsie zaradit.Tie vymedzovacie kruzky kde sa presne nachadzaju? to je presne pod radiacou pakou?
Viete o nejakych navodoch? hladam uz dlho ale zatial som nijake nenasiel.
-
tie kruzky su na spoji ovl.tycky co vychadza z prevodovky a napaja sa na predlzovaciu tyc radenia. Najlepsi navod na vymenu je v autorizovanom servise. :-) naozaj
-
obrazok (http://www.mitsubishi-club.sk/media/kunena/attachments/legacy/images/prev_paka.jpg)
-
Najlepšie to je vidieť na:
http://www.carisma-club.ru/forum/lofiversion/index.php/t52228.html
-
potrebujes pozicie 24581E 2x, 24594G 2x, 24565C.
V kazdom Mitsu servise by to mali mat teoreticky skladom za par eur.
-
djbb Napísal:
potrebujes pozicie 24581E 2x, 24594G 2x, 24565C.
V kazdom Mitsu servise by to mali mat teoreticky skladom za par eur.
Tieto pozicie, co si mi napisal su ta cast pri prevodovke. Staci len to pomenit alebo to spravit na kompletku ako to je v tom ruskom navode?
Lebo tam menil aj silentbloky a gumy pod radiacou pakou.
Mne sa strasne vikla ta rychlostna paka. ako keby nechcela stat na neutrale a na jej posunitie staci ozaj len malo energie... a takisto sa mi nepaci, ze ked zaradim napr. 3ku tak aj so zaradenou rychlostou sa kyva... do stran v rozpeti ako na neutrale.
(Druhe auto mam toyotu corollu ale tam je radenie neskutocne presne a ked mam zaradenu rychlost s pakou do strany ani nepohnem. preto sa mi zda toto co je na mitsu take dost divne. Konstrukcia tych prevodoviek je uplne ina, to viem ale myslim ze bezneho uzivatela to nezaujima. jeho zaujima ci to dobre funguje.)
inac diky za navody.
-
Ivan Napísal:
Druhe auto mam toyotu corollu ale tam je radenie neskutocne presne
Čo si čakal od prevodovky Renault? Na GDI s japonskou prevodovkou mám tiež minimálnu vôľu, na firemnom Cliu II môžem pákou behať ako s vareškou, o pohyboch pri pridaní a ubraní plynu ani nevravím...
-
asi som sa trochu oje+al, ked som kupil carismu a myslel som ze je to japonske auto ze?
Aspon motor je na tom aute japonsky?
-
carisma je v pohode. A motor ma 100% Mitsubishi. Keby si mal 1,9TD, tak mas komplet Renault v kasni Mitsubishi.
-
Ivan Napísal:
asi som sa trochu oje+al, ked som kupil carismu a myslel som ze je to japonske auto ze?
Tak Carisma je asi to najmenej japonské auto aké si mohol kúpiť... :)
-
Tiez som sa odrbal. Kupil som carizmu ktoru vyrobili holandania a dali tam francuzky motor. To uz mi je len \"mitsubishi\".
Ale myslim, ze to iba 1.9TD ma renault motor.
-
Tak v Carisme je viac takých vecí ako fr. motor a prevodovka (napr. Boschácka elektronika), ale motory sú ostatné japonské...
-
tak ja som s tym autom pravdupovediac spokojny.
V blizkej buducnosti nahodim nejake fotky tej mojej krasavice.
Inac robil to niekto odvas tie capy na radiacej tyci? Kolko to bude cca stat?
Hovorite ze par evry... ale to je siroky pojem...
Inac zhanam par ND ako su tapecy dveri, ovladace el. okien popripade aj sedacky. Mate take volaco?
-
Ja som čapy riadenia robil pred letom, koľko to bolo presne ti ale nepoviem. Keď sa ale pozrieš na Elit, APM, Auto Kelly ... tak sú tam za cca 10-20 €/kus + práca a geometria samozrejme.
Na tie veci čo zháňaš odporúčam moto.allegro.pl:
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=carisma&from_showcat=1&category=18899
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=carisma&from_showcat=1&category=8682
http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=carisma+Prze%C5%82acznik+szyb&from_showcat=1&category=0&from_showcat=1
-
kamosko ty myslis capy riadenia... tie su nove tie su ok. ale ja mam na mysli
tie capy alebo silentbloky skor ktore su na prevodovej pake a na tyci do prevodovky.
Problem je v tom ze mi paka lieta po kabine jak zblaznena.
-
Jááj, tak to soráč, s tým ti nepomôžem, ja mám našťastie japonskú prevodovku. :) Zavolaj si do Mitsubishi za ceny...
-
podla mna si sa určite neojeb..Tiež som vlastnil carismu 1.6 ročnik 1995 made in. Holand.,a okrem opravy riadiacej paky 8.rokov bez zavady.Ale hlavne čo som by som chcel oceniť na carisme bola kvalita laku.Teraz mam pol ročnneho LANCERA made in Japan.,a kapota+blatniky sama biela bodka.Tak sa mi zda že ten lak Japonec riadne odflákol.