Autor Téma: Nizke otacky Carisma 1.8 GDI  (Prečítané 13840 krát)

romco911

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 101
  • Karma: +1/-0
Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #15 kedy: Apríl 03, 2010, 10:10:30 popoludní »
OK, pouvazujem nad tym, akosi sa toho obavam  :unsure:  ale taak zase to kolisanie, nieje tak strane, ked som kupil auto tak vtedey to bolo horsie, teraz to akosi prestalo, prvy start je taky ze na chvilu padnu oatacky uplne dole, akoby zdochol motor, .... co bude sposobene tou druhou malou klapkou asi...ze ju neotvori pri studenom starte, aspon tak mi to bolo vysvetlovane.
Carisma 1,8 GDI, r.v. 1998

djbb

  • Hosť
Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #16 kedy: Apríl 03, 2010, 10:26:59 popoludní »
romco911 Napísal:
Citácia
OK, pouvazujem nad tym, akosi sa toho obavam  :unsure:  ale taak zase to kolisanie, nieje tak strane, ked som kupil auto tak vtedey to bolo horsie, teraz to akosi prestalo, prvy start je taky ze na chvilu padnu oatacky uplne dole, akoby zdochol motor, .... co bude sposobene tou druhou malou klapkou asi...ze ju neotvori pri studenom starte, aspon tak mi to bolo vysvetlovane.


a coho sa obavas??? Neviem odkial si, ale ak by si chcel, viem Ti to vybavit v Mitsubishi v BB. Poznam sa s elektrikarom a zrejme ti bude vediet pomoct.

...Inak o akej druhej klapke hovoris? Kto ti povedal, ze mas este nejaku inu klapku ako tu o ktorej sa tu bavime? Cize skrtiacu? Pokial viem, mas len jednu a kto tvrdi nieco ine, nevie o com hovori!

romco911

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 101
  • Karma: +1/-0
Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #17 kedy: Apríl 03, 2010, 10:46:34 popoludní »
Tak svagor ma Carismu 1,6 a on si to cistil a dost sa stym naptrapil ....

A ktej druhej klapke, to som ho ja nepochopil spravne, .... vysvetloval mi to tak nejako, ze jeden stych kanalikov zabezepecuje pri studenom starte privod vzduchu aj pri zavretej klapke ... alebo tak nejako
Carisma 1,8 GDI, r.v. 1998

romco911

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 101
  • Karma: +1/-0
Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #18 kedy: Apríl 03, 2010, 10:54:23 popoludní »
Tak svagor ma Carismu 1,6 a on si to cistil a dost sa stym naptrapil ....

A ktej druhej klapke, to som ho ja nepochopil spravne, .... vysvetloval mi to tak nejako, ze jeden stych kanalikov zabezepecuje pri studenom starte privod vzduchu aj pri zavretej klapke ... alebo tak nejako
Carisma 1,8 GDI, r.v. 1998

misenko83

  • Mladší člen
  • **
  • Príspevkov: 57
  • Karma: +0/-0
Re:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #19 kedy: Apríl 04, 2010, 10:54:49 dopoludnia »
no, ja mám tiež Carismu 1,6 a klapku som čistil normálne čističom bŕzd a reset RJ som vykonal podla návodu na mitsu clube cz. neviem však ako mi to pomohlo, lebo môj problém je v lambda sonde... aspoň mám dobrý pocit...

djbb

  • Hosť
Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #20 kedy: Apríl 04, 2010, 01:05:52 popoludní »
romco911 Napísal:
Citácia
Tak svagor ma Carismu 1,6 a on si to cistil a dost sa stym naptrapil ....

A ktej druhej klapke, to som ho ja nepochopil spravne, .... vysvetloval mi to tak nejako, ze jeden stych kanalikov zabezepecuje pri studenom starte privod vzduchu aj pri zavretej klapke ... alebo tak nejako


Takto...
Na SK je niekolko kanalikov ktore sluzia na rozne veci. Pri Carisme GDI vsak tieto kanaliky niesu, nakolko ta klapka je elektronicka. Nevies na nej nastavit absolutne nic. Vsetko robi RJ motora. Svagor na obycajny motor 1,6 (4G62, alebo tak nejako) a tam je mechanicka klapka. To je diametralny rozdiel oproti tvojmu autu. Na svagrovej Carisme klapku len vystriekas cisticom na SK, poutieras handrou a vsetko je OK. U teba je to trochu zlozitejsie, lebo obycajny cistic ti nepomoze. Tie nahoreniny musis odstranit mechanicky ( cize klapku odmontovat, aby si sa dostal zo zadnej strany. Bohuzial, toto je choroba GDI motorou :-(
A mimochodom, reset pri tomto motore NEEXISTUJE!!! Mozes maximalne odpojit baterku ( cim zmazes spalovaciu mapu motora) a nasledne ju vytvoris uz len jazdenim. Trva to cca 20km, pokial sa motor nauci pracovat s tou vycistenou.

Čičo

Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #21 kedy: Apríl 04, 2010, 01:07:43 popoludní »
GDI má elektronickú klapku až po facelifte, pred ním má klasickú mechanickú, aj s obtokovými kanálikmi...
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

djbb

  • Hosť
Re:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #22 kedy: Apríl 04, 2010, 01:09:52 popoludní »
misenko83 Napísal:
Citácia
no, ja mám tiež Carismu 1,6 a klapku som čistil normálne čističom bŕzd a reset RJ som vykonal podla návodu na mitsu clube cz. neviem však ako mi to pomohlo, lebo môj problém je v lambda sonde... aspoň mám dobrý pocit...


Cistic brzd by som pouzival iba v pripade, ze klapku mam na stole, inak nie. Motoru to nerobi dobre. Na cistenie klapiek je vyvynuty specialny sprej, ktory mozes striekat aj za chodu motora!!!

1. Ten postup by ma dost zaujimal, kedze o nom vsetci basnite.
2. Koli comu usudzujes, ze mas vadnu Lambda sondu? Mas vysoke emisie, vysoku spotrebu, svieti ti MIL ...?

djbb

  • Hosť
Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #23 kedy: Apríl 04, 2010, 01:11:33 popoludní »
Cico_ZH Napísal:
Citácia
GDI má elektronickú klapku až po facelifte, pred ním má klasickú mechanickú, aj s obtokovými kanálikmi...


ok suhlaasim, ale stale nikto nepovedal o aky model klapky ide ??

romco911

  • Člen
  • ***
  • Príspevkov: 101
  • Karma: +1/-0
Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #24 kedy: Apríl 04, 2010, 02:25:42 popoludní »
Mam r.v.1998, 1,8 GDI, 92kw... takze som pred Faceliftom....
A k tomu, ze bude potrebne precistenie skrtiacu klapku nasvedcuje asi aj to, ze pri volnobehu mi nereaguju otacky, na otocenie volantom, alebo pustenie ventilatora.
Carisma 1,8 GDI, r.v. 1998

djbb

  • Hosť
Re:Odp:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #25 kedy: Apríl 04, 2010, 03:20:21 popoludní »
romco911 Napísal:
Citácia
Mam r.v.1998, 1,8 GDI, 92kw... takze som pred Faceliftom....
A k tomu, ze bude potrebne precistenie skrtiacu klapku nasvedcuje asi aj to, ze pri volnobehu mi nereaguju otacky, na otocenie volantom, alebo pustenie ventilatora.


OK, vycistit klapku, hlavne NICIM nekrutit a zalozit spat.

Reakciu na servo vies zistit jednoducho. Na cerpadle pre servo je snimac do ktoreho ide jeden kablik. Ten ked ukostris, tako keby si krutil volantom. Skus pozriet ci ti to reaguje. Na zapnuty ventilator to nemusi reagovat pokial nemas klimatizaciu. Ked zapnes klimatizaciu, musia sa zdvihnut otacky. :-)

Inak najlepsie ist na tester a skontrolovat aj nastavenie klapky. Je tam snimac natocenia klapky a ten ked pokrutis, auto ti nebude nabiehat na zvyseny volnobeh za studena. Nekrutil s tym us niekto???

micina

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #26 kedy: Júl 09, 2010, 11:46:04 dopoludnia »
Zdravim som tu novy a micu mam asi mesiac. Mam ten isti problem s otackami,strasne mi kolisu a ked som chcel skusit vymenit sviecky tak som ich skoro nenasiel. kde by som zohnal taky dlhy nastavec na sviecky.Som zo ZH. vdaka.

Čičo

Re:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #27 kedy: Júl 09, 2010, 12:37:25 popoludní »
Nejde ani tak o dĺžku - musí byť tenkostenný! Konkrétneho predajcu/obchod ti neporadím, ale napr. Proxxon také robí. Alebo skoč do AC-Caru nad Billou, tam taký majú určite, mne ich menili tam...

Ale sviečkami to na 90 % nebude, skôr by som skúsil toto:
http://www.mitsubishiclub.cz/msgboard_posts.php?topic_id=61209
Ex: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 92 kW/125 k (1998) 

micina

  • Nováčik
  • *
  • Príspevkov: 9
  • Karma: +0/-0
Re:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #28 kedy: Júl 19, 2010, 06:08:31 popoludní »
Cau cico_ZH. Tak som bol s tym na diagnostike a vyhodilo chybu ze je zly snimac tlaku paliva a volal som do mitsubishi BB a tam vobec nevedia co to je. Tak co teraz.
Ak by sa dalo tak mi posli kontakt na teba a jaq by som zavolal, tak sa to rychlejsie informuje.
Vdaka

djbb

  • Hosť
Re:Nizke otacky Carisma 1.8 GDI
« Odpoveď #29 kedy: Júl 19, 2010, 07:34:25 popoludní »
a ako na to ten \"majster\" prisiel??? Este sa nestalo ze by ten snimac odysiel! Predpokladam ze ten tester s Mitsu nemal nic spolocne. Zrejme mu tam vyhodilo tlak paliva a ten \"blb\" usudil, ze je vadny snimac. Problem je v tom, ze mozes mat zaneseny palivovy filter alebo rozladeny vysokotlaky regulator vstrekovania a vtedy ti nahodi tuto chybu. Preco si do BB len volal a radsej si sa nezastavil? Iste by ti vedeli lepsie pomoct. A mimochodom, oni vedia ze kde je snimac tlaku paliva a vedia aj to, ze tam nieje problem. Predpokladam, ze preto ti tak odpovedali. Zastav sa radsej tam. Usetris nervy aj peniaze. \"odbornici\" ti to len rozbabru a nepojde ti to ani tak ako teraz.