Autor Téma: Carisma 1.8GDi \\"bugs\\" (?)  (Prečítané 2729 krát)

HomoFaber

  • Hosť
Carisma 1.8GDi \\"bugs\\" (?)
« kedy: August 19, 2007, 01:33:03 popoludní »
Pani,
nedavno som kupil Carismu 1.8 GDi GLX Auto, vyr. dec 98, 143tis km, slusny stav. Do dalsieho servisu ma este zhruba 4000km, ale chcem to urobit skor (nie som si isty rozsahom posledneho a planujem dlhsiu cestu). Moje prve Mitsubishi, tak mozno mam zopar hlupych otazok, ale chcem si len byt isty.

1. zhruba tyzden po kupe som si vsimol biely dym z vyfuku. to zvycajne nic dobre neznamena, ale... uz tak jazdim treti tyzden a ziadny ubytok chladiacej kvapaliny nevidno. ziadna emulzia na olej.mierke alebo hrdle. je to urcite para, rychlo sa rozplyva, 100% to nie je z oleja. ale nesmrdi to ako prepaleny glykol. ked je pekne, takmer vobec to nevidno. ale ked je chladnejsie a/aleb prsi, zadnu cast auta nevidno, je zahalena v oblaku... zeby to bolo len vlhkym pocasim? stretli ste sa s niecim podobnym?

2. klepavy zvuk, pri volnobehu, malom zatazeni, tiez pri ubrani plynu vo vacsej rychlosti. ako studeny klepajuci favorit alebo zigulak, alebo lepiace sa zdvihatka...

3. remen klimy / posilovaca riadenia ukrutne pisti, tiez pri nizkych otackach / zatazeni. dotiahnuty je dobre, podla manualu. dotiahol som silnejsie, pisti rovnako. povolil som ho, pisti rovnako.. teraz je podla manualu, pisti stale..

4. predne brzdy pistia, zvlast pri jemnom brzdeni pri malej rychlosti, to si ludia zapchavaju usi. kotuce su trochu poskriabane, ale ozaj trochu, bezne opotrebenie. platnicky vyzeraju byt menene nedavno, stale su dost hrube. teda pistiacich brzd som uz zazil dost, ale vzdy boli na pricine lacne platnicky/oblozenie. na tychto je napis \\"mitsubishi genuine parts\\"...

5. kedy menite vzduchovy filter? moj vyzera, ze ho este nemenili (sroby na krabici boli este zafarbene z fabriky). a to do 80000km auto servisovali u dilera mitsubishi...

6. a co palivovy filter? v manuali som o nom nic nenasiel, je dozivotny?

7. meni sa napinak spolu s rozvodovym remenom? pri poslednej vymene sa spomina len vymena remena, nie napinaka (zasa praca u mitsu dilera...)

Je nieco na co si treba dat pozor?
Dik
MG